quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Modus het volgende:
Ah TS weer met zijn zoveelste rimtopic
SEX / "Ass is the new pussy": Anilingus.
SEX / Kontlikken nog steeds “hot” anno 2020
SEX / Kontlikken rimmen ja of nee [poll]
Rimmen is voor homo’s hetero’s eating ass.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:13 schreef Modus het volgende:
Ah TS weer met zijn zoveelste rimtopic
SEX / "Ass is the new pussy": Anilingus.
SEX / Kontlikken nog steeds “hot” anno 2020
SEX / Kontlikken rimmen ja of nee [poll]
Waarom nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Waarom zou je aan een anus gaan likken?
quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef damsco het volgende:
Wat ook geil is als je een klein bruin puntje ineens tevoorschijn ziet komen. En dat die dan zo weer verdwijnt. Beetje teasen terwijl een drol haar poepgaatje penetreert.
Goed zo, volgens mij zijn er nog al veel mensen met een saai seksleven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb daar geen moeite mee. Het enige wat ik niet leuk vind aan facesitting is als ze met haar gezicht naar mijn voeten zit. Dat is gewoon standje 69 voor luilakken, daar trap ik niet in.
Nee wat mij betreft moet wel schoon zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef damsco het volgende:
Wat ook geil is als je een klein bruin puntje ineens tevoorschijn ziet komen. En dat die dan zo weer verdwijnt. Beetje teasen terwijl een drol haar poepgaatje penetreert.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:46 schreef Stukhout het volgende:
Nee
[..]
Nee wat mij betreft moet wel schoon zijn.
https://share.google/kHbIn3CGIpRoGA3rw
Tips en technieken om te rimmenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Nja na een paar uur sporten op een warme dag, of na het stappen, überhaupt na de dag hoeft het van mij niet zo.quote:
Ik lees vooral iemand die denkt te kunnen bepalen of andere mensen een saai seksleven hebben op basis van een subjectieve variabele.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:45 schreef Stukhout het volgende:
[..]
Goed zo, volgens mij zijn er nog al veel mensen met een saai seksleven.
now we are talking! Or eigenlijk licking.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nja na een paar uur sporten op een warme dag, of na het stappen, überhaupt na de dag hoeft het van mij niet zo.
Maar niks mis met een frisse anus, genoeg om van te genieten
Mjammiequote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef damsco het volgende:
Omdat het lekker is? Zoals met alle seksuele handelingen lijkt mij dat de primaire reden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:54 schreef LordofLeaves het volgende:
Hoezo gedwongen. Iemand bied een ander lichaamsdeel aan, TS vraagt of je door zou gaan of zou stoppen. Dat is dus een keuze.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
Wat vooral vreemd is aan de vraag (lijkt mij) is dat ervan uitgegaan wordt dat iemand ineens tot rimmen wordt gedwongen. Als iemand nog niet eerder uit zichzelf of op verzoek jou heeft gerimd, dan lijkt het mij een beetje raar om het dan zo te introduceren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |