Ik pluk in het seizoen wel eens wat bramen met mijn vader als we daar langslopen in het park.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier heb ik ze ook weleens met volle tassen in het bos zien lopen
kloptquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik pluk in het seizoen wel eens wat bramen met mijn vader als we daar langslopen in het park.
Maar, dat is dan allebei een handjevol oid. Meer is toch asociaal?
Town to cityquote:
Zit hij lekker?quote:
ziet er inderdaad leuk uit!quote:
De demo is ook wel de moeite. Heb die eerst gedaan en daarna gekochtquote:
Ohh zonde is wel een goede deal zie ik. Kun je 'm niet alvast als kerstcadeau van je familie vragen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Prime Days dus afgeprijsde Kindles @:kwiwi maar ik zit in een dure maand/kwartaal dus het gaat even niet
Ik heb een ledkaars die in de zomer in de hitte half gesmolten is, nu ziet ie eruit als een echte kaarsquote:
Heel mooi kerstcadeau. Zou gevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh zonde is wel een goede deal zie ik. Kun je 'm niet alvast als kerstcadeau van je familie vragen?
kunnen we allemaal ons adres doorgeven voor de levering?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heel mooi kerstcadeau. Zou geven
Oh @CherryLips deze sugardaddy wil er nog wel een 2e dame bij nemen zie ik. Kindle in the pocketquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heel mooi kerstcadeau. Zou geven
Neuh ik ben nog heel blij met m'n huidige Kindle. Daar ben ik zowat mee vergroeid. Je kunt in het plastic zien waar ik m'n duim altijd hou.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh zonde is wel een goede deal zie ik. Kun je 'm niet alvast als kerstcadeau van je familie vragen?
Dat wordt dan een beetje veel denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kunnen we allemaal ons adres doorgeven voor de levering?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:15 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Niet fietsen.
Het is oké om jonge kinderen en oudere personen te verwonden.
Heel mooi. Ik denk dat ik deze hele week moet overslaan.quote:
Ah, niet op Valentijnsdag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
POPPETJES!
Willen jullie nog mee met de meet, kunnen jullie dat dan doorgeven deze week?
De twee data met de meeste stemmen zijn 21 en 28 februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |