Simon en Garfunkel zijn meer dan eens gecoverd over de jaren.quote:
Sterker nog, met een tributeband bij battle of the bands (met een van de Orinoco-djs op toetsen) zou ie best wat kunnen gaan stijgen in decemberquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:18 schreef Tussle266 het volgende:
Zeg, die Adams die leeft toch gewoon nog?
Maar er is maar 1 eckte favoriet hier natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Simon en Garfunkel zijn meer dan eens gecoverd over de jaren.
Die met Mel C heb ik wel een zwak voor, de rest is totaal ruk inderdaad. Krijgen we die met Babs ook nog? Dat is echt verschrikkelijk gekrijs.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:20 schreef pipster het volgende:
Met Run to You ben je er wel met Bryan Adams wat mij betreft. De rest kan integraal vergeten worden.
'favoriet'quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar er is maar 1 eckte favoriet hier natuurlijk
Oh, dit klinkt heel gevaarlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sterker nog, met een tributeband bij battle of the bands (met een van de Orinoco-djs op toetsen) zou ie best wat kunnen gaan stijgen in december
Dat geldt voor heel veel artiesten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U2 is sowieso een stuk leuker als je het niet te vaak hoort ja.
Dat geldt bij mij wel voor Bryan Adams vrees ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat geldt voor heel veel artiesten.
Er zijn zelfs artiesten die het leukste zijn als je ze nooit hoort.
Oh ja die is ook nog wel ok.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die met Mel C heb ik wel een zwak voor, de rest is totaal ruk inderdaad. Krijgen we die met Babs ook nog? Dat is echt verschrikkelijk gekrijs.
Ik wilde zeggen dat ik Can't Stop This Thing We Started nog wel kan hebben, maar goedkoop jatten van Tears For Fears is eigenlijk ook niks he?quote:
Die heeft zijn meest relevante materiaal natuurlijk ook gewoon in de 80's, en dat liedje over Schnitzel duurt vast nog wel evenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
Ook wel een hoog dronken man bij microfoon gehalte dit trouwens. Doe dan maar Drank. Die heb ik volgens mij trouwens helemaal nog niet gehoord?
Qua kansrijks dat hij te bieden heeft in de 90s hebben we alleen Zeg Me Dat Het Niet Zo Is denk ik?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
Ook wel een hoog dronken man bij microfoon gehalte dit trouwens. Doe dan maar Drank. Die heb ik volgens mij trouwens helemaal nog niet gehoord?
Had die een hit in de 90s? dat begrafenisnummer was wel randje geloof ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:22 schreef Tussle266 het volgende:
Als Marcel de Groot kan had dat inderdaad ook gekund.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:25 schreef Tussle266 het volgende:
Geen Koud in mijn hart of zo? Met 770 plekken had ik dat op zich niet raar gevonden. Maar jullie hebben wel een punt dat Groep > Solo.
Dat was inderdaad het enige hitje dat ik me zo voor de geest kon halen in de 90'squote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:25 schreef Tussle266 het volgende:
Geen Koud in mijn hart of zo? Met 770 plekken had ik dat op zich niet raar gevonden. Maar jullie hebben wel een punt dat Groep > Solo.
Welke? Mag ik naar je kijken of kringen in het water?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Marcel de Groot kan had dat inderdaad ook gekund.
De titel zegt je misschien niks omdat je hem nooit verstaan hebt, maar je kent hem welquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Marcel's nummer is wel eentje met flinke airplay, en dat nummer van Drank moet ik daarentegen nog eens opzoeken of ik t ken
Hoe is de titel fonetisch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
De titel zegt je misschien niks omdat je hem nooit verstaan hebt, maar je kent hem wel
twaseenbeetjekatinmijnhaar ofzoquote:
Ja die hoor je nog wel af en toe op 2, helaas.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Marcel's nummer is wel eentje met flinke airplay en dat nummer van Drank moet ik daarentegen nog eens opzoeken of ik t ken
Rit it up is wel een heerlijk nummer!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb nog een flinke backcatalogue Orange Juice. Draai ik bijna nooit.
Refreintje net ff geluisterd, heb ik verdrongen denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:31 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
twaseenbeetjekatinmijnhaar ofzo
Op de scooter zonder helm en toch geen hersenletsel oplopen inderdaad.quote:
gelukkig was het een snellequote:
o-di-yo-di-yo-di-yo-di-yo-di-ye. I am Jane and like to ride an elephant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
We krijgen vanavond zelfs Toy-Box voorgeschoteld zie ik, dat is wel even een feestje. Nooit de Top 2000 gehaald, dat is wel een beetje de charme van zo'n lijst als deze.
Ik vind niks van ze slecht, maar ook niks van ze écht briljant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Unpopular opinion: Guns n roses is een parodie op een rockband
Eens, maar ik vind Civil War nog wel een prima nummer. Maar Guns n Roses heeft ook wel veel matigheid geproduceerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:41 schreef pipster het volgende:
Ik probeer nog te ontdekken waar dit heel hard rockt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |