Heb alle symptomen gehad.quote:Symptomen van COVID-19 (najaar 2025) — korte en gedetailleerde weergave
Meest voorkomende symptomen
Koorts (vaak plots)
Hoesten (meestal droog)
Vermoeidheid
Veel voorkomende aanvullende symptomen
Verlies of verminderd reuk- of smaakzin (minder vaak dan vroege pandemiejaren, maar nog steeds mogelijk)
Keelpijn
Loopneus/verstopte neus
Spier- of lichaamspijn
Kortademigheid of benauwdheid (kan wijzen op ernstiger ziekte)
Hoofdpijn
Misselijkheid, braken of diarree (minder vaak)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Ja want corona is geen griep.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Het is voor de meeste mensen gewoon een variant op de griep. Dus ja, ook in 2045 bestaat die variant waarschijnlijk nog steeds.
En zullen er nog steeds mensen schuimbekken bij het lezen van het woord.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:06 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij heb ik het gehad. (Was nooit gevaccineerd.)
[..]
Heb alle symptomen gehad.
Vooral dat hoesten... man man man Het houdt maar niet op. Doet zeer en heel benauwd.
Maar gelukkig knap ik op. Het was kort en hevig.
Kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook niet.
Is verder ook eigenlijk totaal onbelangrijk tegenwoordig, zeker als je jong(er) en gezond bent.
Fijn dat het weer over is.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ik letterlijk niemand, maar ik weiger dan ook met slapjanussen om te gaanquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:09 schreef 215 het volgende:
Toch ken ik iets te veel mensen die er long-covid aan hebben over gehouden. Dat is toch wel een behoorlijke aanpassing van je leven die je echt niet wilt. Ik blijf trouw m'n prikjes halen dus.
Als je er lang in blijft hangen en moeilijk er weer bovenop komt dan kan ik mij daar zeker wel iets bij voorstellen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:09 schreef 215 het volgende:
Toch ken ik iets te veel mensen die er long-covid aan hebben over gehouden. Dat is toch wel een behoorlijke aanpassing van je leven die je echt niet wilt. Ik blijf trouw m'n prikjes halen dus.
Toevallig is een van die mensen een sportschoolfiguur, vroeger uitsmijter geweest en de laatste jaren concierge op een school. Daarnaast duursporter op een niveau wat ik nog geen kwartier volhield. In plaats van tien tot twaalf uur per dag duursport is het nu met anderhalf uur op veel lager niveau wel klaar voor de dag. En dat dus al een paar jaar. Zijn werkcontract werd dus niet verlengt dus ook al een jaar of drie thuis op de bank zitten omdat hele dagen bezig zijn dus domweg niet meer kan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik letterlijk niemand, maar ik weiger dan ook met slapjanussen om te gaan
Ja, bij mij was het een weekje slecht slapen en niet 100% voelen, activiteit afgebroken en die van de week erna geannuleerd om geen anderen te besmetten, die week gebruikt om op honden te passen en dus halve dagen wandelen. Geen verkeerde invulling.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je er lang in blijft hangen en moeilijk er weer bovenop komt dan kan ik mij daar zeker wel iets bij voorstellen.
Gelukkig merk ik aan mijzelf dat het een lang weekend heeft geduurd. (Als het Corona was tenminste.)
Kort en hevig is wel een typisch Corona symptoom dacht ik. Ook een pijnlijke hoest.
Tja, wie test er nog?!quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:01 schreef Chandler het volgende:
Op mijn werk hoor ik momenteel veel mensen over griep maar niemand over corona, misschien hebben ze de griep, misschien ook niet? who knows...
Klopt, ik heb ze thuis ook allemaal net weg gegooid, als het nodig is dan gebeurt het wel bij de huis- arts/post of in het ziekenhuis...quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tja, wie test er nog?!
Je moet maar net nog wat in huis hebben wat nog betrouwbaar is.
Beiden gaan rond.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:01 schreef Chandler het volgende:
Gefeli, dan heb je eindelijk antilichamen aangemaakt!
Voor zover ik weet heb ik het nog steeds niet gehad, een jaar geleden een bloedproef gedaan en daarbij is ook gekeken of ik mogelijk anti lichamen had tegen corona, maar bleken niet aanwezig te zijn..
Op mijn werk hoor ik momenteel veel mensen over griep maar niemand over corona, misschien hebben ze de griep, misschien ook niet? who knows...
Voel je je nu een grote jongen met dit soort teksten?quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voel je je nu een grote jongen met dit soort teksten?
Ik hoop van ganse harte dat je een keer een half jaar geveld wordt door long covid (al blijft het dan niet bij een half jaar).quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker.
Beter dan zo’n piepende slapjanus
Drukke supermarkten vermijden. (Broeinest.)quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:32 schreef Nober het volgende:
Krijg in de supermarkt wel eens spontaan een loopneus.
GOOI HET LAND DICHT!
Leugens!quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |