Heitinga ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef William_Papadin het volgende:
Farioli ondertussen ongeslagen. Kroes toch.
Dinsdag niet gekeken?quote:
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga je hard uitlachen als het niet zo is. Heb je ingezet?
Hoeveel stond er opquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderd
Met dat penaltymoment ook. Ja, er zijn heel veel scheidsrechters die hem ook niet geven.quote:
Dat doelpuntje van Gloukh zorgt ervoor dat Sjonnie mag blijven. Jullie hadden misschien beter kunnen verliezen vandaag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme is die klapjosti nog niet ontslagen?
Dit dus. Hij ziet het niet of wil het niet zien, beiden zijn even erg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laat dit alsjeblief de druppel zijn.
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef William_Papadin het volgende:
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.
Jij denkt echt nog dat hij in de zomer heeft besloten verder te kijken omdat hij geen 17 koks mocht meenemen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef William_Papadin het volgende:
En dat terwijl het Nederlands voetbal al de schlemiel van Europa is, waar Go Ahead Eagles de eer moet reddenquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal.
Vooral die engnek van een Valentijn Driessen. Dat eeuwige gejank van die man..quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:43 schreef papert het volgende:
[..]
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)
Dat weet je ook wel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Waarom is Heitinga nog niet ontslagen
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Als je het seizoen verloren beschouwt als je niet mee doet om het kampioenschap, was het seizoen al verloren voor het gestart wasquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is.
Hem nu ontslaan zou goed leiderschap zijn en zijn fout van de aanstelling niet tenietdoen maar wel voorwaardelijk maken imo.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is.
Geen Porto dnaquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Oud-Ajax-coach Farioli oogst lof bij succesvol Porto: 'Roedel hongerige wolven' - https://nos.nl/l/2585233
Tja...
Misschien degraderen we gewoon!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.
Het kan ook makkelijk positie 4/5 worden.
Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.
Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik moet vooral lachen om alle HEITINGA MOET ONTSLAGEN WORDEN reacties
En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?
Wie moet het dan gaan doen? Ik ben benieuwd ajaxvrienden
Dramaqueen…quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Misschien degraderen we gewoon!!!!
Jesus, flikker maar weer op joh.
Klopt wel, het besef is hier alleen nog niet ingedaald dat de selectie veel te mager is en/of ze willen het niet horen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.
Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.
Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
Die zal dan vast naar ajax gaanquote:Op zondag 5 oktober 2025 11:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dramaqueen…
Derde plek is vaak alsnog EL. Als je nu investeert in de jeugd kun je weer stappen vooruit gaan zetten. Zo niet blijf je afhankelijk van aankopen.
Is dat wat je wil?
quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal.
Usernamequote:Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Mjah bij is een beetje "bijzonder".quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?
Maar hij heeft ook kinderenquote:Op zondag 5 oktober 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker weer twee weken door modderen met Sjonnie door die late 3-3.
Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.quote:Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
Hoop toch wel dat we boven de 50 halenquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:57 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou tegen het einde van het seizoen hoger zijn; het puntenaantal of het IQ van Sjon?
Caliberquote:Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik moet vooral lachen om alle HEITINGA MOET ONTSLAGEN WORDEN reacties
En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?
Wie moet het dan gaan doen? Ik ben benieuwd ajaxvrienden
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.
Kortom weer een geslaagd jaar, voldaan aan de verwachtingquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
AZ staat straks een punt achter julliequote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
De komende periode blijkt voor Ajax erg zwaar te gaan worden. "Heitinga zal de komende periode van twee weken zonder wedstrijden gebruiken voor een evaluatie. Ajax kan besluiten tot een harde ingreep -het vertrek van Heitinga- of een zachte: uitbreiding van de staf met bijvoorbeeld een assistent-trainer of het aanstellen van een hoofdtrainer boven Heitinga. Maar het is volstrekt duidelijk dat het team als een gewond hert de zware wedstrijdreeks ingaat die komen gaat: AZ (thuis), Chelsea (uit), FC Twente (uit), Heerenveen (thuis), Galatasaray (thuis) en FC Utrecht (uit)", luidt de conclusie van Het Parool.quote:Toch lijkt Heitinga voorlopig nog zeker te zijn van zijn baan. Volgens Het Parool heeft dat echter met een andere grote factor te maken: het vinden van een opvolger. "Een ontslag van Heitinga staat immers niet op zichzelf. Er moet ook een goede opvolger beschikbaar zijn, want anders schiet Ajax met een ontslag niets op. Een goede opvolger vinden lijkt een groter probleem dan de evaluatie van Heitinga", schrijft de krant.
https://www.footballtrans(...)bij-sparta-evaluerenquote:Het is een mooi moment om te evalueren, zowel met staf als spelers. Ook ik ga evalueren voor mezelf", gaf Heitinga te kennen, die dat al deels had gedaan, maar daar verder niets over kwijt wilde.
Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.
De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.
[..]
https://www.footballtrans(...)bij-sparta-evalueren
EvaluerenMan man hij begrijpt het woord niet eens
![]()
Gaat in elk geval een grimmige sfeer worden tegen AZ.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maandquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat in elk geval een grimmige sfeer worden tegen AZ.
Die laat ik thuis, makker.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:38 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maand
Sowieso een grimmige oktobermaand gelet op het programma.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gaat in elk geval een grimmige sfeer worden tegen AZ.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef Tarado het volgende:
Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
Moeilijk met het proces verder te gaan als de helft van je team weg is Sjon.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.
De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.
[..]
https://www.footballtrans(...)bij-sparta-evalueren
EvaluerenMan man hij begrijpt het woord niet eens
![]()
Elke mongool is een betere trainer dan Heitingaquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:25 schreef Black-Death het volgende:
Elke gladiool is een betere trainer dan Heitinga.
Ik stel voor dat ze een oude bekende als klankbord inzettenquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vermoed dat ze iemand naast hem op de bank gaan zetten. Mijn gok: Andries Jonker.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze een oude bekende als klankbord inzetten
Mijn vrouw had ook mooie
Volgens mijn voorspelling gaan ze allebei eindigen in een verlies voor ajax! En die klopt toch wel heel aardig. Er is zelfs al een user hier die me een DM heeft gestuurd dat hij baalt dat hij mijn toto niet heeft overgenomen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Van den Brom vind ik ook niet bepaald een topcoach, maar die heeft Twente toch ook weer aan de gang gekregen. Als het tegen AZ al niet misgaat dan sowieso wel in Enschede.
En dat met een trainer die verdediger wasquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goed gespeeld weer, lekker weer 3 om de oren
Ik durf wel te stellen dat het zonder trainer beter zou gaan. Dan zou Davy het vanuit het veld wel regelen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Elke mongool is een betere trainer dan Heitinga
FTFY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |