Ooit eens gekocht, bijna twee jaar geleden blijkbaar. Totaal vergeten, maar zag ineens dat ik nog een voucher had.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Overgehouden aan een geslaagde date bij Lang Leve De Liefde?
Leuk gebaar
Wat leuk! Nu ikzelf een kindje heb, kan ik me nog beter voorstellen dat een nachtje weg heerlijk is. Ik stuur je even een DMquote:Op zondag 5 oktober 2025 23:20 schreef Schanu het volgende:
Dat zouden mijn vrouw en ik misschien wel heel leuk vindenvan 25 op 26 oktober zijn wij een nachtje alleen (zonder kinderen)en we twijfelden om dan een nachtje weg te gaan. Gelet op de kosten besloten om toch thuis te blijven, maar als dat alsnog een nachtje weg zou worden zouden we dat stiekem wel heel lekker vinden
Ik stuur je wel even een DMquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:43 schreef moemoe het volgende:
Dit zou me erg leuk lijken.
Mijn moeder en ik zouden dan 1 nachtje even er tussenuit gaan. Dat kan ze wel gebruiken.
Ik heb je een dm gestuurdquote:Op woensdag 8 oktober 2025 04:54 schreef Newone82 het volgende:
Zou ik erg leuk vinden met vriendin samen.
Graag dm, zou lief zijn
Graag gedaan. Geniet ervan!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Gelukt te boeken. Wat een geweldig cadeau.
Dank!!!
Wat leuk! Geniet ervan samen!quote:Op woensdag 15 oktober 2025 17:00 schreef Newone82 het volgende:
Morgen naar een hotel overnachting. Nogmaals dank TS!
Morgenstond heeft goud in de mond. 04:54quote:Op woensdag 8 oktober 2025 04:54 schreef Newone82 het volgende:
Zou ik erg leuk vinden met vriendin samen.
Graag dm, zou lief zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |