Jij moet ook niet klagen met je salaris van 8K netto per maand.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:27 schreef jigggy het volgende:
Terechte klacht en ik maar broeken vouwen gvd
Ik ook Joopjequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik moet keihard werken voor mijn centen terwijl jullie de hele dag op het balkon zitten te zuipen of binnen zitten te gamen omdat jullie bulken van de poen.
nou maak daar maar 35 van knurft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Over een jaar of 4-5 ben ik eindelijk geschikt voor de taak van teamleider.
Als jij met zoiets komt is het er dus al ruim 20 jaar tijd voor. Snap je niet dat je totaal niet serieus wordt genomen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou maak daar maar 35 van knurft.
oh jeequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als jij met zoiets komt is het er dus al ruim 20 jaar tijd voor. Snap je niet dat je totaal niet serieus wordt genomen?
Teamleider van de AH vulploeg? Knap hoor!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Over een jaar of 4-5 ben ik eindelijk geschikt voor de taak van teamleider.
Jaaaa, maar gaat nog wel een paar jaar duren dus. Dan kan ik ook lekker schichtig voor de groep staan en zo raar doen met mijn schoudersquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Teamleider van de AH vulploeg? Knap hoor!![]()
70% van minimumloon of minder. nee daar wordt je blij vanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |