Oke doei hequote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja, goed ik wil best mijn straf ondergaan maar wil wel keuze hebben hoe.
ANDERS KOM IK HIER NOOIT NOOIT WEER!!!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:24 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nou ja, goed ik wil best mijn straf ondergaan maar wil wel keuze hebben hoe.
ANDERS KOM IK HIER NOOIT NOOIT WEER!!!!!
Waarom stap te ver?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
had geen zin om te koken dus maar een Iglo roerbakmaaltijd gehaald. Thuisbezorgd vond ik weer een stap te ver gaan
wat had je dan besteld, als je thuisbezorgd had laten komen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:27 schreef Koen66 het volgende:
had geen zin om te koken dus maar een Iglo roerbakmaaltijd gehaald. Thuisbezorgd vond ik weer een stap te ver gaan
lopen met de hont.. veulste gevaarlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij zagen een ree onderweg. Gelukkig zat Ambar aan de riem vast anders had ik ze beide achterna moeten rennen
quote:
ik vind eten laten bezorgen het altijd net niet. Als ik niet wil koken wil ik de full experience van een restaurant, niet aan m'n eigen tafel eten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat had je dan besteld, als je thuisbezorgd had laten komen?
Een pizza ofzo ook niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik vind eten laten bezorgen het altijd net niet. Als ik niet wil koken wil ik de full experience van een restaurant, niet aan m'n eigen tafel eten.
hooguit een keer of 5 gedaan door de jaren heen.quote:
Nee joh. Vet leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lopen met de hont.. veulste gevaarlijk
dat kan natuurlijk, ik ben juist wel blij dat het ook gewoon thuis kan, meestal bied een restaurant niet veel meer extra's imhoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
ik vind eten laten bezorgen het altijd net niet. Als ik niet wil koken wil ik de full experience van een restaurant, niet aan m'n eigen tafel eten.
quote:
hee, de berenbootquote:
Eens, ben er ook niet van. Dan kan ik net zo goed zelf even wat maken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Ohnoes!quote:
Meestal kan ik dat zelf ook lekkerderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, ben er ook niet van. Dan kan ik net zo goed zelf even wat maken.
Ze komen er allemaal aanquote:
Ja, weer 1 die iets overwaardeert,quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal kan ik dat zelf ook lekkerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |