Ze gedraagt zich precies zoals je verwacht van een kat die 1.5 is. Ja is soms wat vervelend maar gaat ook wel over als ze wat ouder is.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hierdoor geeft ze dus ook geen fuck meer want jij doet er toch niets tegen
Mijn oude Japanse groene sencha is eindelijk op, vanmiddag laatste kopje gehadquote:
Ja had beter een beer kunnen knuffelenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh
Dat laatste niet dankzij jou
waarom niet gewoon ouderwets earl grey ?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oude Japanse groene sencha is eindelijk op, vanmiddag laatste kopje gehad
Dus mag nieuwe T open maken
Omdat ik Lady Grey lekkerdee vind, en die vind ik s avonds minderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom niet gewoon ouderwets earl grey ?
Ja maar ik denk dus niet dat jij weet hoe je een knuffelbeer herkentquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had beter een beer kunnen knuffelen
als ze maar geen oranje spraytan hebbenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik weet niet of je ik Amerikaanse medeberen zomaar vertrouw
quote:
*Riltquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze maar geen oranje spraytan hebben
Hoe gaat het?quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dus niet dat jij weet hoe je een knuffelbeer herkent
ben je nu nog niet weg?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
precies, T is voor slappelingen
Hij zei 'nooit nooit weer', dus een dubbele ontkenning en hij blijft voor eeuwigquote:
Ja nee dusquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zei 'nooit nooit weer', dus een dubbele ontkenning en hij blijft voor eeuwig
Gewoon wat langer laten trekkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:05 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
precies, T is voor slappelingen
is een leuk kraamcadeauquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nee dus
Kijk eerder zoiets;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |