Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Eerst naar de wc voordat je verder mag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ben net een kaassoufflee naar binnen aan het persen terwijl mijn smartwatch viboot "Caloriedoel bereikt!" Lekker man
Wat is je caloriedoel?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ben net een kaassoufflee naar binnen aan het persen terwijl mijn smartwatch viboot "Caloriedoel bereikt!" Lekker man
én van Vlinderquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb met mijn verjaardag zoveel LEGO gekregen.Van @:ettovanbelgie heb ik Gizmo gekregen! Wil ik ook binnenkort in elkaar zetten.
800 geloof ik. Geen idee waar dat op slaat, moet vandaag al veel meer verstookt hebben.quote:
Per hap?quote:
Nieuwe weegschaal kopen dusquote:
quote:
Je had een Amerikaanse weegschaal mee moetrn nemen. Die zijn wel wat gewendquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
Mijn weegschaal is ook niet zo blij na de vakantie
Maar die zijn in ponden, dan lijkt het helemaal veelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had een Amerikaanse weegschaal mee moetrn nemen. Die zijn wel wat gewend
Stones en pounds en ouncesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had een Amerikaanse weegschaal mee moetrn nemen. Die zijn wel wat gewend
En dan om half twee compleet vercrackt wakker worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk oprecht dat ik voor 20:00 in slaap zou zijn gedommeld als ik nog was blijven liggen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zijn in ponden, dan lijkt het helemaal veel
#freedomunits!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |