quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
Ik verwacht binnen nu en 3 uur sowieso 3 keer iemand aan de deur dus echt helemaal chill kan ik ook niet zitten film kijken ofzo.
dan ga je verder van die bel in dat stopcontact vandaan zittenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Op nog geen 2 m afstand heb ik mijn bel in het stopcontact en nee die ga ik er niet uithalen.
TV zit vast aan de muur.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan ga je verder van die bel in dat stopcontact vandaan zitten
denken in oplossingen.. verplaats de muurquote:
Kan de verhuurder vast waarderen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
denken in oplossingen.. verplaats de muur
kijk... de verhuurder blij... jij niet gestoord tijdens je film...quote:
jezelf teleporterenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
denken in oplossingen.. verplaats de muur
Ik kijk nu nog geen film.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijk... de verhuurder blij... jij niet gestoord tijdens je film...
ahh hebben ze je eindelijk leren klok kijken?quote:
vandaag mn diploma hiervoor gekregen, ben superblijquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahh hebben ze je eindelijk leren klok kijken?
Nu kun je bij 0900-8002 gaan werkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vandaag mn diploma hiervoor gekregen, ben superblij
Dat mensen bellen om te vragen hoe laat het isquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu kun je bij 0900-8002 gaan werken
is voor mensen zoals jij... om ze een werkleertraject te gevenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat mensen bellen om te vragen hoe laat het isik kan wel inkomen dat je dat doet toen je nog geen smartphone had, maar nu?
Ah ok, ik zal er over nadenkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
is voor mensen zoals jij... om ze een werkleertraject te geven
oj... kunnen mannen nu ook al multitasken?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
vandaag mn diploma hiervoor gekregen, ben superblij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |