Klopt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:58 schreef Socios het volgende:
TS wil gewoon een beetje interessant doen en is eigenlijk niet in Zwitserland. Net als kwiwi. Het interesseert TS niets of iemand wel of niet speculeert over zoiets. Ze wil gewoon een topic openen en daarmee een beetje stoer doen.
speculoos ben ik geen fan vanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap weinig van de OP, maar ik vind speculaas wel lekker. Pepernoten ook wel, op z'n tijd.
En de reden waarom de link met pepernoten leg, is omdat die ook vaak voorzien zijn van speculaaskruiden.
Dus dan is de cirkel weer rond, soort van...
Armesloebersnoep.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap weinig van de OP, maar ik vind speculaas wel lekker. Pepernoten ook wel, op z'n tijd.
En de reden waarom de link met pepernoten leg, is omdat die ook vaak voorzien zijn van speculaaskruiden.
Wat is dan rijke tatta snoep?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moet kunnen. Zonder speculeren had ik nooit zo ver in de waarheid kunnen zitten als ik nu doe, want er wordt juist graag geschermd met "wetenschap" en "feiten" om me onder valse voorwendselen dit leven te laten leiden. Ik kan het immers niet bewijzen allemaal en ik zal ook altijd alleen maar ontkenning te horen gaan krijgen.
[..]
Armesloebersnoep.
De eerste ken ik niet en Skittles zijn ronduit goor. Blij dat ik geen rijke tatta ben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klene waterwerken en skittles.
Ja, als ik heel eerlijk ben dan erger ik me wel over de steeds terugkerende discussies daarover, vandaar dit topic.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 05:21 schreef Puzzie het volgende:
Ik voel je helemaal , maar er zijn mensen die iets lezen in een topic, vaak over familie drama's of ander persoonlijk leed, zoals bijv in NWS,.
Bepaalde mensen die daar hééééle verhalen bij verzinnen of invullen en de neiging hebben om te overdrijven/aandikken. Het grappige is dat je al bijna kan raden wie daar op afkomen, Het zijn mensen die het leed van anderen nodig hebben om weer een verhaal te bedenken.
Vaak weten ze alles ook beter en gaan helemaal los met fantaseren over hoe een situatie 'zou kunnen zijn ontstaan' .
en dat zou op zich nog niet eens zo erg zijn maar gevolg is dat de mensen in een verhaal al half veroordeeld worden terwijl de lezers geen fuck weten.
Ik vind het altijd wat triestig om te lezen.
Een puntje: je zegt dat 'anderen' zich ergeren ,maar dat doe je zelf ook , dus geen Zwitserland![]()
Daarom beter zo min mogelijk in dat soort ophits topics komen.
Heel veel mensen snappen mij niet ik heb ADD. Dat ben ik wel gewend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heel veel mensen snappen mij niet ik heb ADD. Dat ben ik wel gewend.
Ik dacht eigenlijk ook "hey, ze snapt wat ik bedoel."quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook "hey, ze snapt wat ik bedoel."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |