'Seks op de fiets', zongen we altijd vroeger. Ook niet bijster lollig als ik erop terugkijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, er waren mensen die dit in 1997 lollig vonden. Dat kon al eigenlijk niet.
Er zijn ook mensen die dit dus nog steeds lollig vinden.
Doe mij maar Louisequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:56 schreef pipster het volgende:
Is het nou wel of niet Domino, man man man.
Of Annequote:
Nah dat vind ik een iets te fiederelsje-melodietje. Had een verliefde puber van 12 ook kunnen schrijvenquote:
Jaydee?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:59 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, de BohRhap van de HT1000 was net zie ik, had ik kunnen weten want die staat altijd hier, ongeacht hoe ze de stemmen sjoemelen.
Dit is de bekende 2 gril waar we het al eerder over hadden. Als het ze beter uitkomt houden ze album aan. Die Peppers zullen ongetwijfeld ook nog komen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Februari 2000 in de top 40, tssk
Vreemd ja, hij zou er best elke editie in passenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Triest dat deze maar 2 keer de Lijst der Lijsten haalde, maar mooi dat we hem hier nog horen.
Welke was dat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Triest dat deze maar 2 keer de Lijst der Lijsten haalde, maar mooi dat we hem hier nog horen.
Tis wel het beste nummer van JLO, moet je nagaan dat de nummers die ze zelf heeft opgenomen nog slechter zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:35 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ben zelden zo blij geweest met een knipversie. Dit soort muziek roept wel enige agressie bij me op.
Hier was ook een bepaalde alternatieve tekst op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat we hier vroeger zongen, heb ik vaak genoeg verteld
Moest er ook net aan denkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier was ook een bepaalde alternatieve tekst op.
Dit is 10 miljoen keer vermakelijker dan Shalala.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Tussle266 het volgende:
Stel je moet kiezen: Waterboarding of We Like To Party?
Kan je nagaan hoe ontspannend waterboarding dan gaat voelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is 10 miljoen keer vermakelijker dan Shalala.
Waterboarding is wel 1 van Eddy Wally's bestequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef Tussle266 het volgende:
Stel je moet kiezen: Waterboarding of We Like To Party?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Zitten jullie ook op het Bløf-forum?
Niets van ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:
wel ooit op een wie is de mol-forum gezetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind dit vocaal werkelijk weerzinwekkend. De achtergrondmuziek is wel prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is toch mooi man.
Al kan ik me ook voorstellen dat je dit niks vindt als je geboren bent vóór 1990.
Het heeft wel een beetje de Guus Meeuwis-ziekte, dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit vocaal werkelijk weerzinwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |