Zou wel de ultieme FUCK YOU zijn, maar we kijken het allemaal nog even aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:14 schreef golfer het volgende:
Ik raad je de pil van Drion van harte aan.
Tonnetjesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme FUCK YOU zijn, maar we kijken het allemaal nog even aan.
Juist nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik geef de voorkeur aan poedervorm, dat doseert wat makkelijker.
Strak strak in mijn trainingspak pakquote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pillen vreten en KEISTRAK gaan, jatog.
Ooit gehoord van een weegschaal? Niet dat ik het gebruik, ik doe het op de tast. Neemt niet weg dat je een pil niet oneindig kunt breken en poeder wel tot in een microgram kunt doseren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:16 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Pil kan je gwn breken in kwartjes of halfjes, hoe weet je met poeder nu hoeveel het is
Goed punt zo had ik er niet over nagedacht omdat ik ervan uit ga dat mensen gwn een gram meenemen maar je kan het van te voren doseren iddquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een weegschaal? Niet dat ik het gebruik, ik doe het op de tast. Neemt niet weg dat je een pil niet oneindig kunt breken en poeder wel tot in een microgram kunt doseren.
We zijn hier allemaal om te leren makker.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:20 schreef augurk2025 het volgende:
[..]
Goed punt zo had ik er niet over nagedacht omdat ik ervan uit ga dat mensen gwn een gram meenemen maar je kan het van te voren doseren idd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |