abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218955725
De winst dit seizoen lijkt in ieder geval dat steeds meer haters, Max zijn gaan respecteren, zijn echte kwaliteit zien en waarderen.

En misschien nog wel grotere winst is dat steeds meer de Britse bias lijken te zien en te gaan haten.

En nee het zal niet gaan veranderen en het zal Max alleen maar op de titel gaan, maar laat dit dan onze winst zijn.... O+
  Moderator maandag 6 oktober 2025 @ 22:16:07 #102
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218955729
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]
En met andere coureurs wil je wel contact hebben??
In de regel ook niet, maar soms moet het. Maar zeker niet met je teammate.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:25:29 #103
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218955839
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Barlexus het volgende:

[..]
Degene die het er slechste voor zal staan. MClaren heeft en wil die WK titel graag hebben. Van bovenaf zal er wel wat aangestuurd worden mocht het echt zover zijn dat Max echt dichtbij is gekomen en een serieuze bedreiging zal zijn.
Denk niet dat Lando zich daarvoor leent.

Oscar ook niet. Beide willen dat kampioenschap. Dus zolang ze nog kans maken gaan ze voor eigen kans en niet om de ander te helpen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:49:16 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218956020
quote:

[..]
Degene die het er slechste voor zal staan. MClaren heeft en wil die WK titel graag hebben. Van bovenaf zal er wel wat aangestuurd worden mocht het echt zover zijn dat Max echt dichtbij is gekomen en een serieuze bedreiging zal zijn.
McLaren, niet MClaren. Na tig x deze 'fout' in je posts wil ik het toch even gezegd hebben :P

Tis MC Hammer niet :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:49:55 #105
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218956026
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 21:43 schreef Barlexus het volgende:

[..]
[..]
MClaren zal nu wel een strategische plan hebben. Het plan zal nu wel zijn dat ze voornamelijk niet tegen elkaar gaan rijden maar voor elkaar.

Een plan kan zijn om Max in 1 van de races desnoods van de baan te rijden. F1 is een gemene sport als het moet.
Wat een wonderlijke gedachten hebben sommige mensen toch.
Rini dankjewel.
pi_218956348
quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
McLaren, niet MClaren. Na tig x deze 'fout' in je posts wil ik het toch even gezegd hebben :P

Tis MC Hammer niet :D
Ik zou me meer druk maken om de inhoud van de hele post :')
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 oktober 2025 @ 23:37:29 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_218956370
Toch nog wat actiebeelden van de race gevonden. De regie vond inhaalacties kennelijk niet belangrijk, waardoor we best veel gemist hebben

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 6 oktober 2025 @ 23:41:01 #108
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218956383
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 23:29 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ik zou me meer druk maken om de inhoud van de hele post :')
You do you :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 00:52:09 #109
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_218956513
quote:

MClaren
MC Laren, that's my favorite MC B-)

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:55:32 #110
466281 WismutVeilchen83
pi_218957226
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2025 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
Toch nog wat actiebeelden van de race gevonden. De regie vond inhaalacties kennelijk niet belangrijk, waardoor we best veel gemist hebben

Bekijk deze YouTube-video
Verbazingwekkend hoe deze sport die miljarden omzet niet in staat is om in veel races voor een fatsoenlijke regie te zorgen. Wij als leken op de bank zien de situaties vaak nog aankomen. Hamilton die op softs Leclerc en later Antonelli nadert. Sainz die opstoomt. Je ziet het in de tijdbalk gewoon gebeuren. Hoe is het mogelijk dat een regisseur dat niet door heeft?
Rini dankjewel.
pi_218957264
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Verbazingwekkend hoe deze sport die miljarden omzet niet in staat is om in veel races voor een fatsoenlijke regie te zorgen. Wij als leken op de bank zien de situaties vaak nog aankomen. Hamilton die op softs Leclerc en later Antonelli nadert. Sainz die opstoomt. Je ziet het in de tijdbalk gewoon gebeuren. Hoe is het mogelijk dat een regisseur dat niet door heeft?
De regie zal wel fatsoenlijk zijn, maar wanneer je het Amerikaanse FOM dat soort dingen laat overnemen is de opdracht vooral om celebs in beeld te brengen, is daar interessanter dan de race
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218957377
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Zoiets past totaal niet bij wat McLaren wil uitdragen. Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dergelijk scenario
MClaren is vooral een goed team. En teambelangen gaan boven individuele belangen. Als het puntje bij het paaltje komt zie ik Lando en Oscar misschien zelf wel die beslissing nemen in een wedstrijd. Tijdens de kwalificatie afgelopen zaterdag had je daar al een klein voorproefje van.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:31:23 #113
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218957469
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:25 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Denk niet dat Lando zich daarvoor leent.

Oscar ook niet. Beide willen dat kampioenschap. Dus zolang ze nog kans maken gaan ze voor eigen kans en niet om de ander te helpen.
Dit dus, en als het dit seizoen niet is dan wel een volgend seizoen.
Wat ik daarmee wil zeggen: Je nu neerleggen bij die tweede rijders rol voor de rest van dit seizoen betekent, ondanks alle mooie woorden, dat er zowel binnen het team als daarbuiten anders naar je gekeken gaat worden bij de start van 2026. Jij bent niet de top-dog in Australië 2026.

Verstappen verwoordde dit het beste na zijn "NO!" van Singapore 2015, en ik parafraseer: Als je hier één keer mee instemt volgen er meer en is het een kwestie van tijd tot je een tweede rijder bent.

Dus dit gaat alleen gebeuren wanneer er een keiharde directive vanuit het management van McLaren gaat komen. En het sappige daaraan is natuurlijk dat hun overduidelijk favoriete coureur niet degene is die bovenaan staat in het WDC, dus dat kan nog leuk gaan worden.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:35:38 #114
466281 WismutVeilchen83
pi_218957505
McLaren gaat nooit één van de coureurs bevoordelen. De enige keer in hun historie dat ze dat gedaan hebben heeft het ze een boete van 100 miljoen opgeleverd in 2007. Het hoort ook niet, het is een rijderstitel. Het enige moment waarop er écht teamorders zullen komen is wanneer één van de twee is uitgeschakeld en de ander nog vecht met Verstappen. Maar gezien de voorsprong van beiden op Verstappen lijkt me dat uitgesloten.
Rini dankjewel.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:00:30 #115
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218957668
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
McLaren gaat nooit één van de coureurs bevoordelen. De enige keer in hun historie dat ze dat gedaan hebben heeft het ze een boete van 100 miljoen opgeleverd in 2007. Het hoort ook niet, het is een rijderstitel. Het enige moment waarop er écht teamorders zullen komen is wanneer één van de twee is uitgeschakeld en de ander nog vecht met Verstappen. Maar gezien de voorsprong van beiden op Verstappen lijkt me dat uitgesloten.
Ook toen deden ze dat niet. Die boete was voor iets anders, nl Spygate, en dan vooral nog door een persoonlijke vete van Mosley met Dennis.

Renault en Toyota kregen toentertijd geen torenhoge boete voor soortgelijke acties.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:37:11 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218958089
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:00 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ook toen deden ze dat niet. Die boete was voor iets anders, nl Spygate, en dan vooral nog door een persoonlijke vete van Mosley met Dennis.

Renault en Toyota kregen toentertijd geen torenhoge boete voor soortgelijke acties.
Nouuuu..... weet niet of je er toen al bij was, maar er waren toch wel de nodige geruchten dat Hamilton toen bevoordeeld werd. Dat incidentje in de pitstraat tijdens een kwalificatie kwam niet uit de lucht vallen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:57:00 #117
pi_218958244
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:21 schreef Barlexus het volgende:

[..]
MClaren is vooral een goed team. En teambelangen gaan boven individuele belangen. Als het puntje bij het paaltje komt zie ik Lando en Oscar misschien zelf wel die beslissing nemen in een wedstrijd. Tijdens de kwalificatie afgelopen zaterdag had je daar al een klein voorproefje van.
De goede McLaren teamspirit is op deze manier wel aan het verdwijnen als je naar afgelopen weekend kijkt. Denk persoonlijk niet dat de ene coureur zijn teamgenoot kampioen gaat willen maken als diegene daar de kans voor krijgt

En zeker niet met het uitschakelen van de tegenstander :D

Al zou het wel een goede revanche actie zijn na die actie van Max vorig jaar op Abu Dhabi bocht 1 waardoor McLarens WCC op het spel kwam te staan. (maar hoop ik natuurlijk dat dit kampioenschap gewoon fair wordt uitgevochten)

[ Bericht 3% gewijzigd door ChevyCaprice op 07-10-2025 11:18:45 ]
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:11:35 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218958364
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
De goede McLaren teamspirit is op deze manier wel aan het verdwijnen als je naar afgelopen weekend kijkt. Denk persoonlijk niet dat de ene coureur zijn teamgenoot kampioen gaat willen maken als diegene daar de kans voor krijgt

Al zou het wel een goede revanche actie zijn na die actie van Max vorig jaar op Abu Dhabi bocht 1 waardoor McLarens WCC op het spel kwam te staan
Uiteindelijk werkt die Papaya Rules manipulatie gewoon niet en het is ook helemaal niet nodig dat een rijder de ander voor laat gaan. Over een heel seizoen zal het aantal keren pech door omstandigheden zo'n beetje gelijk liggen en zo niet, dat hoort bij autosport.
Door dat manipuleren wordt het onnodig scheef.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:21:21 #119
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218958431
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nouuuu..... weet niet of je er toen al bij was, maar er waren toch wel de nodige geruchten dat Hamilton toen bevoordeeld werd. Dat incidentje in de pitstraat tijdens een kwalificatie kwam niet uit de lucht vallen.
Dat was Alonso's beeld, ja. Wil niet zeggen dat dat klopt. Hamilton was beter dan dat Alonso verwacht had.

China was juist een voorbeeld van het niet willen kiezen tussen beide coureurs, waardoor ze op een gegeven moment met versleten banden in de regen reden omdat McLaren niet een van de twee als eerste binnen wilde roepen en dus die coureur een voordeel gaf.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:29:21 #120
pi_218958500
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
Uiteindelijk werkt die Papaya Rules manipulatie gewoon niet en het is ook helemaal niet nodig dat een rijder de ander voor laat gaan. Over een heel seizoen zal het aantal keren pech door omstandigheden zo'n beetje gelijk liggen en zo niet, dat hoort bij autosport.
Door dat manipuleren wordt het onnodig scheef.
De Papaya rules werken net zo slecht als dat het dom klinkt. Teamleiding wil het spel controleren, dat snap ik, maar zij moeten ook snappen dat een coureur aan zichzelf moet denken.

Maar ja misschien verbinden zij ook wel harde consequenties aan het niet opvolgen van teamorders, waardoor je niet anders kan. Maar dan moet de McLaren teamleiding wel die fair play nastreven die ze de hele tijd lijken te willen uitdragen
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:30:33 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218958512
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat was Alonso's beeld, ja. Wil niet zeggen dat dat klopt. Hamilton was beter dan dat Alonso verwacht had.

China was juist een voorbeeld van het niet willen kiezen tussen beide coureurs, waardoor ze op een gegeven moment met versleten banden in de regen reden omdat McLaren niet een van de twee als eerste binnen wilde roepen en dus die coureur een voordeel gaf.
Het was sowieso wel een mooi voorbeeld van een team dat er niet mee om kon gaan ja _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218958981
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Al zou het wel een goede revanche actie zijn na die actie van Max vorig jaar op Abu Dhabi bocht 1 waardoor McLarens WCC op het spel kwam te staan. (maar hoop ik natuurlijk dat dit kampioenschap gewoon fair wordt uitgevochten)
Ik denk dat er wat zondag gebeurde gewoon een klein ongelukje was die al is uitgesproken. Zoiets kan altijd gebeuren op de plek waar het gebeurde. De Mclaren coureurs worden denk ik van bovenaf goed aangestuurd.

Lando en Oscar zijn ook gewoon jongens die luisteren naar de leiding van het team in tegenstelling tot Max die vaak zijn eigen weg kiest en zichzelf boven alles zet. UIteindelijk wil Mclaren maar 1 ding en dat is wereldkampioen worden. De koers van Mclaren zal bij de volgende wedstrijden mede bepaald worden hoe dichtbij Max nog gaat komen.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:56:42 #123
466281 WismutVeilchen83
pi_218959243
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:00 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet dat ze de boete daarvoor kregen, die kregen ze omdat Alonso uit de school klapte omdat het team Hamilton opzichtig voortrok.
Rini dankjewel.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:00:38 #124
466281 WismutVeilchen83
pi_218959290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik denk dat als je Norris vraagt wie hij liever kampioen ziet worden: Piastri of Verstappen. Dan weet ik het antwoord al wel. Ook wanneer je Piastri laat kiezen tussen Verstappen en Norris. Je wilt als je zelf geen kampioen wordt terwijl je wel die kans had niet je teamgenoot er wel met de buit vandoor zien gaan. Je zag vorig jaar ook 0 keer dat Piastri Norris ter wille was. Hij liet zich in São Paulo makkelijk inhalen, in Mexico kachelde hij achter Max aan, op Zandvoort had hij een goede strategie op het einde maar stopte zijn opmars ook ineens. Bottas zag je in 21 ook zelden Hamilton helpen, tenzij hij een overwinning kon boeken zoals in Turkije. En ik weet dat mensen beginnen over Hongarije, maar ik geloof er niks van dat Bottas die fout maakte in een poging om Hamilton kampioen te maken, dat was gewoon een lompe fout.
Rini dankjewel.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:05:27 #125
466281 WismutVeilchen83
pi_218959336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Barlexus het volgende:

[..]
Ik denk dat er wat zondag gebeurde gewoon een klein ongelukje was die al is uitgesproken. Zoiets kan altijd gebeuren op de plek waar het gebeurde. De Mclaren coureurs worden denk ik van bovenaf goed aangestuurd.

Lando en Oscar zijn ook gewoon jongens die luisteren naar de leiding van het team in tegenstelling tot Max die vaak zijn eigen weg kiest en zichzelf boven alles zet. UIteindelijk wil Mclaren maar 1 ding en dat is wereldkampioen worden. De koers van Mclaren zal bij de volgende wedstrijden mede bepaald worden hoe dichtbij Max nog gaat komen.
Ik vraag me af of je naïviteit en act is of dat dit serieus is :') Denk je nou echt serieus dat het Piastri of Norris een moer kan schelen dat er een derde kandidaat bij is en dat ze daarom lief tegen elkaar gaan zijn? Die jongens leven al hun hele leven voor maar 1 ding: de wereldtitel formule 1. Ze hebben nu een unieke kans, misschien wel hun enige ooit. En de belangrijkste kandidaat die hun in de weg staat is de teamgenoot. Zeker in het geval van Norris die achter staat gaat die echt niet braaf achter Piastri aan kachelen omdat er anders een risico is dat Verstappen ermee vandoor gaat. En terecht niet.
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')