Seven months later, three bodies are discovered in the trees just off the highway. All are in various states of decay: one a stark, white skeleton; the second emptied of its organs; and the third a mutilated corpse with the tongue, eyes, ears, and fingers removed. But Dylan is still missing—and no trace of her, dead or alive, has been discovered.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Tip van flip voor een leuk fijn boek (ebook):
https://www.amazon.nl/Wre(...)0C2P684DW/ref=sr_1_2
Als je nu nog een fijn romantisch boekje ofzo van mij verwacht, heb je liggen slapen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seven months later, three bodies are discovered in the trees just off the highway. All are in various states of decay: one a stark, white skeleton; the second emptied of its organs; and the third a mutilated corpse with the tongue, eyes, ears, and fingers removed. But Dylan is still missing—and no trace of her, dead or alive, has been discovered.
Were the climbers murdered? Did they succumb to cannibalism? Or are their impossible bodies the work of an even more sinister force?
Toevallig ditquote:
Oh ook goede tip. Ga ik ook even aan gergi doorgevem, wnat die heeft de laatste tijd vaak dat ie dure games koopt en ze uiteindelijk niks vindt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tip van flop: als je op PC kan spelen en vooral zoiets hebt van "ik wil dit gewoon even een tijdje uitproberen": check of games op GamePass staan. Maandje nemen, beetje cherrypicken uit de catalogus en rustig even kijken of het iets is wat je langer dan drie avonden gaat spelen.
Oehquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat we bij elkaar in bed liggen ofzo.
ieeeewlllllllllllllquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Straks denken ze nog dat we bij elkaar in bed liggen ofzo.
Je kunt ook altijd nog refunden. Maar weet niet hoe vaak dat mag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ook goede tip. Ga ik ook even aan gergi doorgevem, wnat die heeft de laatste tijd vaak dat ie dure games koopt en ze uiteindelijk niks vindt.
Nou zegquote:
Ik had een 2e amazon account op amazon.com, dan kocht ik vaak goedkoop de amerikaanse kindle variant. Weet niet of dat nog zo werkt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik volg BookBub, die heeft aanbiedingen van de kindle store, maar dat zijn Amerikaanse prijzen. En eerst had je nog regelmatig dat die prijzen ook in Nederland waren verlaagd, maar de laatste tijd niet meer
Geen streekroman waar Harm zijn plakkerige klodders menig stalplafond bevuilen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nu nog een fijn romantisch boekje ofzo van mij verwacht, heb je liggen slapen.
Waar kan dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd nog refunden. Maar weet niet hoe vaak dat mag.
In Steam. Zit vaak wel een restrictie aan van dat je max 2 uur gespeeld mag hebben en binnen een bepaalde periode na aankoop iirc.quote:
Volgens mij niet meer. Ik had eerst een Amerikaans account toen je nog geen Kindles in Nederland had en op een gegeven moment kon je nog switchen tussen Amerika, Engeland en Nederland, maar dat kan niet meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had een 2e amazon account op amazon.com, dan kocht ik vaak goedkoop de amerikaanse kindle variant. Weet niet of dat nog zo werkt.
Oh jammerquote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer. Ik had eerst een Amerikaans account toen je nog geen Kindles in Nederland had en op een gegeven moment kon je nog switchen tussen Amerika, Engeland en Nederland, maar dat kan niet meer.
Ik ben heul niet viesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |