zo lekker warm dat er een mooie blaar op je gehemelte ontstaatquote:
Gelukkig niet zeg. Dat zou erg zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou gelukkig ben jij niet verplicht om het te eten.
Ik doe en deed dat met de aardappelvariantquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:12 schreef essnhills het volgende:
Vroeger als klein essje dan lepelde ik eerst de vulling eruit, lekker oppeuzelen.
En dan vulde ik de lege huls met appelmoes en dan dat zo weghappen
Die heb ik nog nooit op, volgens mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel vervelend als je op van die borrels bent en ze serveren alleen maar (vegetarische) bitterballen. Want de vega variant moet ik ook niet.
Je kan ook gewoon "nee dankje" zeggen bij een snackquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel vervelend als je op van die borrels bent en ze serveren alleen maar (vegetarische) bitterballen. Want de vega variant moet ik ook niet.
Het is meer vervelend dat ze denken je dan een plezier te doen met de vega variant, terwijl je het concept bitterbal / kroket helemaal niet moetquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op, volgens mij.
Hele tijd trek / honger hebben omdat ze alleen bitterballen hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon "nee dankje" zeggen bij een snack
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon "nee dankje" zeggen bij een snack
quote:
ow dat vertik ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel eens gehad dat je met vrienden gaat borrelen en ze dan een portie bitterballen bestellen en dat ik moet betalen voor iets dat ik niet eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |