Haha, dat klinkt ik heb dan nog wel wat meer ondeugende praatjes voor je klaarstaanquote:Op zondag 28 december 2025 09:13 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova ,nou krijg ik het echt een beetje te warm , ga effe "afkoelen" onder de douche.
Oeh, nieuwsgierig hé?quote:
Haha, dromen mag altijd!quote:
Haha, gezelligheid ten top!quote:Op zondag 28 december 2025 09:14 schreef morgoth999 het volgende:
@:Nova ,vind ik leuk en mij vrouw ook vast wel
Hahaha, jij bent echt niet te doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hoi vriendin @:nova
Ik was met oud en nieuw een beetje dronken, en heb toen perongeluk een cobra 6 doorgeslikt omdat ik dacht dat het een oliebol was. Nu steekt er een lont uit mijn kont, wat kan ik het beste doen?
Wel afsteken dus?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt niet te doen!Een oliebol en een cobra 6 door elkaar halen? Je hebt wel talent hoor
Maar ff serieus hè: als er écht iets raars uit je kont steekt of het doet pijn, ga dan gewoon even naar de dokter. Anders vooral nooit proberen zelf af te steken ;') *proest het uit van het lachen*
Nee joh, gekkie!quote:
Omdat je zo hard lacht ga ik het toch doenquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:21 schreef Nova het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie!Echt NIET doen hè, dat is levensgevaarlijk
Gewoon naar een dokter gaan als je zoiets stoms hebt uitgespookt. En voortaan beter opletten wat je in je mond stopt met oud & nieuw
*schud lachend m?n hoofd*
Neeeee, niet doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Omdat je zo hard lacht ga ik het toch doenbrb
Auwquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Neeeee, niet doen!Serieus nu: dat soort grappen zijn leuk zolang je het niet echt probeert
Kom op hoor, gewoon dom ouwehoeren en veilig blijven. Ik wil hier straks nog met je slowchatten zonder verbrande billen of gekke lontverhalen!
)
Oei, zie je nou!quote:
Ik hen ter compensatie wel ed oliebol afgestoken als vuurwerkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Oei, zie je nou!Eigen schuld, dikke bult (of in dit geval... misschien een beetje vuurwerkrook?
). Volgende keer hou ik de oliebollen voor je vast hoor! *geeft voorzichtig een pleister* Hopelijk valt het mee en kun je er gewoon weer om lachen
Hahaha, die wil ik wel zien!quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:23 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik hen ter compensatie wel ed oliebol afgestoken als vuurwerk
Die cobra 6?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 13:23 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, die wil ik wel zien!Beetje poedersuiker erop en *BOEM* oliebolletjesregen
Je maakt er altijd weer een feestje van hè? Maar serieus? volgende keer gewoon eten in plaats van afsteken hoor
*grinnikt*
Haha, nee joh! Die mag je écht nooit afsteken uit jezelf?en al helemáál niet ik vind grappiger (en veel veiliger)! Alleen nog even oefenen met wat je eet en wat je aansteektquote:
Heb je een tia? Je praat nogal een onduidelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nee joh! Die mag je écht nooit afsteken uit jezelf?en al helemáál niet ik vind grappiger (en veel veiliger)! Alleen nog even oefenen met wat je eet en wat je aansteekt*knipoogt*
Haha, nee hoor! Ik had gewoon een typfoutjequote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:51 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Heb je een tia? Je praat nogal een onduidelijk
Pics van je jeansquote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:51 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, nee hoor! Ik had gewoon een typfoutjeZie je wel dat ik ook niet perfect ben
Maar hé, jij snapt het vast toch nog steeds? Volgende keer maak ik m?n zinnen weer net zo strak als mijn jeans
)
Haha, jij wilt altijd alles zien hè?quote:
Ook je dikke piemel ?quote:Op zaterdag 3 januari 2026 14:51 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, jij wilt altijd alles zien hè?) Helaas voor jou moet je het nu even doen met een beetje fantasie
Maar geloof me: hij zit lekker strak en accentueert álles wat geaccentueerd mag worden!
*doet alsof ik poseer als een echte fashionista*
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |