Mijquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh HMF had dat mopje ook al gemaakt.
Ik weet niet voor wie van ons dat nou pijnlijker is.
Ik ben ondertussen in de modus dat ik denk: laat het dan ook maar gebeuren. Dan houden dat soort figuren daarna wel hun mond...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh god er komt nog meer. Waar zetten we ons geld op in, Sneijder of Raf?
Dat ging over het schandknaapje dat Kroes naast zich zou krijgen. Dat is lulkoek. Dat Ajax de technische staf wil 'versterken' is geen nieuws.quote:
quote:I read something, some quote from the worst manager in the history of the Premier League, Frank De Boer -- seven matches, seven defeats, zero goals.
What he was saying was it is not good for Marcus Rashford to have a coach like me because the most important thing for me is to win. If he was coached by Frank, he would learn how to lose because he lost every game.
Ik vrees dat ze die achter de hand willen houden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze hadden ook Frank de boer kunnen bellen![]()
![]()
Dan zijn ze compleet voor de videoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik vrees dat ze die achter de hand willen houden.
Arne is ook degene die Heitinga in zijn staf bracht, dus verstand van coaches heeft die niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:13 schreef De_Kraam het volgende:
https://x.com/Inside_020/status/1975564704828563679
Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.
Het is niks meer dan zelfbehoud , overleven en in een bubbel blijven zitten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan moet Sjon nu opeens verstandige dingen gaan doen?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:30 schreef Black-Death het volgende:
Jongens, Fredje Grim komt ons redden![]()
Die hele inteelt bende daar is toch om gek van te worden. Ongetwijfeld gaan ze volgend jaar een Reiziger of zo bellen, kun je ook weer je lol mee op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal in stand gehouden door pluchegeile seniele opa's die nog steeds denken dat het 1994 is , dat uit de jeugdopleiding alleen maar talentvolle negers komen die vervolgens niks mogen verdienen , altijd 4-3-3 gespeeld moet worden en dat ten alle tijden een vlaggetje voor de groep moet staan omdat die wel weet wat een ossenworst is .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |