abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:13:18 #126
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218959433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik bedoel ook niet dat ze de boete daarvoor kregen, die kregen ze omdat Alonso uit de school klapte omdat het team Hamilton opzichtig voortrok.
Dat laatste waag ik te betwijfelen. Alonso kon er gewoon niet tegen dat Hamilton beter was dan hij dacht en dus niet de default nummer 1 was.

Zie ook mijn eerdere opmerking.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:29:12 #127
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218959650
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Barlexus het volgende:

[..]
Ik denk dat er wat zondag gebeurde gewoon een klein ongelukje was die al is uitgesproken. Zoiets kan altijd gebeuren op de plek waar het gebeurde. De Mclaren coureurs worden denk ik van bovenaf goed aangestuurd.

Lando en Oscar zijn ook gewoon jongens die luisteren naar de leiding van het team in tegenstelling tot Max die vaak zijn eigen weg kiest en zichzelf boven alles zet. UIteindelijk wil Mclaren maar 1 ding en dat is wereldkampioen worden. De koers van Mclaren zal bij de volgende wedstrijden mede bepaald worden hoe dichtbij Max nog gaat komen.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:42:18 #128
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218959786
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:13 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat laatste waag ik te betwijfelen. Alonso kon er gewoon niet tegen dat Hamilton beter was dan hij dacht en dus niet de default nummer 1 was.

Zie ook mijn eerdere opmerking.
Ieder zijn mening. Ik heb niet alle feiten meer scherp, maar in mijn herinnering was het destijds heel duidelijk. Hamilton was de oogappel van Dennis die dolgraag wilde dat hij kampioen werd. Het werd zelfs zo erg dat de FIA de laatste twee race controleurs in de pitboxen van McLaren positioneerden om een eerlijke gang van zaken te waarborgen. Hetgeen mogelijk geleid kan hebben tot die uitvalbeurt in China. Dat is dan mooi een koekje van eigen deeg.
Rini dankjewel.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:24:02 #129
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218960674
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ieder zijn mening. Ik heb niet alle feiten meer scherp, maar in mijn herinnering was het destijds heel duidelijk. Hamilton was de oogappel van Dennis die dolgraag wilde dat hij kampioen werd. Het werd zelfs zo erg dat de FIA de laatste twee race controleurs in de pitboxen van McLaren positioneerden om een eerlijke gang van zaken te waarborgen. Hetgeen mogelijk geleid kan hebben tot die uitvalbeurt in China. Dat is dan mooi een koekje van eigen deeg.
Ik herinner me vooral dat Alonso daarover liep te klagen, maar heb er nooit enige aanwijzing voor gezien.
pi_218960868
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ik vraag me af of je naïviteit en act is of dat dit serieus is :') Denk je nou echt serieus dat het Piastri of Norris een moer kan schelen dat er een derde kandidaat bij is en dat ze daarom lief tegen elkaar gaan zijn? Die jongens leven al hun hele leven voor maar 1 ding: de wereldtitel formule 1. Ze hebben nu een unieke kans, misschien wel hun enige ooit. En de belangrijkste kandidaat die hun in de weg staat is de teamgenoot. Zeker in het geval van Norris die achter staat gaat die echt niet braaf achter Piastri aan kachelen omdat er anders een risico is dat Verstappen ermee vandoor gaat. En terecht niet.
Act? Misschien heb jij op de toneelschool gezeten of zo. Het lijkt erop dat je het seizoen helemaal niet hebt gevolgd, als je het al gevolgd hebt. Dan had je namelijk moeten zien dat Lando en Oscar herhaaldelijk door hun teamleiding zijn teruggefloten om opdrachten uit te voeren of van positie te wisselen, simpelweg omdat dat in het belang van het team was.

Ik snap de reacties op mijn post wel, maar laten we eerlijk zijn: Verstappen is geen teamspeler. Hij heeft zijn eigen ploeggenoten al meerdere keren letterlijk van de baan gereden, en sommige mensen lijken dat normaal te vinden. Dat is het absoluut niet. Als coureur mag je blij zijn dat je voor Red Bull of McLaren mag rijden, en daar mag best wat samenwerking en inzet tegenover staan in plaats van alleen je eigen ego na te jagen. Wie dat niet begrijpt, ziet over het hoofd dat Formule 1 een teamsport is en geen solo-rit. Als Mclaren dit niet goed uitspeelt en 2 en 3 wordt kost dit hun ook inkomsten uit de pot met geld.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:46:28 #131
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218960887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:43 schreef Barlexus het volgende:

[..]
Act? Misschien heb jij op de toneelschool gezeten of zo. Het lijkt erop dat je het seizoen helemaal niet hebt gevolgd, als je het al gevolgd hebt. Dan had je namelijk moeten zien dat Lando en Oscar herhaaldelijk door hun teamleiding zijn teruggefloten om opdrachten uit te voeren of van positie te wisselen, simpelweg omdat dat in het belang van het team was.

Ik snap de reacties op mijn post wel, maar laten we eerlijk zijn: Verstappen is geen teamspeler. Hij heeft zijn eigen ploeggenoten al meerdere keren letterlijk van de baan gereden, en sommige mensen lijken dat normaal te vinden. Dat is het absoluut niet. Als coureur mag je blij zijn dat je voor Red Bull of McLaren mag rijden, en daar mag best wat samenwerking en inzet tegenover staan in plaats van alleen je eigen ego na te jagen. Wie dat niet begrijpt, ziet over het hoofd dat Formule 1 een teamsport is en geen solo-rit. Als Mclaren dit niet goed uitspeelt en 2 en 3 wordt kost dit hun ook inkomsten uit de pot.
Met lief zijn win je zelden kampioenschappen.

En het WDC levert geen prijzengeld op. Alleen het constructeurskampioenschap en dat hebben ze al binnen.
pi_218960929
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:46 schreef Starflyer het volgende:

[..]

En het WDC levert geen prijzengeld op. Alleen het constructeurskampioenschap en dat hebben ze al binnen.
MClaren heeft maar 1 doel en het interreseert ze helemaal niets wie het van de 2 het gaat doen. Die 2 rijders begrijpen hoe de vork in de steel zit en door wie ze betaalt worden.

Jullie gaan vanzelf wel zien dat ik gelijk heb.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:50:57 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218961505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:50 schreef Barlexus het volgende:

[..]
MClaren heeft maar 1 doel en het interreseert ze helemaal niets wie het van de 2 het gaat doen. Die 2 rijders begrijpen hoe de vork in de steel zit en door wie ze betaalt worden.

Jullie gaan vanzelf wel zien dat ik gelijk heb.
Zak wil dat Norris kampioen wordt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 18:36:27 #134
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_218962314
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zak wil dat Norris kampioen wordt.
Als hij dat werkelijk wil dan weet Piastri dat ook al lang. Dan is hem dat al verteld.
Want Zak Brown kan ook niet zelf aan alle knoppen draaien tijdens een race. Dan zal hij veel meer mensen in vertrouwen moeten nemen om een schimmig plan met gemanipuleerde software of gesaboteerde wheelguns uit te laten voeren. Dat is onmogelijk geheim te houden in een uitvoerende organisatie van 50 man die 4 dagen van een raceweek op 100m2 leven.
Het kan niet anders dan dat mensen op de helft van Piastri daar lucht van krijgen.
Wie dit leest is gek
pi_218962549
quote:

[..]

Ik snap de reacties op mijn post wel, maar laten we eerlijk zijn: Verstappen is geen teamspeler. Hij heeft zijn eigen ploeggenoten al meerdere keren letterlijk van de baan gereden, en sommige mensen lijken dat normaal te vinden. Dat is het absoluut niet. Als coureur mag je blij zijn dat je voor Red Bull of McLaren mag rijden, en daar mag best wat samenwerking en inzet tegenover staan in plaats van alleen je eigen ego na te jagen. Wie dat niet begrijpt, ziet over het hoofd dat Formule 1 een teamsport is en geen solo-rit. Als Mclaren dit niet goed uitspeelt en 2 en 3 wordt kost dit hun ook inkomsten uit de pot met geld.
het komt me eerder over alsof jij een paar races hebt gekeken en een DTS hebt gebinged
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:15:56 #136
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_218962574
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
het komt me eerder over alsof jij een paar races hebt gekeken en een DTS hebt gebinged
mogelijk, maar reageren doet hij een tijd niet.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_218962580
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
:@ :X
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218962630
quote:

[..]

Je kent de definitie van letterlijk? Zo ja dan mag je die bewering staven met voorbeelden
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:22:06 #139
Brabo Bastard
pi_218962640
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
:Y
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:49:34 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_218963026
Tsja, Ferrari ...

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_218990970
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:46 schreef Starflyer het volgende:

[..]

nou, the goat heeft er al officieel 7 gewonnen en hij is zeker liever dan nummer 2 t/m 99999999999999999999
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 oktober 2025 @ 17:30:24 #142
Brabo Bastard
pi_218990983
Tot volgende week :W
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')