Ja, zoietsquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan om half twee compleet vercrackt wakker worden.
Ja jezelf onafhankelijk verklaren van de Britten maar toch die debiele maten aanhoudenquote:
Half 2 's middags?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan om half twee compleet vercrackt wakker worden.
Dat mensen het kijken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Dat programma ‘ontvoerd’ is ook niet meer wat het geweest is. Het is meer ‘help mij met m’n relati crisis in het buitenland’.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
Ik ga het morgen wel met de stofzuiger proberen.
Want?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat mensen het kijken.
Hmm jammer. Vond dat vroeger een goed programma. Gaan ze nu vooral bemiddelen in relaties o.i.d.?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
Dat programma ‘ontvoerd’ is ook niet meer wat het geweest is. Het is meer ‘help mij met m’n relatie crisis in het buitenland’.
Mijn titel was beterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nattekat gaat naar de opticien
Ik dacht precies hetzelfde bij die postquote:
Was het ook wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Want?
Ik vond dat programma voorheen best interessant met John
Precies ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm jammer. Vond dat vroeger een goed programma. Gaan ze nu vooral bemiddelen in relaties o.i.d.?
'De Nattekat die niet uit zijn doppen kijkt'quote:
Wat klets je dan? 🤣quote:
Ja ik had nieuwe dweilen gekocht en in plaats van ze op te ruimen had ik ze nog op de oven liggen maar Hedwig heeft ze achter de oven gegooid.quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik had nieuwe dweilen gekocht en in plaats van ze op te ruimen had ik ze nog op de oven liggen maar Hedwig heeft ze achter de oven gegooid.
Neequote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde bij die post![]()
Kijk je toevallig ook The Click?
Als ik ze niet had laten liggen maar had opgeruimd dan had zij dit niet kunnen doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ow wacht, ik mag vast niet lachen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |