Ik maak gewoon zelf kraamcadeautjesquote:
Dat zijn juist de engste omdat ze zo onschuldig lijkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dus
Kijk eerder zoiets;
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn juist de engste omdat ze zo onschuldig lijken
Ja zie, jij bent gewoon niet zo goed in het herkenenn van de juiste berenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:De man die in hoger beroep ging in de verkrachtingszaak rond Gisèle Pelicot, heeft een nog hogere straf gekregen. Hij was veroordeeld tot negen jaar cel. Dat wordt nu tien jaar cel.
Van de 51 veroordeelden vocht één man zijn straf aan. Maandag bepleitte hij zijn zaak opnieuw in de rechtbank en zei hij dat het nooit zijn bedoeling was geweest om haar te verkrachten en dat hij dacht dat het een spel was.
Maar dat was irrelevant volgens de rechter, die verkrachting "een kleine dood" noemde. Hij houdt de man volledig verantwoordelijk voor zijn daden en verwijt hem dat hij weigert om die verantwoordelijkheid te nemen. Naast de hogere celstraf wordt de man onder toezicht geplaatst en moet hij vijf jaar in therapie.
Ik heb nog wel deze beer mee naar huis genomen, die doet toch geen vlieg kwaadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zie, jij bent gewoon niet zo goed in het herkenenn van de juiste beren
Etto Kroketto!quote:
Eigenlijk wel goed naar omstandigheden, dit was als alles goed gaat dag 1 van 3 in het ziekenhuis. (duur van de antibiotica kuur)quote:
wat heb je?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed naar omstandigheden, dit was als alles goed gaat dag 1 van 3 in het ziekenhuis. (duur van de antibiotica kuur)
Fijn ziekenhuis met fijn personeel en voel me best wel ok ook, vrijwel geen pijn en m'n energy levels zijn ook best goed, moet alleen nog even lukken om een nacht te slapen, alleen dat is nog wel even spannend.
"Nooit mijn bedoeling geweest haar te verkrachten"quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:17 schreef Nizno het volgende:
Hogere straf opgelegd in hoger beroep zaak-Gisèle Pelicot
[..]
Ja denk dat je deze wel goed gekozen hebtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel deze beer mee naar huis genomen, die doet toch geen vlieg kwaad
[ afbeelding ]
Fijn, hopelijk blijf je je goed voelenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:20 schreef STING het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed naar omstandigheden, dit was als alles goed gaat dag 1 van 3 in het ziekenhuis. (duur van de antibiotica kuur)
Fijn ziekenhuis met fijn personeel en voel me best wel ok ook, vrijwel geen pijn en m'n energy levels zijn ook best goed, moet alleen nog even lukken om een nacht te slapen, alleen dat is nog wel even spannend.
Ik las viandellenquote:
Je kan iets doen zonder de intentie hebben het te (willen) doen. Niet om de daad te verzwakken overigens.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Nooit mijn bedoeling geweest haar te verkrachten"
Ja, je kan dan zegmaar ook haar dan... Niet verkrachten. Dat is niet heel ingewikkeld. Dat lukt de meeste mensen hun hele leven, niemand verkrachten
M'n blinde darm was acuut stout geworden en ook opengesprongen, dus die moest er gisterenavond heel snel uit. Maar allemaal snel en smooth verlopen tot zover gelukkig. Omdat hij opengesprogen is er wat schade in de buik, dus daarvoor mag ik nu een tijdje aan de antibiotica helaas, wat nu is gestart via een infuus in het ziekenhuis en daarna mag ik thuis verder met medicijnen.quote:
Ja dat kan met een hoop dingen, per ongelukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan iets doen zonder de intentie hebben het te (willen) doen. Niet om de daad te verzwakken overigens.
en dan nog in hoger beroep gaan ook... lul.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Nooit mijn bedoeling geweest haar te verkrachten"
Ja, je kan dan zegmaar ook haar dan... Niet verkrachten. Dat is niet heel ingewikkeld. Dat lukt de meeste mensen hun hele leven, niemand verkrachten
in deze situatie denk ik niet dat je ook maar een greintje het beeld kan hebben dat dit geen verkrachting is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan iets doen zonder de intentie hebben het te (willen) doen. Niet om de daad te verzwakken overigens.
had je ook pus enzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
M'n blinde darm was acuut stout geworden en ook opengesprongen, dus die moest er gisterenavond heel snel uit. Maar allemaal snel en smooth verlopen tot zover gelukkig. Omdat hij opengesprogen is er wat schade in de buik, dus daarvoor mag ik nu een tijdje aan de antibiotica helaas, wat nu is gestart via een infuus in het ziekenhuis en daarna mag ik thuis verder met medicijnen.
Sterkte, beterschap! Weet je ook hoe dit gekomen is?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
M'n blinde darm was acuut stout geworden en ook opengesprongen, dus die moest er gisterenavond heel snel uit. Maar allemaal snel en smooth verlopen tot zover gelukkig. Omdat hij opengesprogen is er wat schade in de buik, dus daarvoor mag ik nu een tijdje aan de antibiotica helaas, wat nu is gestart via een infuus in het ziekenhuis en daarna mag ik thuis verder met medicijnen.
Die van mij ook niet. Zijn ze echt niet van onder de indruk.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Geeft ze weinig om en dat vind ik nu ook niet zo nodig.
Heb je ook een goed stel pijnstillers gekregen in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |