Laten we hopen dat het niet zover komtquote:
Met boomschors?quote:
De kat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde vanochtend iets vallen in de keuken of woonkamer maar ik kan het echt niet vinden.
de stiltequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde vanochtend iets vallen in de keuken of woonkamer maar ik kan het echt niet vinden.
The silence was deafening.quote:
Is waarschijnlijk in de bermuda driehoek terecht gekomen.quote:
Ik had hetzelfde laatst. Was die ontplofte fles in m'n halquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
in het Nederlands valt de stilte zo hard dat het wel waar moet zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
The silence was deafening.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde laatst. Was die ontplofte fles in m'n hal
Een zak dropjes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:09 schreef Ama het volgende:
Dat is wel heel specifiek maar ik heb eigenlijk nooit een zak drop liggen.quote:
Ik had een smoothie per ongeluk een nacht in de boodschappentas laten zitten, dat is niet echt bevorderlijk voor de houdbaarheid. Dus die heb ik op een zondagochtend terwijl mijn hersenen nog op gang moesten komen weggegooid zonder hem eerst te legen.quote:
what did you do?quote:
Ik heb een zak dropjes op mijn nachtkastje staanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel heel specifiek maar ik heb eigenlijk nooit een zak drop liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisteravond toen ik al half sliep duwde het kabeltje de telefoonlader daar tegenaan.
Ik schrok mij helemaal te pletter toen ie naast mijn hoofd ineens omviel
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
hoe heet ie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |