In de regel ook niet, maar soms moet het. Maar zeker niet met je teammate.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En met andere coureurs wil je wel contact hebben??
Denk niet dat Lando zich daarvoor leent.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Degene die het er slechste voor zal staan. MClaren heeft en wil die WK titel graag hebben. Van bovenaf zal er wel wat aangestuurd worden mocht het echt zover zijn dat Max echt dichtbij is gekomen en een serieuze bedreiging zal zijn.
McLaren, niet MClaren. Na tig x deze 'fout' in je posts wil ik het toch even gezegd hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2025 21:52 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Degene die het er slechste voor zal staan. MClaren heeft en wil die WK titel graag hebben. Van bovenaf zal er wel wat aangestuurd worden mocht het echt zover zijn dat Max echt dichtbij is gekomen en een serieuze bedreiging zal zijn.
Wat een wonderlijke gedachten hebben sommige mensen toch.quote:Op maandag 6 oktober 2025 21:43 schreef Barlexus het volgende:
[..]
[..]
MClaren zal nu wel een strategische plan hebben. Het plan zal nu wel zijn dat ze voornamelijk niet tegen elkaar gaan rijden maar voor elkaar.
Een plan kan zijn om Max in 1 van de races desnoods van de baan te rijden. F1 is een gemene sport als het moet.
Ik zou me meer druk maken om de inhoud van de hele postquote:Op maandag 6 oktober 2025 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
McLaren, niet MClaren. Na tig x deze 'fout' in je posts wil ik het toch even gezegd hebben
Tis MC Hammer niet![]()
You do youquote:Op maandag 6 oktober 2025 23:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken om de inhoud van de hele post
Verbazingwekkend hoe deze sport die miljarden omzet niet in staat is om in veel races voor een fatsoenlijke regie te zorgen. Wij als leken op de bank zien de situaties vaak nog aankomen. Hamilton die op softs Leclerc en later Antonelli nadert. Sainz die opstoomt. Je ziet het in de tijdbalk gewoon gebeuren. Hoe is het mogelijk dat een regisseur dat niet door heeft?quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:37 schreef Peterselieman het volgende:
Toch nog wat actiebeelden van de race gevonden. De regie vond inhaalacties kennelijk niet belangrijk, waardoor we best veel gemist hebben
Bekijk deze YouTube-video
De regie zal wel fatsoenlijk zijn, maar wanneer je het Amerikaanse FOM dat soort dingen laat overnemen is de opdracht vooral om celebs in beeld te brengen, is daar interessanter dan de racequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe deze sport die miljarden omzet niet in staat is om in veel races voor een fatsoenlijke regie te zorgen. Wij als leken op de bank zien de situaties vaak nog aankomen. Hamilton die op softs Leclerc en later Antonelli nadert. Sainz die opstoomt. Je ziet het in de tijdbalk gewoon gebeuren. Hoe is het mogelijk dat een regisseur dat niet door heeft?
MClaren is vooral een goed team. En teambelangen gaan boven individuele belangen. Als het puntje bij het paaltje komt zie ik Lando en Oscar misschien zelf wel die beslissing nemen in een wedstrijd. Tijdens de kwalificatie afgelopen zaterdag had je daar al een klein voorproefje van.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoiets past totaal niet bij wat McLaren wil uitdragen. Denk niet dat je bang hoeft te zijn voor een dergelijk scenario
Dit dus, en als het dit seizoen niet is dan wel een volgend seizoen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Denk niet dat Lando zich daarvoor leent.
Oscar ook niet. Beide willen dat kampioenschap. Dus zolang ze nog kans maken gaan ze voor eigen kans en niet om de ander te helpen.
Ook toen deden ze dat niet. Die boete was voor iets anders, nl Spygate, en dan vooral nog door een persoonlijke vete van Mosley met Dennis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
McLaren gaat nooit één van de coureurs bevoordelen. De enige keer in hun historie dat ze dat gedaan hebben heeft het ze een boete van 100 miljoen opgeleverd in 2007. Het hoort ook niet, het is een rijderstitel. Het enige moment waarop er écht teamorders zullen komen is wanneer één van de twee is uitgeschakeld en de ander nog vecht met Verstappen. Maar gezien de voorsprong van beiden op Verstappen lijkt me dat uitgesloten.
Nouuuu..... weet niet of je er toen al bij was, maar er waren toch wel de nodige geruchten dat Hamilton toen bevoordeeld werd. Dat incidentje in de pitstraat tijdens een kwalificatie kwam niet uit de lucht vallen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook toen deden ze dat niet. Die boete was voor iets anders, nl Spygate, en dan vooral nog door een persoonlijke vete van Mosley met Dennis.
Renault en Toyota kregen toentertijd geen torenhoge boete voor soortgelijke acties.
De goede McLaren teamspirit is op deze manier wel aan het verdwijnen als je naar afgelopen weekend kijkt. Denk persoonlijk niet dat de ene coureur zijn teamgenoot kampioen gaat willen maken als diegene daar de kans voor krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:21 schreef Barlexus het volgende:
[..]
MClaren is vooral een goed team. En teambelangen gaan boven individuele belangen. Als het puntje bij het paaltje komt zie ik Lando en Oscar misschien zelf wel die beslissing nemen in een wedstrijd. Tijdens de kwalificatie afgelopen zaterdag had je daar al een klein voorproefje van.
Uiteindelijk werkt die Papaya Rules manipulatie gewoon niet en het is ook helemaal niet nodig dat een rijder de ander voor laat gaan. Over een heel seizoen zal het aantal keren pech door omstandigheden zo'n beetje gelijk liggen en zo niet, dat hoort bij autosport.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De goede McLaren teamspirit is op deze manier wel aan het verdwijnen als je naar afgelopen weekend kijkt. Denk persoonlijk niet dat de ene coureur zijn teamgenoot kampioen gaat willen maken als diegene daar de kans voor krijgt
En zeker niet met het uitschakelen van de tegenstander
Al zou het wel een goede revanche actie zijn na die actie van Max vorig jaar op Abu Dhabi bocht 1 waardoor McLarens WCC op het spel kwam te staan
Dat was Alonso's beeld, ja. Wil niet zeggen dat dat klopt. Hamilton was beter dan dat Alonso verwacht had.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nouuuu..... weet niet of je er toen al bij was, maar er waren toch wel de nodige geruchten dat Hamilton toen bevoordeeld werd. Dat incidentje in de pitstraat tijdens een kwalificatie kwam niet uit de lucht vallen.
De Papaya rules werken net zo slecht als dat het dom klinkt. Teamleiding wil het spel controleren, dat snap ik, maar zij moeten ook snappen dat een coureur aan zichzelf moet denken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk werkt die Papaya Rules manipulatie gewoon niet en het is ook helemaal niet nodig dat een rijder de ander voor laat gaan. Over een heel seizoen zal het aantal keren pech door omstandigheden zo'n beetje gelijk liggen en zo niet, dat hoort bij autosport.
Door dat manipuleren wordt het onnodig scheef.
Het was sowieso wel een mooi voorbeeld van een team dat er niet mee om kon gaan jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was Alonso's beeld, ja. Wil niet zeggen dat dat klopt. Hamilton was beter dan dat Alonso verwacht had.
China was juist een voorbeeld van het niet willen kiezen tussen beide coureurs, waardoor ze op een gegeven moment met versleten banden in de regen reden omdat McLaren niet een van de twee als eerste binnen wilde roepen en dus die coureur een voordeel gaf.
Ik denk dat er wat zondag gebeurde gewoon een klein ongelukje was die al is uitgesproken. Zoiets kan altijd gebeuren op de plek waar het gebeurde. De Mclaren coureurs worden denk ik van bovenaf goed aangestuurd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De goede McLaren teamspirit is op deze manier wel aan het verdwijnen als je naar afgelopen weekend kijkt. Denk persoonlijk niet dat de ene coureur zijn teamgenoot kampioen gaat willen maken als diegene daar de kans voor krijgt
Al zou het wel een goede revanche actie zijn na die actie van Max vorig jaar op Abu Dhabi bocht 1 waardoor McLarens WCC op het spel kwam te staan. (maar hoop ik natuurlijk dat dit kampioenschap gewoon fair wordt uitgevochten)
Ik bedoel ook niet dat ze de boete daarvoor kregen, die kregen ze omdat Alonso uit de school klapte omdat het team Hamilton opzichtig voortrok.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ook toen deden ze dat niet. Die boete was voor iets anders, nl Spygate, en dan vooral nog door een persoonlijke vete van Mosley met Dennis.
Renault en Toyota kregen toentertijd geen torenhoge boete voor soortgelijke acties.
Ik denk dat als je Norris vraagt wie hij liever kampioen ziet worden: Piastri of Verstappen. Dan weet ik het antwoord al wel. Ook wanneer je Piastri laat kiezen tussen Verstappen en Norris. Je wilt als je zelf geen kampioen wordt terwijl je wel die kans had niet je teamgenoot er wel met de buit vandoor zien gaan. Je zag vorig jaar ook 0 keer dat Piastri Norris ter wille was. Hij liet zich in São Paulo makkelijk inhalen, in Mexico kachelde hij achter Max aan, op Zandvoort had hij een goede strategie op het einde maar stopte zijn opmars ook ineens. Bottas zag je in 21 ook zelden Hamilton helpen, tenzij hij een overwinning kon boeken zoals in Turkije. En ik weet dat mensen beginnen over Hongarije, maar ik geloof er niks van dat Bottas die fout maakte in een poging om Hamilton kampioen te maken, dat was gewoon een lompe fout.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al zou het wel een goede revanche actie zijn na die actie van Max vorig jaar op Abu Dhabi bocht 1 waardoor McLarens WCC op het spel kwam te staan. (maar hoop ik natuurlijk dat dit kampioenschap gewoon fair wordt uitgevochten)
Ik vraag me af of je naïviteit en act is of dat dit serieus isquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:23 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat zondag gebeurde gewoon een klein ongelukje was die al is uitgesproken. Zoiets kan altijd gebeuren op de plek waar het gebeurde. De Mclaren coureurs worden denk ik van bovenaf goed aangestuurd.
Lando en Oscar zijn ook gewoon jongens die luisteren naar de leiding van het team in tegenstelling tot Max die vaak zijn eigen weg kiest en zichzelf boven alles zet. UIteindelijk wil Mclaren maar 1 ding en dat is wereldkampioen worden. De koers van Mclaren zal bij de volgende wedstrijden mede bepaald worden hoe dichtbij Max nog gaat komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |