Bij facesitting is dat toch wat anders lijkt mij zo. Iemand die vies is van een anus zal daar gewoon niet zo gelukkig mee zijn lijkt mij.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:06 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Hoezo gedwongen. Iemand bied een ander lichaamsdeel aan, TS vraagt of je door zou gaan of zou stoppen. Dat is dus een keuze.
Als iemand dat leuk vindt, prima toch?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:11 schreef Servieskast het volgende:
De obsessie van sommige mannen met facesitting. Bizar.
Kan me zo voorstellen dat het binnen de BDSM wereld opwindend is om je grenzen te (laten) verleggen en nieuwe dingen (semi gedwongen) te ondergaan. Maar ook dan spreek je tevoren af wat voor jou een absolute no-go is en heb je ook altijd de gelegenheid om aan de noodrem te trekken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij facesitting is dat toch wat anders lijkt mij zo. Iemand die vies is van een anus zal daar gewoon niet zo gelukkig mee zijn lijkt mij.
Heel simpel: als er gerede twijfel is of bepaalde handelingen gewenst zijn, dan moet je ze niet in een keer uitvoeren en dan hoor je vanzelf wel of de ander ok is daarmee. Dan is dat al snel te laat.
Dat wil niet zeggen dat je overal eerst toestemming voor hoort te vragen. Maar je kan je ook zo bewegen dat de ander makkelijk aan kan geven dat iets niet gewenst is. En zeker met anaal is enige terughoudendheid gewenst.
Voor jou misschien bizar, dan doe je het toch lekker niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:11 schreef Servieskast het volgende:
Waarom zou je een anus penetreren?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Waarom zou je aan een anus gaan likken?
Hou je waffel even. Ik vind obsessie bizar, doe wat je wil.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:19 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Voor jou misschien bizar, dan doe je het toch lekker niet.
Genoeg mannen (en vrouwen!) die het übergeyl vinden, mag het alsjeblieft?
Om te laten zien wie er de baas is.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:21 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Waarom zou je een anus penetreren?
Dat je er 4 topics over moet openen is wat bizar ja. Maar jij vind het al raar dat mensen er kennelijk van houden? En zeker niet alleen mannen...quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:11 schreef Servieskast het volgende:
Commandeer je hondje en blaf zelfquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hou je waffel even. Ik vind obsessie bizar, doe wat je wil.
Ik heb geen topic geopend hierover.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:41 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat je er 4 topics over moet openen is wat bizar ja. Maar jij vind het al raar dat mensen er kennelijk van houden? En zeker niet alleen mannen...
Als jij graag je seksleven als zeester uitvoert, helemaal prima. Sommige mensen zoeken wat meer de randjes op. Alsje daar beide voor open staat, wat is jouw probleem daarin?
Iets met leven en laten leven?
Maar je blijft wel obsessief reageren op "al die mannen die ...."quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:10 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik heb geen topic geopend hierover.
Jullie reageerden op mij en ik reageer daar op.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:16 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Maar je blijft wel obsessief reageren op "al die mannen die ...."
Dat is natuurlijk weer wat anders. En dan heb je ook een stopwoord inderdaad.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:16 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat het binnen de BDSM wereld opwindend is om je grenzen te (laten) verleggen en nieuwe dingen (semi gedwongen) te ondergaan. Maar ook dan spreek je tevoren af wat voor jou een absolute no-go is en heb je ook altijd de gelegenheid om aan de noodrem te trekken.
Ja, dan ben je echt niet goed.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:21 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Waarom zou je een anus penetreren?
Je kunt je tong gewoon intrekken en iemand laten merken dat ie van je gezicht af moet, toch?quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij facesitting is dat toch wat anders lijkt mij zo. Iemand die vies is van een anus zal daar gewoon niet zo gelukkig mee zijn lijkt mij.
Heel simpel: als er gerede twijfel is of bepaalde handelingen gewenst zijn, dan moet je ze niet in een keer uitvoeren en dan hoor je vanzelf wel of de ander ok is daarmee. Dan is dat al snel te laat.
Dat wil niet zeggen dat je overal eerst toestemming voor hoort te vragen. Maar je kan je ook zo bewegen dat de ander makkelijk aan kan geven dat iets niet gewenst is. En zeker met anaal is enige terughoudendheid gewenst.
Ik denk dat iemand die een anus likken smerig vindt het feit dat haar anus al op zijn tong heeft gezeten toch too much vindt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:02 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Je kunt je tong gewoon intrekken en iemand laten merken dat ie van je gezicht af moet, toch?
Ja goh. Dan zeg je dat je dat niet oke vindt en ga je verder met je leven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die een anus likken smerig vindt het feit dat haar anus al op zijn tong heeft gezeten toch too much vindt.
Ik ken iemand wiens trommelvliezen geklapt zijn door facesitting. Die zweterige dijen kunnen goed vacuüm trekkenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:11 schreef Servieskast het volgende:
Ja, maar dat jij en ik zo reageren wil niet zeggen dat anderen dat zo kunnen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 22:06 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ja goh. Dan zeg je dat je dat niet oke vindt en ga je verder met je leven.
Nou, wat anders, ik zie facesitting toch in het spectrum van dominance en submission.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk weer wat anders. En dan heb je ook een stopwoord inderdaad.
Voor mij valt het nog onder vanille, maar ok.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 02:06 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Nou, wat anders, ik zie facesitting toch in het spectrum van dominance en submission.
lolquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Modus het volgende:
Ah TS weer met zijn zoveelste rimtopic
SEX / "Ass is the new pussy": Anilingus.
SEX / Kontlikken nog steeds “hot” anno 2020
SEX / Kontlikken rimmen ja of nee [poll]
Ligt er voor mij aan; het is ook gewoon een halve 69. Als het volle gewicht erop gaat en de dijen klemmen, is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 02:06 schreef FrancoBolli het volgende:
[..]
Nou, wat anders, ik zie facesitting toch in het spectrum van dominance en submission.
Ik vind facesitting toch echt wat anders dan pussyhovering.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:46 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ligt er voor mij aan; het is ook gewoon een halve 69. Als het volle gewicht erop gaat en de dijen klemmen, is het een ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |