In z'n genre is 'ie heel behoorlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
Wat Gettttt Offff voor Tafkap is, is dit wel echt voor Erick More hoor. Echt ellendig dat dit dan je nalatenschap is. Doe mij maar Unbe of Reach of zo.
Niet heel erg 90's.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:40 schreef Tussle266 het volgende:
Of die Audio Bullys plaat, doe die maar, bedenk ik me nu.
Dat is echt een heerlijk eurodance-nummer inderdaad. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem ook vaak vergeet, waarschijnlijk omdat die nog maar zelden gedraaid wordt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:31 schreef Tussle266 het volgende:
Welcome To Tomorrow staat er niet in. Bijna 800 plekken, geen stemmen om te tellen en nog kunnen Hollanders niks.
Het is de beste in dit lijstje neem ik aan. Ik ben misschien geen fan, maar vind Nirvana toch minimaal heel goed als we de 4851 mogen geloven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:46 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, dit is wel een hoezee. Ik ben niet perse een Nirvana-fan, meer een casual Nirvana-luisteraar. Waarom vinden Nirvana-fans Heart-shaped Box niet zo leuk als zou moeten?
Ik vind het ook goed, maar ik heb geen H&M shirt of zo. Daarom vind ik het lastig te begrijpen dat er in dit soort lijstjes zoveel boven staan. Benny Neyman snap ik nog wel, want die kent iedereen. Maar al die andere, ja, nou ja...quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de beste in dit lijstje neem ik aan. Ik ben misschien geen fan, maar vind Nirvana toch minimaal heel goed als we de 4851 mogen geloven.
Dat drieluik van Unplugged en het drieluik hoge noteringen van Nevermind erboven is logisch. Elke andere is vreemd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind het ook goed, maar ik heb geen H&M shirt of zo. Daarom vind ik het lastig te begrijpen dat er in dit soort lijstjes zoveel boven staan. Benny Neyman snap ik nog wel, want die kent iedereen. Maar al die andere, ja, nou ja...
Dat drieluik van Nevermind lijkt nu wel een ander drieluik te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat drieluik van Unplugged en het drieluik hoge noteringen van Nevermind erboven is logisch. Elke andere is vreemd.
Ja, dat is dan wel weer vreemd.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat drieluik van Nevermind lijkt nu wel een ander drieluik te zijn
Vreselijk gejodel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef Tussle266 het volgende:
Er zijn ook mensen die dit leuker vinden dan Heart-shaped Box. Dus het zal wel kloppen.
Ik vind dit en Got The Life wel gewoon de fijnste eigenlijk. Op Pinkpop was iedereen lyrisch, maar ik vond het ook wel een beetje geschreeuwquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:26 schreef Tussle266 het volgende:
Nog een band waarvan eigenlijk andere liederen op de keuzelijst zouden moeten.
Got The Life vind ik ook wel fijn, dat zou ook de meest logische zijn als er eentje bij kwam. Blind en Falling Away From Me zijn mijn favorieten. Blind heb ik zelfs vorige week aan Veenstra doorgegeven. Maar dat is niet voor hier, dat is wel te begrijpen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit en Got The Life wel gewoon de fijnste eigenlijk. Op Pinkpop was iedereen lyrisch, maar ik vond het ook wel een beetje geschreeuw
Rooster, Them Bones, Man in the Box en Would? staan hier heel dicht bij elkaar. Zoals gezegd, Alice is vandaag begonnen en mag woensdag alweer stoppen in de 4851.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:36 schreef Tussle266 het volgende:
Goed verhaal over een rooster, maar aangezien ik toch al de hele dag dwars ben zeg ik dat het geen Man in the Box is. Die zou ik er nog wel boven zetten. Sterker, Man in the Box is op dit moment wel mijn allerfavorietste grunge chanson.
Wacht, heb ik een blokje gemist door de '90s spam?quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rooster, Them Bones, Man in the Box en Would? staan hier heel dicht bij elkaar. Zoals gezegd, Alice is vandaag begonnen en mag woensdag alweer stoppen in de 4851.
Om 2 uur jaquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wacht, heb ik een blokje gemist door de '90s spam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |