Bergop nam niemand over en bleef het gelijk. Op het vlakke gingen ze helpen en ging het verschil meteen de hoogte in.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:37 schreef Faraday01 het volgende:
Scaroni en Seixas 2 seconden op kop, Ayuso 10 seconden. Hier heeft Evenepoel helemaal niet aan als hij terug wil komen
Hij wil nog proberen te winnen, de rest rijdt voor het podiumquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Remco is ook wel vrij domIets minder hard doortrekken zou wel iets meer motiverend zijn voor de rest van de groep.
Lekker gemotiveerd op anderhalve minuut zitten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Remco is ook wel vrij domIets minder hard doortrekken zou wel iets meer motiverend zijn voor de rest van de groep.
Bergop rijdt Evenepoel iedereen kapot in zijn eigen groep. Ze zijn allemaal blij dat ze er nog aan zitten, dan kun je niet verwachten dat ze volop meer gaan overnemen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Bergop nam niemand over en bleef het gelijk. Op het vlakke gingen ze helpen en ging het verschil meteen de hoogte in.
Dit deel van het spelletje snapt Evenepoel na al die jaren nog steeds niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:41 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Bergop rijdt Evenepoel iedereen kapot in zijn eigen groep. Ze zijn allemaal blij dat ze er nog aan zitten, dan kun je niet verwachten dat ze volop meer gaan overnemen.
Een discussie die ze nooit gevoerd hadden wanneer de rollen van Hem en Pogi waren omgedraaid.quote:
Dat was een beetje rare uitleg, hij bedoelde vermogen/gewicht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vermogen x gewicht volgens Tom. In dat geval ben ik een klimmer.
Dat lijkt me een terechte vrees. Wie gaat er bijvoorbeeld naar Lombardije kijken? Vijf op rij, mij mooi niet gezien.quote:
Jose zegt net: Remco Lombardije why not?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me een terechte vrees. Wie gaat er bijvoorbeeld naar Lombardije kijken? Vijf op rij, mij mooi niet gezien.
Toch maar even geschakeld.quote:
Nou, ik kan wel een reden bedenken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jose zegt net: Remco Lombardije why not?
Volgend jaar gaat Pogacar al beginnen in Omloop en doet Giro - Tour - Vuelta - WK - EK - Lombardia - Gree Tour of Guangxiquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:55 schreef Faraday01 het volgende:
En stel je voor dat Matje volgend voorjaar minder is. Dan kun je na de Cipressa en Mons-en-Pevele ook uitschakelen.
Om een waterkansje te maken tegen Pogacar, heeft Evenepoel nog een renner of 2 van zijn eigen niveau nodig, maar die lijken er ook niet te zijn.quote:
In Vlaanderen zou dat kunnen als hij een keer start daar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Om een waterkansje te maken tegen Pogacar, heeft Evenepoel nog een renner of 2 van zijn eigen niveau nodig, maar die lijken er ook niet te zijn.
Die eindigt op 30 seconden omdat Pogi het allemaal wel gelooft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
+1.20
"Nu kan het interessant worden"
Ja nee
Del Toro.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef wimderon het volgende:
Wie moet Sven bij Bora binnenhalen om dit om te draaien?
Gianetti en Sola?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef wimderon het volgende:
Wie moet Sven bij Bora binnenhalen om dit om te draaien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |