dat had je al gedaan toen je nog in Nederland was, toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 02:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat was begonnen na het stoppen met roken
Ja vind jaar terug :pquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 02:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had je al gedaan toen je nog in Nederland was, toch?
*ik moest even weg. ik moest zowaar even echt werken.
6 uur. maar ik merk toch dat de periode zo tussen 3 en 5 het lastigste zijn, dat is een beetje dood punt waar je overheen moet. na 5 uur is de finish in zicht en beginnen ook al de mensen van de dagdienst binnen druppelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 03:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind jaar terug :p
Hoe laat mag je naar huis
nog even de kiezen op elkaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 04:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
6 uur. maar ik merk toch dat de periode zo tussen 3 en 5 het lastigste zijn, dat is een beetje dood punt waar je overheen moet. na 5 uur is de finish in zicht en beginnen ook al de mensen van de dagdienst binnen druppelen
ik twijfel om de 2e celsius ook nog open te trekkenquote:
bij twijfel gewoon doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 04:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel om de 2e celsius ook nog open te trekken
celsius peach vibe is wel in orde, maar de witte monster was wel lekkerder.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeerde te eten, praten en lopen tegelijk.
Ik had een mueslibol.
Zo'n zaadje of wat het ook is, schoot even verkeerd.
Ik hoesten als een gek.
Rest van de hap schoot erachteraan.
Ik stik zowat.
Eten komt omhoog.
Ik wil niet kotsen in zo'n park.
Maar ik moet ook blijven hoesten. Het schiet in alle buikspieren.
Kots toch maar even dat brood eruit.
Ik blijf hoesten. Ik stik er zowat in.
Rest van het broodje komt er ook uit.
Ik blijf hoesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat ik doodging.
Tranen rollen over m'n wangen van het hoesten.
Armen boven m'n hoofd zowat de rest beter kan zakken.
Toen even bij zitten komen.
Alle energie weg. Honger weg.
Paar uurtjes misselijk rondgelopen.
Toen even in de Danse Macabre gegaan om het los te schudden. Kaiserschmarren gegeten. Warme stroopwafel gegeten. Maar blijf een beetje queasy
Dat was het.
Nu thuis.![]()
Maar dan toch gewoon weer als een echte KSC'er kaiserschmarren en stroopwafel eten daarna![]()
![]()
Kunnen wij ook investeren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 04:14 schreef bitterbal het volgende:
Stel ik koop die woning en mijn cijfers zijn juist ingeschat heb ik het in 5 jaar terug verdiend
bruto
dan heb ik 20 nachten per maand bezetting gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |