Die bedrijfsarts is lekker gek, waar is de tijd gebleven dat dat soort lui met je meedachten? Sterkte.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 13:19 schreef vosss het volgende:
Er zou alleen nog maar goed nieuws zijn vanaf toen ik het zei.
Het stapelt gewoon weer meer op.
En de bedrijfsarts waar ik gisteren was had het over 4 weken maar eens kijken om weer aan het werk te gaan.
Die heeft overduidelijk ook niet geluisterd naar mijn verhaal.
Ik was reeds ziekgemeld met een breed scala aan lichamelijke klachten en een hele zooi achter elkaar van psychische belasting die allemaal niet verwerkt is.
Daar heb ik mij mee ziekgemeld en nog voordat ik ook maar iets kon oppakken kreeg ik die netvliesloslating. En daarbovenop nog even het nieuws dat ik een herseninfarct gehad heb. En dan nu weer opereren.
Bekijk het lekker met je werk weer opbouwen. Er is nog 0 ruimte geweest om de problemen waar ik mee kampte überhaupt op te gaan lossen, laat staan dat die oplossing al in zicht is.
Dankje. Gelukkig heb ik een fatsoenlijke leidinggevende die dat ook niet ziet zitten.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:56 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die bedrijfsarts is lekker gek, waar is de tijd gebleven dat dat soort lui met je meedachten? Sterkte.
Situatie is nu ook weer anders dan gisteren dus moet dat ook weer herbeoordeeld worden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje. Gelukkig heb ik een fatsoenlijke leidinggevende die dat ook niet ziet zitten.
Dankje.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Situatie is nu ook weer anders dan gisteren dus moet dat ook weer herbeoordeeld worden.
Sterkte met de ingreep morgen!
Echt heel veel sterkte ....quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje.
Situatie is zeker anders. Zichtveld valt steeds verder uit. Denk dat ik nu nog 2/3de zichtveld zie. Rest is uitgevallen. Zie ook weer lichtflitsen, dus het trekt er verder aan bij elke beweging. En dat gaat vanzelf, je kan niet een hele dag naar 1 punt staren.
Maar akelig is het wel.
Om 09:15 moet ik me melden, dus zal wel rond 10 uur richting OK gaan, want eerst spuiten in mn oogbol voor verdoven enzo.
Ja hopen van wel. Ik heb echt geeeen zin in de operatie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:58 schreef maily het volgende:
[..]
Echt heel veel sterkte ....
En dat alles nu maar wel gewoon goed mag gaan!![]()
Eeuuh is dit niet iets waar je nu al met spoed voor naar binnen kan gaan??quote:Op woensdag 15 oktober 2025 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje.
Situatie is zeker anders. Zichtveld valt steeds verder uit. Denk dat ik nu nog 2/3de zichtveld zie. Rest is uitgevallen. Zie ook weer lichtflitsen, dus het trekt er verder aan bij elke beweging. En dat gaat vanzelf, je kan niet een hele dag naar 1 punt staren.
Maar akelig is het wel.
Om 09:15 moet ik me melden, dus zal wel rond 10 uur richting OK gaan, want eerst spuiten in mn oogbol voor verdoven enzo.
Nee. Ze hebben het geconstateerd en de operatie staat ingepland.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eeuuh is dit niet iets waar je nu al met spoed voor naar binnen kan gaan??
Godsamme man, het moet toch eens goedkomen eh.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:36 schreef vosss het volgende:
Althans dat denk ik.
Vorige keer op zondag gebeld en de dienstdoende arts wou niet eens opkomen, maandag loslating geconstateerd en dinsdag opereren. Dus nu ben ik er eerder bij ofzo. Geen idee.
Zou je denken. En inmiddels ook hopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Godsamme man, het moet toch eens goedkomen eh.
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 15:38 schreef vosss het volgende:
Ik ben er overigens inmiddels van overtuigd dat het tijdens mijn bezoek losgelaten is. Vanochtend had ik nergens last van.
Oogarts in opleiding kijkt er naar en is iemand anders aan het aanleren en zegt ik zie een klein beetje vocht achter het netvlies.
Hij laat die ander kijken en die drukt op m'n oog. Vervolgens wordt er een oogarts bijgehaald, dat duurt 5 minuten of iets en die kijkt en zegt meteen slechter nieuws, nieuwe netvliesloslating je moet geopereerd.
Ik denk dat die wat mee mocht kijken dus gedaan heeft onbewust. Nooit te bewijzen natuurlijk en wellicht was het anders ook op termijn losgegaan, maar toch wel frappant dat ik niks had en nu wel.
Mja ik kan mij iets herinneren dat je meteen binnen moest na de vorige operatie als er iets mis ging? En je gaat achteruit? Of is deze achteruitgang voorspeld na het incident?quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:36 schreef vosss het volgende:
Althans dat denk ik.
Vorige keer op zondag gebeld en de dienstdoende arts wou niet eens opkomen, maandag loslating geconstateerd en dinsdag opereren. Dus nu ben ik er eerder bij ofzo. Geen idee.
Dan moest ik inderdaad meteen bellen en ik ben dus ook verschillende keren moeten komen tussen de reguliere controles door.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja ik kan mij iets herinneren dat je meteen binnen moest na de vorige operatie als er iets mis ging? En je gaat achteruit? Of is deze achteruitgang voorspeld na het incident?
(Mijn verkloot-door-assistent-radar gaat ook af)
Vandaar dus ook die actie dat ik dacht misschien moet ik meedoen.quote:
Ik zou dit morgen dus wel melden.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:30 schreef vosss het volgende:
Dus men constateerde het en ik kreeg last van mn oog nadat die cursist eraan gezeten had. En nu ben ik half blind.
Ja maar daar schiet ik verder niks mee op. Dus mijn energie gaat naar herstellen van die horroroperatie. Thank you very much.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zou dit morgen dus wel melden.
Best misschien pas na de operatie
Ja dat snap ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar daar schiet ik verder niks mee op. Dus mijn energie gaat naar herstellen van die horroroperatie. Thank you very much.
Dat veranderd niets aan de uitkomst. Ik moet met spoed onder het mes. Of dit nu toeval was, domme pech of toch een fout die niet bewezen kan worden. Daar ga ik nu geen energie in steken. Dat brengt mij niets.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar sommige dingen kunnen echt niet en mogen echt wel vermeld worden..
Nu kan je er mss nog iets mee.
Die eerste moet toch ook gezien hebben dat er toen nog geen loslating was? Das pas bij de tweede begonnen.
Ok, dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat veranderd niets aan de uitkomst. Ik moet met spoed onder het mes. Of dit nu toeval was, domme pech of toch een fout die niet bewezen kan worden. Daar ga ik nu geen energie in steken. Dat brengt mij niets.
Dankje! Waardeer ik enormquote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok, dat begrijp ik wel.
Heel veel succes morgen, ik duim mee
Hé man, van mij ook veel sterkte morgen.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 20:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje! Waardeer ik enorm
Van iedereen hier zegmaar.
Nouja inmiddels zie ik nog minder dan de helft. Ik ga er dus eigenlijk al vanuit dat het netvlies morgen voor die operatie ook los ligt bij de macula.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:17 schreef qltel het volgende:
Godver, dat is balen. Heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat het nu eindelijk eens goed komt.
(ik ben zelf 3x aan mijn ogen geopereerd, dus ik weet wat het is, alhoewel die loslating van jou veel dramatischer klinkt dan wat ik heb)
Dat dus. Een fucking bruikbare scherpte om te lezen blijft dan in de helft van de gevallen over.quote:Verminderde gezichtsscherpte. Indien het centrale deel van het netvlies (gele vlek) heeft losgelaten (afliggende macula), zal het zicht niet meer terugkeren zoals het voorheen was. Ondanks dat de operatie succesvol kan zijn verlopen (ofwel het netvlies ligt weer op zijn plaats), blijft in ongeveer de helft van deze gevallen (met afliggende macula) een bruikbare gezichtsscherpte over voor het lezen.
Laat je niet gek maken vosss.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja inmiddels zie ik nog minder dan de helft. Ik ga er dus eigenlijk al vanuit dat het netvlies morgen voor die operatie ook los ligt bij de macula.
Dan zijn de vooruitzichten minder. Aanzienlijk. Dus hopen dat me dat bespaard blijft, maar ik vrees met grote vrezen.
Ja, vanmorgen te horen gekregen terwijl er niks aan de hand was. Inmiddels zie ik nog maar 1/3de misschien zelfs een kwart nog met dat oog. Ik ben echt bang dat ik morgen helemaal niks meer zie.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:50 schreef Hogwarts het volgende:
Dus vandaag het nieuws gehad dat je opnieuw een loslating aan het zelfde oog hebt en wanneer is de OP dan?
Oh morgen dus, sorry niet alles gelezen.
Zegt mijn vrouw ook steeds maar makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken vosss.
De pijn die je had en die flinke zichtmindering was al geen goed vooruitzicht. Komt wel goed, ik zou me ook niet al te druk maken als je niet kunt slapen, je gaat nog vele uren slapen de volgende paar weken.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen te horen gekregen terwijl er niks aan de hand was. Inmiddels zie ik nog maar 1/3de misschien zelfs een kwart nog met dat oog. Ik ben echt bang dat ik morgen helemaal niks meer zie.
Ik ga proberen te slapen in mijn stoel en ik wou dat morgen voorbij was en alles goed kwam.
Doe dat en denk niet aan wat er allemaal mis kan gaan. Slaap lekker.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2025 11:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Helaas dus. Net terug van 6 weken controle MUMC.
Netvlies is nu aan de onderkant losgelaten. Moet dus opnieuw geopereerd worden. Naar alle waarschijnlijkheid morgen.
Wordt vanmiddag om 4 uur gebeld.
Ik kan wel janken.
Inderdaad. Dat dus.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 05:58 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi Voss.
Slecht slapen is wel logisch nu, maar erg vermoeiend.
Succes vandaag.
Dankje! Net toch nog maar gebeld net de spoedoogarts voor wat betreft houding aangezien nu alleen nog maar heel klein stukje vast zit. Geen advies meer. Operatie afwachten. Succes.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 07:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankje! Net toch nog maar gebeld net de spoedoogarts voor wat betreft houding aangezien nu alleen nog maar heel klein stukje vast zit. Geen advies meer. Operatie afwachten. Succes.
Die klonk niet heel optimistisch moet ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |