abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:16:15 #26
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218957338
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:05 schreef the-eye het volgende:

[..]
Oh voor Glazermaker gaat het weer niet ver genoeg :')
Er is iemand d'r mond gesnoerd dus actie "geslaagd" zou je denken maar ze had vandaag ook nog kop van jut moeten zijn
Is gewoon fophef voor de beeldvorming. Vergelijken met Charlie Kirk :')
pi_218957349
quote:

[..]
Oh voor Glazenmaker gaat het weer niet ver genoeg :')
Er is iemand d'r mond gesnoerd dus actie "geslaagd" zou je denken maar ze had vandaag ook nog kop van jut moeten zijn
Beetje vroeg om al aan de pilsjes te zijn.
pi_218957402
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:45 schreef Cupfighter het volgende:
Het is hier kermis nu in Nijmegen denk dat ze bang zijn dat Carolien de hele oliebollenkraam leeg vreet
Verstop alle hardgekookte eieren!
"Pools are perfect for holding water"
pi_218957409
quote:

[..]
Het komt van der Plas gewoon ontzettend goed uit dat ze kan zeggen dat ze bedreigd wordt, want dan hoeft ze niet weer met de billen bloot in een zaal met kritische vragen. De laatste tijd is het overduidelijk dat ze inhoudelijk niet weet waar ze het over heeft, en dat ze eigenlijk niks te zeggen heeft nadat ze haar standaard reclameriedeltje afgedraaid heeft. Dan is in de slachtofferrol kruipen zonder iets inhoudelijks te hoeven zeggen wel een heel makkelijke oplossing natuurlijk.

Volgens de nieuwsberichten is er trouwens nergens sprake geweest van oproepen tot geweld tegen Van der Plas.
quote:
Op sociale media riepen activistische groepen, waaronder Nijmegen Encampment, vervolgens op 'geen zionisten uit te nodigen' en De Gelderlander te boycotten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat zijn het toch een ongelooflijk stel jankerds daar op rechts, in hun slachtofferrol.

Caroline is zeker vergeten hoe haar eigen boeren achterban tekeer is gegaan en het debat beïnvloedde?
Misschien kan ze inderdaad even ervaringen uitwisselen met Kaag en Christianne van der Wal. Die hebben ervaren hoe het is als er ineens een groep mensen met brandende fakkels in je voortuin staan. Bijna net zo eng als demonstrerende studenten. :')
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_218957418
quote:

[..]
Niet nodig om iemand de mond te snoeren als er toch alleen maar mest uitrolt
  Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:30:52 #31
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218957466
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 07:38 schreef Gehenna het volgende:

[..]
:')

Het topic is in de OP al de nek omgedraaid
Echt he. Goedkoop scoren met ongefundeerde onzin.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:31:58 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218957472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:24 schreef knoopie het volgende:

[..]
Het komt van der Plas gewoon ontzettend goed uit dat ze kan zeggen dat ze bedreigd wordt, want dan hoeft ze niet weer met de billen bloot in een zaal met kritische vragen. De laatste tijd is het overduidelijk dat ze inhoudelijk niet weet waar ze het over heeft, en dat ze eigenlijk niks te zeggen heeft nadat ze haar standaard reclameriedeltje afgedraaid heeft. Dan is in de slachtofferrol kruipen zonder iets inhoudelijks te hoeven zeggen wel een heel makkelijke oplossing natuurlijk.

Volgens de nieuwsberichten is er trouwens nergens sprake geweest van oproepen tot geweld tegen Van der Plas.
[..]
[..]
Misschien kan ze inderdaad even ervaringen uitwisselen met Kaag en Christianne van der Wal. Die hebben ervaren hoe het is als er ineens een groep mensen met brandende fakkels in je voortuin staan. Bijna net zo eng als demonstrerende studenten. :')
Ik vermoed dat ze juist op de hoogte is van de ervaringen van Kaag en Van der Wal maar dat ze, net als ik, nog niet wist dat intimidatie ondertussen een geaccepteerd onderdeel van het politieke spel is
pi_218957497
quote:

[..]

[..]
[..]
Laten we heel duidelijk zijn; uit niets blijkt dat ze bedreigd wordt. Ze heeft gewoon zelf besloten dat ze demonstranten eng vindt als ze niet met prinsenvlaggen staan zwaaien.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:49:56 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218957615
Het ene clubje extremisten jaagt het andere clubje extremisten weg.

Gaaf land.
Huilen dan.
pi_218957625
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
Het ene clubje extremisten jaagt het andere clubje extremisten weg.

Gaaf land.
Je vraagt je af hoe we dat conflict hier zo geïmporteerd hebben.
pi_218958376
Deze zelf gegenereerde fophef komt haar pr technisch beter uit dan met haar bek vol tanden staan in een debat. Inhoudelijk slaat ze natuurlijk geen deuk in een pakje boter maar nu gaat het toch allemaal weer over haar.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:15:40 #37
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218958392
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:34 schreef probeer het volgende:

[..]
Laten we heel duidelijk zijn; uit niets blijkt dat ze bedreigd wordt. Ze heeft gewoon zelf besloten dat ze demonstranten eng vindt als ze niet met prinsenvlaggen staan zwaaien.
Ze had er ook voor kunnen kiezen om met de freedomfighters in gesprek te gaan?
pi_218958550
quote:
81s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ze had er ook voor kunnen kiezen om met de freedomfighters in gesprek te gaan?
Waarom? Lijkt me allerminst constructief.

Zaten die demonstranten dan in de beoogde debatruimte? Ik mis denk ik even hoe zij niet meer aan dat debat mee kon doen door die demonstranten.
pi_218958562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Is er al een reactie van de universiteit zelf dat ze er alles aan gedaan hebben om de veiligheid te waarborgen voor haar?

Of blijft het angstvallig stil aan die kant?
Zojuist een reactie ontvangen - ze willen graag dat jij alleen maar toegang krijgt tot ONZ en KLB.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:43:58 #40
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218958641
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:35 schreef probeer het volgende:

[..]
Waarom? Lijkt me allerminst constructief.

Zaten die demonstranten dan in de beoogde debatruimte? Ik mis denk ik even hoe zij niet meer aan dat debat mee kon doen door die demonstranten.
Het debat was al gecanceld waarna het een interview bij omroep Gelderland zou zijn. Nu bleek ook dat uitgelekt zoals bekend werd gemaakt door de freedomfighters zelf
Maar volgens jou had dat allemaal niet uit moeten maken en had ze gewoon moeten gaan
Waarom eigenlijk?
pi_218958738
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:43 schreef the-eye het volgende:

[..]
Het debat was al gecanceld waarna het een interview bij omroep Gelderland zou zijn. Nu bleek ook dat uitgelekt zoals bekend werd gemaakt door de freedomfighters zelf
Quote me het stukje uit het bericht waaruit blijkt dat het daar onveilig voor haar is. Of dat er bedreigingen zijn geuit.

En sure, wellicht weet haar team meer dan ik. Maar op basis van dit nieuws blijkt haar onveiligheid niet. Er staat duidelijk "Omdat Van der Plas zich niet veilig voelt op de campus". Niets over een reële dreiging, niets over de organisatie of politie die iets aangeeft als "beter niet doen".

Was dat laatste anders geweest, dan kan ik me volledig in Caroline's keuze vinden en zou ik hetzelfde gedaan hebben. En dan zou ik ook nog graag zien dat de politie enige geuite bedreigingen en/of dreiging voor haar veiligheid serieus onderzoekt en aanpakt.

Maar nee. Er staat in dat bericht niets meer dan een geïmpliceerd protest tegen haar komst, dat ze zich onveilig voelt, en daardoor niet meer komt.

quote:
Maar volgens jou had dat allemaal niet uit moeten maken en had ze gewoon moeten gaan
Waarom eigenlijk?
Van mij moet ze niets. Persoonlijk zie ik haar liever niet dan wel aanwezig bij debatten, omdat ik vind dat ze niets tot zeer weinig toevoegt. De tijd die anderen nodig hebben om haar "5-6 jaar oude kinderen leren hoe ze moeten vingeren" onzin te ontkrachten, kan beter besteed worden.

Bekijk deze YouTube-video

Ze zegt het echt. Algemene Politieke Beschouwingen 2024.

Aap, noot, mies, clitoris.
pi_218958796
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:54 schreef probeer het volgende:

[..]
Quote me het stukje uit het bericht waaruit blijkt dat het daar onveilig voor haar is. Of dat er bedreigingen zijn geuit.

En sure, wellicht weet haar team meer dan ik. Maar op basis van dit nieuws blijkt haar onveiligheid niet. Er staat duidelijk "Omdat Van der Plas zich niet veilig voelt op de campus". Niets over een reële dreiging, niets over de organisatie of politie die iets aangeeft als "beter niet doen".

Was dat laatste anders geweest, dan kan ik me volledig in Caroline's keuze vinden en zou ik hetzelfde gedaan hebben. En dan zou ik ook nog graag zien dat de politie enige geuite bedreigingen en/of dreiging voor haar veiligheid serieus onderzoekt en aanpakt.

Maar nee. Er staat in dat bericht niets meer dan een geïmpliceerd protest tegen haar komst, dat ze zich onveilig voelt, en daardoor niet meer komt.
[..]
Van mij moet ze niets. Persoonlijk zie ik haar liever niet dan wel aanwezig bij debatten, omdat ik vind dat ze niets tot zeer weinig toevoegt. De tijd die anderen nodig hebben om haar "5-6 jaar oude kinderen leren hoe ze moeten vingeren" onzin te ontkrachten, kan beter besteed worden.

Lol, dit heb ik gemist :')

Als je het ongemakkelijk vindt om over te praten moet je het misschien niet met je grote bek in het coalitieakkoord laten opnemen.
pi_218958975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:36 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Zojuist een reactie ontvangen - ze willen graag dat jij alleen maar toegang krijgt tot ONZ en KLB.
Anders toon je even aan dat ik gelijk had.
pi_218959026
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:54 schreef probeer het volgende:

Waarom mag dit? Waarom mogen mensen in deze positie bewezen onzin verkopen alsof het waarheid is? Wat mij betreft voeren ze een systeem in waarin politici een boete moeten betalen (van hun eigen geld en niet de partij-kas) elke keer als ze betrapt worden op bewezen onzin verkopen.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:43:38 #45
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_218959165
Ze is vast bang voor de vraag "He Caroline, hoeveel D66ers zitten er nou in de Raad van State?"
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:51:03 #46
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218959204
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:29 schreef knoopie het volgende:

[..]
Waarom mag dit? Waarom mogen mensen in deze positie bewezen onzin verkopen alsof het waarheid is? Wat mij betreft voeren ze een systeem in waarin politici een boete moeten betalen (van hun eigen geld en niet de partij-kas) elke keer als ze betrapt worden op bewezen onzin verkopen.
Dat, of een korte schorsing
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218959255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:51 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Dat, of een korte schorsing
Dan krijg je weer dat ze gaan piepen dat ze monddood gemaakt worden omdat ze de waarheid durven te zeggen... Misschien verplicht een rectificatie moeten plaatsen, daar waar ze de onzin verkocht hebben? Lijkt me heerlijk als vd Plas daar naar voren wordt geroepen in de tweede kamer en dan moet oplezen: "Mijn uitspraken over zelfbevrediging in lesmateriaal voor jonge kinderen waren onjuist. Er staat niks over masturberen in het lesmateriaal voor zesjarige kinderen, en ik heb onzin herhaald die ik op twitter heb gelezen. Ik had het mis, en meneer Jetten had gelijk." _O-
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:00:02 #48
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218959278
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:57 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dan krijg je weer dat ze gaan piepen dat ze monddood gemaakt worden omdat ze de waarheid durven te zeggen... Misschien verplicht een rectificatie moeten plaatsen, daar waar ze de onzin verkocht hebben? Lijkt me heerlijk als vd Plas daar naar voren wordt geroepen in de tweede kamer en dan moet oplezen: "Mijn uitspraken over zelfbevrediging in lesmateriaal voor jonge kinderen waren onjuist. Er staat niks over masturberen in het lesmateriaal voor zesjarige kinderen, en ik heb onzin herhaald die ik op twitter heb gelezen. Ik had het mis, en meneer Jetten had gelijk." _O-
Begrijp ik hoor, maar met hoe makkelijk je nu met snip-its je eigen achterban kan bereiken is dat niet voldoende denk ik.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218959300
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:00 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Begrijp ik hoor, maar met hoe makkelijk je nu met snip-its je eigen achterban kan bereiken is dat niet voldoende denk ik.
Verplicht ook een rectificatie, in zijn geheel met de hastag #ik heb gelogen, op je eigen twitter.
pi_218959305
quote:

[..]
Het komt van der Plas gewoon ontzettend goed uit dat ze kan zeggen dat ze bedreigd wordt, want dan hoeft ze niet weer met de billen bloot in een zaal met kritische vragen.

[..]
Was er laatst niet een dierenactivist die dreigde om het partijbureau van BBB in brand te steken? En we weten, vooral sinds 6 mei 2002, allemaal waar dierenactivisten toe in staat zijn.

En nog langer geleden de aanval op het partijcongres van de Centrumdemocraten. Nogmaals, Van der Plas heeft groot gelijk dat zij haar eigen veiligheid verkiest boven het gewelddadige gedrag van geradicaliseerde extreemlinkse idioten, die niets op hebben met democratie.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')