abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2025 @ 15:44:47 #151
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219021482
Gewoon morgen een hamer meenemen, en de dokter vraagt waar die hamer voor is, dan zeg je: "we gaan elkaar geen pijn doen, okee?".

Bij voorkeur nog een label met 'Plan B' op de hamer plakken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219021575
quote:
13s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 13:19 schreef vosss het volgende:
Er zou alleen nog maar goed nieuws zijn vanaf toen ik het zei.

Het stapelt gewoon weer meer op.

En de bedrijfsarts waar ik gisteren was had het over 4 weken maar eens kijken om weer aan het werk te gaan.

Die heeft overduidelijk ook niet geluisterd naar mijn verhaal.

Ik was reeds ziekgemeld met een breed scala aan lichamelijke klachten en een hele zooi achter elkaar van psychische belasting die allemaal niet verwerkt is.

Daar heb ik mij mee ziekgemeld en nog voordat ik ook maar iets kon oppakken kreeg ik die netvliesloslating. En daarbovenop nog even het nieuws dat ik een herseninfarct gehad heb. En dan nu weer opereren.

Bekijk het lekker met je werk weer opbouwen. Er is nog 0 ruimte geweest om de problemen waar ik mee kampte überhaupt op te gaan lossen, laat staan dat die oplossing al in zicht is.
Die bedrijfsarts is lekker gek, waar is de tijd gebleven dat dat soort lui met je meedachten? Sterkte.
pi_219021657
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:56 schreef Managarm het volgende:

[..]
Die bedrijfsarts is lekker gek, waar is de tijd gebleven dat dat soort lui met je meedachten? Sterkte.
Dankje. Gelukkig heb ik een fatsoenlijke leidinggevende die dat ook niet ziet zitten.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 15 oktober 2025 @ 16:11:58 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219021688
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:07 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje. Gelukkig heb ik een fatsoenlijke leidinggevende die dat ook niet ziet zitten.
Situatie is nu ook weer anders dan gisteren dus moet dat ook weer herbeoordeeld worden.

Sterkte met de ingreep morgen!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_219021986
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:11 schreef Molo het volgende:

[..]
Situatie is nu ook weer anders dan gisteren dus moet dat ook weer herbeoordeeld worden.

Sterkte met de ingreep morgen!
Dankje.

Situatie is zeker anders. Zichtveld valt steeds verder uit. Denk dat ik nu nog 2/3de zichtveld zie. Rest is uitgevallen. Zie ook weer lichtflitsen, dus het trekt er verder aan bij elke beweging. En dat gaat vanzelf, je kan niet een hele dag naar 1 punt staren.

Maar akelig is het wel.

Om 09:15 moet ik me melden, dus zal wel rond 10 uur richting OK gaan, want eerst spuiten in mn oogbol voor verdoven enzo.
vosss is de naam,
  Spellchecker woensdag 15 oktober 2025 @ 17:58:24 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219022630
quote:
15s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje.

Situatie is zeker anders. Zichtveld valt steeds verder uit. Denk dat ik nu nog 2/3de zichtveld zie. Rest is uitgevallen. Zie ook weer lichtflitsen, dus het trekt er verder aan bij elke beweging. En dat gaat vanzelf, je kan niet een hele dag naar 1 punt staren.

Maar akelig is het wel.

Om 09:15 moet ik me melden, dus zal wel rond 10 uur richting OK gaan, want eerst spuiten in mn oogbol voor verdoven enzo.
Echt heel veel sterkte ....
En dat alles nu maar wel gewoon goed mag gaan! O+ :*
pi_219022685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 17:58 schreef maily het volgende:

[..]
Echt heel veel sterkte ....
En dat alles nu maar wel gewoon goed mag gaan! O+ :*
Ja hopen van wel. Ik heb echt geeeen zin in de operatie.
vosss is de naam,
pi_219022743
En gelukkig is m'n vrouw er weer want ik zit er wel nogal doorheen zegmaar. ;(

Wederom half blind aan 1 oog. Wederom rechtop moeten slapen komende week. Wederom tig oogdruppels elke dag. Wederom een hele nare akelige operatie morgenvroeg. Wederom de onzekerheid of die slaagt en dan wederom weken wachten op of je nog zicht hebt en zo ja hoe goed of slecht. -O-

Al die onzekerheid trek ik bijzonder slecht.

Slaapapneu onderzoek van vrijdag heb ik maar afgezegd, dat heeft geen enkel nut daags na zo'n operatie als je rechtop moet slapen.
vosss is de naam,
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 18:28:27 #159
441859 crew  Lenny77
pi_219022920
quote:
15s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef vosss het volgende:

[..]
Dankje.

Maar akelig is het wel.

Eeuuh is dit niet iets waar je nu al met spoed voor naar binnen kan gaan??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219022971
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eeuuh is dit niet iets waar je nu al met spoed voor naar binnen kan gaan??
Nee. Ze hebben het geconstateerd en de operatie staat ingepland.
vosss is de naam,
pi_219022980
Althans dat denk ik.

Vorige keer op zondag gebeld en de dienstdoende arts wou niet eens opkomen, maandag loslating geconstateerd en dinsdag opereren. Dus nu ben ik er eerder bij ofzo. Geen idee.
vosss is de naam,
  woensdag 15 oktober 2025 @ 18:57:39 #162
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219023122
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:36 schreef vosss het volgende:
Althans dat denk ik.

Vorige keer op zondag gebeld en de dienstdoende arts wou niet eens opkomen, maandag loslating geconstateerd en dinsdag opereren. Dus nu ben ik er eerder bij ofzo. Geen idee.
Godsamme man, het moet toch eens goedkomen eh. :o
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_219023268
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Godsamme man, het moet toch eens goedkomen eh. :o
Zou je denken. En inmiddels ook hopen.

Stond vanmorgen echt superpositief erop. Weinig last meer van mn oog, sterkte die zelfs iets terug was gekomen. Nietsvermoedend op controle er vanuit gaande dat het allemaal goed zou zijn.

Weer kutnieuws. Echt klote. Dit kon ik echt ff niet ook nog eens gebruiken. Ik wilde juist bijna weer een begin maken met de problemen die tot mijn ziekmelding geleid hebben aan gaan pakken.

Dat plan kan dus ook weer onherroepelijk voor minstens 6 weken de ijskast in. :(

En ik blijf het wel heel erg toevallig vinden. Dat zo iemand in opleiding zelf mee mag kijken en aan mn oog mag zitten en dat nogal hardhandig doet en vervolgens mn zicht weer naar de klote is.

Was vandaag gewoon niet gebeurd of iets. Met die hechtingen was ook al zo'n gekut. Volgende keer laat ik niet meer iemand anders kijken. Ga maar oefenen op iemand waarbij alles mee zit.
vosss is de naam,
pi_219023304
quote:
15s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 15:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben er overigens inmiddels van overtuigd dat het tijdens mijn bezoek losgelaten is. Vanochtend had ik nergens last van.

Oogarts in opleiding kijkt er naar en is iemand anders aan het aanleren en zegt ik zie een klein beetje vocht achter het netvlies.

Hij laat die ander kijken en die drukt op m'n oog. Vervolgens wordt er een oogarts bijgehaald, dat duurt 5 minuten of iets en die kijkt en zegt meteen slechter nieuws, nieuwe netvliesloslating je moet geopereerd.

Ik denk dat die wat mee mocht kijken dus gedaan heeft onbewust. Nooit te bewijzen natuurlijk en wellicht was het anders ook op termijn losgegaan, maar toch wel frappant dat ik niks had en nu wel.

}:|
-O- :{ ;(
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 19:20:47 #165
441859 crew  Lenny77
pi_219023313
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 18:36 schreef vosss het volgende:
Althans dat denk ik.

Mja ik kan mij iets herinneren dat je meteen binnen moest na de vorige operatie als er iets mis ging? En je gaat achteruit? Of is deze achteruitgang voorspeld na het incident?

(Mijn verkloot-door-assistent-radar gaat ook af :X )
pi_219023370
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:20 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mja ik kan mij iets herinneren dat je meteen binnen moest na de vorige operatie als er iets mis ging? En je gaat achteruit? Of is deze achteruitgang voorspeld na het incident?

(Mijn verkloot-door-assistent-radar gaat ook af :X )
Dan moest ik inderdaad meteen bellen en ik ben dus ook verschillende keren moeten komen tussen de reguliere controles door.

Die waren op 2 weken en op 6 weken na de operatie.

Die laatste had ik nu. Zou een routine checkup moeten zijn. En als alles goed was het grootste gevaar op een nieuwe loslating voorbij.

Ter plekke werd al alles aangevraagd in de systemen voor spoedoperatie morgen.

Dus dat het na de loslating erger wordt is zo, maar ze kunnen niet eerder opereren.

Wel kut dat een hersteloperatie wat dit betreft vaak leidt tot meerdere hersteloperaties.

Dus ik ben er voorlopig nog niet vrees ik en voordat ik überhaupt weer op mn ogen kan vertrouwen dan zijn we nog heel veel verder weg. Lang en breed 2026 gok ik.

Hopen dat het nu 1 hersteloperatie is en daarmee de kous af en dat ik bij de 96-98% hoor waarbij het goed komt. Dat goedkomen is denk ik niet blind zijn maar nog iets zien. Daar zit ook nog veel tussen wat supetkut is evengoed.
vosss is de naam,
pi_219023386
Dus men constateerde het en ik kreeg last van mn oog nadat die cursist eraan gezeten had. En nu ben ik half blind. Top. Hopelijk van het weekend wel de F1 kijken.

Ik overweeg een ooglapje, papegaai en houten been. :P
vosss is de naam,
pi_219023396
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:18 schreef Sally het volgende:

[..]
-O- :{ ;(
Vandaar dus ook die actie dat ik dacht misschien moet ik meedoen. :)
vosss is de naam,
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 19:55:27 #169
441859 crew  Lenny77
pi_219023767
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef vosss het volgende:
Dus men constateerde het en ik kreeg last van mn oog nadat die cursist eraan gezeten had. En nu ben ik half blind.
Ik zou dit morgen dus wel melden.

Best misschien pas na de operatie :X
pi_219023812
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zou dit morgen dus wel melden.

Best misschien pas na de operatie :X
Ja maar daar schiet ik verder niks mee op. Dus mijn energie gaat naar herstellen van die horroroperatie. Thank you very much.
vosss is de naam,
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 20:01:44 #171
441859 crew  Lenny77
pi_219023857
quote:
3s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 19:59 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja maar daar schiet ik verder niks mee op. Dus mijn energie gaat naar herstellen van die horroroperatie. Thank you very much.
Ja dat snap ik.
Maar sommige dingen kunnen echt niet en mogen echt wel vermeld worden..
Nu kan je er mss nog iets mee.
Die eerste moet toch ook gezien hebben dat er toen nog geen loslating was? Das pas bij de tweede begonnen.
pi_219023890
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja dat snap ik.
Maar sommige dingen kunnen echt niet en mogen echt wel vermeld worden..
Nu kan je er mss nog iets mee.
Die eerste moet toch ook gezien hebben dat er toen nog geen loslating was? Das pas bij de tweede begonnen.
Dat veranderd niets aan de uitkomst. Ik moet met spoed onder het mes. Of dit nu toeval was, domme pech of toch een fout die niet bewezen kan worden. Daar ga ik nu geen energie in steken. Dat brengt mij niets.
vosss is de naam,
  Moderator woensdag 15 oktober 2025 @ 20:04:11 #173
441859 crew  Lenny77
pi_219023904
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:03 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat veranderd niets aan de uitkomst. Ik moet met spoed onder het mes. Of dit nu toeval was, domme pech of toch een fout die niet bewezen kan worden. Daar ga ik nu geen energie in steken. Dat brengt mij niets.
Ok, dat begrijp ik wel.

Heel veel succes morgen, ik duim mee :*
pi_219023918
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ok, dat begrijp ik wel.

Heel veel succes morgen, ik duim mee :*
Dankje! Waardeer ik enorm
Van iedereen hier zegmaar. ^O^