Veel vrouwenhaters ineens ja. Lijkt me allemaal niet de bedoeling.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Gibson88 het volgende:
Gaan we weer. Tis nog gvd niet normaal meer hoeveel vrouwenmoorden er gepleegd worden.
Surprised Pikachuquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:
De politie heeft via Burgernet een signalement van de verdachte verspreid: Het gaat om een man met een Arabisch uiterlijk en draagt opvallende kleding.
https://www.ad.nl/binnenl(...)p-omafiets~afa1cade/
Stond waarschijnlijk niet op slot.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:46 schreef Bargehassus het volgende:
Ik vind de omafiets wel verrassend, eigenlijk.
Laat dat ´tje´ er maar af. Man moet tussen de 35 en 45 jaar oud zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:19 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lement/96243389.html
Weer een boos zoontje?
Sommigen zullen onder doodslag vallen en dus niet als moord meegeteld wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:36 schreef Stephan5 het volgende:
Waar ik mij zo over verbaas, is dat ons altijd word wijs gehouden dat er maar tussen de 120 en 130 moorden per jaar worden gepleegd. Alleen de afgelopen week waren het er al drie.![]()
Dan vergeet je ook nog het criminele gedeelte..
En dan krijgen 'alle mannen' de schuld, terwijl het toch wel vaak uit een bepaalde richting komt. Maar daar wordt dan weer niets over gezegd want dat is 'generaliseren'.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:56 schreef Gibson88 het volgende:
Gaan we weer. Tis nog gvd niet normaal meer hoeveel vrouwenmoorden er gepleegd worden.
We sluiten de reactiemogelijkheid onder Nederlandse 112-nieuwsberichten standaard omdat we speculatie willen voorkomen. Speculatie is namelijk niet toegestaan op NUjij.quote:
@Politiequote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik ga er eigenlijk al jaren vanuit dat de dader lichtgetint is, bij welk vergrijp dan ook.
Eigenlijk is dit niet echt een verrassing.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:01 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik ga er eigenlijk al jaren vanuit dat de dader lichtgetint is, bij welk vergrijp dan ook.
Ach ja laten we onszelf wijsmaken dat er ooit iets verandertquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Betere verkiezingcampagne kan rechts niet hebben
Hey zonnestraaltjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet echt een verrassing.
ergens vanuit gaan houd je dom
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef Kim-Holland het volgende:
40-jarige man opgepakt na dodelijk geweldsincident in Zaandam
Zou die buurtbewoner niet iets anders zijn opgevallen?quote:Een andere buurtbewoner zei: "Weer is het slachtoffer een vrouw. Het begint op te vallen."
Het is d’r schoonzoon, wat een idioot.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:29 schreef Kim-Holland het volgende:
40-jarige man opgepakt na dodelijk geweldsincident in Zaandam
Nou, geweldig. Gaan ze weer worden tegengewerkt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:21 schreef TAmaru het volgende:
Het enige goede hieraan is: Wilders straks weer een paar zetels erbij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:21 schreef TAmaru het volgende:
Het enige goede hieraan is: Wilders straks weer een paar zetels erbij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |