abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218938443
pi_218938652
Ik heb een gedeelte van de wedstrijd tegen Sparta via de radio gevolgd. Ik begrijp steeds minder van Heitinga. Gloukh is je beste speler, scoort regelmatig ook in K wedstrijden en hij laat hem op de bank. Waarom? Nota bene de enige die zich kan onderscheiden. Volgens de commentator die had rondgevraagd verwachtte Sjonnie dat Gloukh niet geschikt zou zijn bij het mogelijk fysiekere spel van Sparta, dus begon ie met Moro. Juist toen Gloukh kwam begon het weer te draaien! En ik begrijp theoretisch wel waarom hij een man meer op het middenveld wilde dan Sparta (Mokio stond op papier linksachter maar moest doorschuiven) maar het is daardoor wel te druk om iets te doen. Zucht

Wegworst was na de wedstrijd aan het zeuren dat we allemaal zo gemeen doen tegen Sjonnie. Zal best, maar feit blijft dat hij niet goed genoeg zijn tegenstander laat analyseren en dat hij te langzaam op reageert op fouten en onverwachte gebeurtenissen. Zal een top assistent zijn, maar of ik nu gemeen ben of niet, ik vind hem te licht voor het vak van hoofdtrainer.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218938662
Nijhuis haalt hard uit naar Heitinga na woedeuitbarsting: 'Kappen nu'

Nijhuis geeft geel aan Heitinga na woedeuitbarsting
Bas Nijhuis was tijdens het duel tussen Sparta en Ajax (3-3) even helemaal klaar met het gedrag van trainer John Heitinga. In de 75e minuut liet de trainer van de Amsterdammers zich volledig gaan tegen de vierde official, wat Heitinga op een gele kaart kwam te staan.

Bij een stand van 3-2 besloot arbiter Nijhuis niet te fluiten voor een tackle van Sparta-middenvelder Lance Duijvestijn. Heitinga was het daar aan de zijlijn totaal niet mee eens er sprintte op de vierde official af. Nijhuis liep direct naar de kant en sprak klare taal tegen de trainer van de Amsterdammers. "Kappen nu, anders zit je daar", waarbij de scheidsrechter wees richting de tribune.

Heitinga nam de gele kaart in ontvangst, maar liet daarna nog wel zijn onvrede blijken. "Het is echt ongelooflijk", klonk het vanaf de zijlijn. Ajax wist zaterdag nog wel iets te doen aan de 3-2 achterstand. In de 97e minuut maakte Oscar Gloukh de gelijkmaker, waardoor de Amsterdammers toch een punt meenamen uit Rotterdam.

https://www.voetbalprimeu(...)oedeuitbarsting.html

:G _O- _O-
pi_218938821
Farioli ondertussen ongeslagen. Kroes toch.
pi_218938830
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef William_Papadin het volgende:
Heitinga ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:53:15 #8
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_218938852
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Heitinga ook
Dinsdag niet gekeken?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_218939177
Godverdomme is die klapjosti nog niet ontslagen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218939179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ga je hard uitlachen als het niet zo is. Heb je ingezet?
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderd _O-
pi_218939306
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderd _O-
Hoeveel stond er op
Groot fan van User Wotte
pi_218939346
quote:
Met dat penaltymoment ook. Ja, er zijn heel veel scheidsrechters die hem ook niet geven. _O- _O- _O-
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_218939394
Laat dit alsjeblief de druppel zijn.
pi_218939421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme is die klapjosti nog niet ontslagen?
Dat doelpuntje van Gloukh zorgt ervoor dat Sjonnie mag blijven. Jullie hadden misschien beter kunnen verliezen vandaag.
pi_218939427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laat dit alsjeblief de druppel zijn.
Dit dus. Hij ziet het niet of wil het niet zien, beiden zijn even erg.

Dat je Gloukh na die pot tegen PSVmet droge ogen op de bank durft te zetten ten gunste van Klaassen. Mooi dat die jongen nog sportief revanche neemt maar mijn god....

En dat je dan beargumenteert dat Gloukh zijn man liet lopen tegen NAC, terwijl Klaassen en Berghuis dat ook doen maar wel krediet krijgen

[ Bericht 9% gewijzigd door TheVulture op 04-10-2025 23:57:30 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218939435
quote:
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.
pi_218939629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)
pi_218939800
quote:
Jij denkt echt nog dat hij in de zomer heeft besloten verder te kijken omdat hij geen 17 koks mocht meenemen? :')

Die was allang weg no matter joh, hij is zich een hoedje geschrokken over de mogelijkheden binnen de club en wist niet hoe snel hij weer weg moest wezen. Hij hoopte Ajax te gebruiken als mooie opstap, net als wat hij nu met Porto doet.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218939813
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal. :')
pi_218939886
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal. :')
En dat terwijl het Nederlands voetbal al de schlemiel van Europa is, waar Go Ahead Eagles de eer moet redden :X
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218940207
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoeveel stond er op
Tientje dat zeg ik net
  zondag 5 oktober 2025 @ 07:49:33 #22
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218940472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 23:43 schreef papert het volgende:

[..]
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)
Vooral die engnek van een Valentijn Driessen. Dat eeuwige gejank van die man..
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 5 oktober 2025 @ 08:58:46 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218940727
Lekker weer twee weken door modderen met Sjonnie door die late 3-3.
pi_218940831
Waarom is Heitinga nog niet ontslagen
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:14:49 #25
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218940836
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Dat weet je ook wel.
pi_218940898
quote:
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is. ;(
pi_218940989
Ik moet vooral lachen om alle HEITINGA MOET ONTSLAGEN WORDEN reacties

En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?

Wie moet het dan gaan doen? Ik ben benieuwd ajaxvrienden :)
pi_218940999
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is. ;(
Als je het seizoen verloren beschouwt als je niet mee doet om het kampioenschap, was het seizoen al verloren voor het gestart was

Dat geldt ergens ook voor de tweede plek.

De selectie van ajax is gewoon niet zo goed.
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:49:07 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218941061
Weghorst al meer goals dan Brobbey vorig seizoen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218941063
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hem nu ontslaan zou goed leiderschap zijn en zijn fout van de aanstelling niet tenietdoen maar wel voorwaardelijk maken imo.
pi_218941443
Oud-Ajax-coach Farioli oogst lof bij succesvol Porto: 'Roedel hongerige wolven' - https://nos.nl/l/2585233

Tja...
  zondag 5 oktober 2025 @ 10:44:41 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218941474
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Oud-Ajax-coach Farioli oogst lof bij succesvol Porto: 'Roedel hongerige wolven' - https://nos.nl/l/2585233

Tja...
Geen Porto dna
pi_218941678
Zou heel fijn zijn als een van de denkbeeldige modjes die idioot van een Klaas weer eens kan wegjagen hier. Voegt niks toen.

Maar goed over ons aller Ajax. Ik denk dat er ook een serieus probleem met opvolging is. Je gooit Sjon eruit, en dan? Assistent is de kale gek die technisch gezien de trainer is. Furby kan nog geen elftal aan hamsters trainen. En Peerenboom ga ik niet eens woorden aan vuil maken. En Dave Vos is lekker met Farioli meegegaan en zit daar nu een beetje in de zon te chillen.
Jong Ajax en trainer loopt ook voor geen meter. Nergens een trainers talent in de organisatie die we kunnen doorschuiven al dan niet tijdelijk.
Het is oktober, wie heeft nu zin om in te stappen? En van de werkeloze trainers op moment, zit er volgens mij echt niemand bij die een match is, we kunnen betalen, of hier ook maar zin in heeft.

Ik krijg dit bijna mijn toetsenbord niet uit, maar ik zou toch proberen de Boer te smeken om het tot het einde van het jaar uit te zitten. Defensief, niet om aan te gluren, interesseert me echt helemaal niks op moment zolang we maar het einde van het seizoen halen met CL voetbal in de tas.
En je gaat echt niet ergens anders een trainer losweken in begin oktober.
pi_218941722
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.

Het kan ook makkelijk positie 4/5 worden.

Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.

Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
pi_218941748
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.

Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.

Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
Misschien degraderen we gewoon!!!!

Jesus, flikker maar weer op joh.
pi_218941798
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?

Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.
pi_218941899
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Misschien degraderen we gewoon!!!!

Jesus, flikker maar weer op joh.
Dramaqueen…

Derde plek is vaak alsnog EL. Als je nu investeert in de jeugd kun je weer stappen vooruit gaan zetten. Zo niet blijf je afhankelijk van aankopen.

Is dat wat je wil?
pi_218941912
quote:

Klopt wel, het besef is hier alleen nog niet ingedaald dat de selectie veel te mager is en/of ze willen het niet horen.
pi_218941917
D
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:31 schreef Adames het volgende:

[..]
Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.
Die zal dan vast naar ajax gaan :)
pi_218941919
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dramaqueen…

Derde plek is vaak alsnog EL. Als je nu investeert in de jeugd kun je weer stappen vooruit gaan zetten. Zo niet blijf je afhankelijk van aankopen.

Is dat wat je wil?
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:09:45 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942045
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
:{w In de politiek gaat het veel beter |:) _O- _O- _O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:10:31 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942049
quote:
Username |:)
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:11:41 #43
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218942057
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?
Mjah bij is een beetje "bijzonder".
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:12:23 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942068
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker weer twee weken door modderen met Sjonnie door die late 3-3.
Maar hij heeft ook kinderen :')

Daar heb ik nieuws voor: papa kan er helemaal niets van :R
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:41:31 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942375
quote:

Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.
pi_218942456
Wat zou tegen het einde van het seizoen hoger zijn; het puntenaantal of het IQ van Sjon?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218942539
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:57 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou tegen het einde van het seizoen hoger zijn; het puntenaantal of het IQ van Sjon?
Hoop toch wel dat we boven de 50 halen
Groot fan van User Wotte
pi_218942559
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

Caliber :D
Groot fan van User Wotte
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:06:42 #50
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218942560
Die Henderson was best wel bruikbaar eigenlijk hè?!
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:26:08 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218942802
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
pi_218943332
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
Kortom weer een geslaagd jaar, voldaan aan de verwachting

[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 05-10-2025 14:28:44 ]
pi_218945306
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
AZ staat straks een punt achter jullie :')
  zondag 5 oktober 2025 @ 17:38:41 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218946382
Het Parool denkt dat Ajax voor nog meer problemen komt te staan als de club besluit om John Heitinga te ontslaan als trainer. In Amsterdam zal men dan op zoek moeten naar een vervanger en precies dat lijkt de reden te zijn dat de oefenmeester nog niet op straat is gezet. Ondertussen is door de nieuwe blamage op bezoek bij Sparta Rotterdam de druk wel weer verder toegenomen.

Waar het bij Ajax het gehele seizoen al niet geweldig is, rijgt de ploeg de laatste weken de zwaar teleurstellende prestaties aan elkaar. Thuis tegen NAC Breda werd met veel pijn en moeite gewonnen, waarna in de Champions League een forse nederlaag volgde bij Olympique Marseille. Weer enkele dagen later leek Ajax af te stevenen op een nederlaag bij Sparta maar kon er in de blessuretijd een punt gered worden door een treffer van Oscar Gloukh.

quote:
Toch lijkt Heitinga voorlopig nog zeker te zijn van zijn baan. Volgens Het Parool heeft dat echter met een andere grote factor te maken: het vinden van een opvolger. "Een ontslag van Heitinga staat immers niet op zichzelf. Er moet ook een goede opvolger beschikbaar zijn, want anders schiet Ajax met een ontslag niets op. Een goede opvolger vinden lijkt een groter probleem dan de evaluatie van Heitinga", schrijft de krant.
De komende periode blijkt voor Ajax erg zwaar te gaan worden. "Heitinga zal de komende periode van twee weken zonder wedstrijden gebruiken voor een evaluatie. Ajax kan besluiten tot een harde ingreep -het vertrek van Heitinga- of een zachte: uitbreiding van de staf met bijvoorbeeld een assistent-trainer of het aanstellen van een hoofdtrainer boven Heitinga. Maar het is volstrekt duidelijk dat het team als een gewond hert de zware wedstrijdreeks ingaat die komen gaat: AZ (thuis), Chelsea (uit), FC Twente (uit), Heerenveen (thuis), Galatasaray (thuis) en FC Utrecht (uit)", luidt de conclusie van Het Parool.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ab0cc4a4426e584&ei=6

Ze kunnen geen opvolger vinden die beter is dan heitinga :') _O- _O- _O-

Dan zijn ze daar:
Blind
Dom
Doof
Nog stommer dan ik dacht
:7
  zondag 5 oktober 2025 @ 17:40:58 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218946402
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.

De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.

quote:
Het is een mooi moment om te evalueren, zowel met staf als spelers. Ook ik ga evalueren voor mezelf", gaf Heitinga te kennen, die dat al deels had gedaan, maar daar verder niets over kwijt wilde.
https://www.footballtrans(...)bij-sparta-evalueren

Evalueren :') Man man hij begrijpt het woord niet eens _O- _O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 18:20:58 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218946711
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.

De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.
[..]

Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
pi_218946757
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
Gaat in elk geval een grimmige sfeer worden tegen AZ.
pi_218946846
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maand :)
pi_218946858
Goed gespeeld weer, lekker weer 3 om de oren
pi_218946860
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:38 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maand :)
Die laat ik thuis, makker.
  zondag 5 oktober 2025 @ 18:41:39 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218946874
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Sowieso een grimmige oktobermaand gelet op het programma.
pi_218947036
Van den Brom vind ik ook niet bepaald een topcoach, maar die heeft Twente toch ook weer aan de gang gekregen. Als het tegen AZ al niet misgaat dan sowieso wel in Enschede.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:05:34 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947075
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef Tarado het volgende:
:{w Je vergeet overdosis prietpraat :r
En de klassieker ik heb ook kinderen :')
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:14 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947094
Ajax-trainer John Heitinga na gelijkspel bij Sparta: ‘De interlandbreak komt wel gelegen’

https://www.ad.nl/voetbal(...)el-gelegen~a5bcb501/

Hij heeft wel een visie en durft een statement te maken :+ _O- _O-
pi_218947105
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Moeilijk met het proces verder te gaan als de helft van je team weg is Sjon.
pi_218947199
Elke gladiool is een betere trainer dan Heitinga.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:48:33 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947320
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:25 schreef Black-Death het volgende:
Elke gladiool is een betere trainer dan Heitinga.
Elke mongool is een betere trainer dan Heitinga

FTFY :7
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:51:21 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947337
Mocht Ajax Heitinga ontslaan, dan weet Driessen het perfecte tijdstip daarvoor :P

Valentijn Driessen toont zich bij Ajax niet alleen kritisch richting trainer John Heitinga. De chef voetbal van De Telegraaf vindt namelijk dat de clubleiding in Amsterdam verantwoording moet nemen voor de tegenvallende resultaten en de onrust rondom de club.

''Staat de club onvoorwaardelijk achter de hoofdtrainer en het proces waar hij leiding aan moet geven of slaat Ajax een andere weg in?'', vraagt Driessen zich hardop af in zijn column. ''De club nog langer in gijzeling houden en Heitinga nog langer laten bungelen is onverantwoord.''

Driessen legt de bal bij bestuurders Alex Kroes, Marijn Beuker en Menno Geelen. ''Als het zwaard van Damocles moet vallen dan moet het nu gebeuren met een interlandbreak van twee weken en een loodzwaar programma in aantocht met AZ (t), Chelsea (u) en FC Twente (u).''

https://www.voetbalzone.n(...)/blt21267cf223b7b3db

Mooi en een beetje snel graag *O*
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:53:06 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218947349
De nieuwe @ikweethetookniet is uit en poept het topic onder @Zipportal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218947427
Ik vermoed dat ze iemand naast hem op de bank gaan zetten. Mijn gok: Andries Jonker.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:14:29 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218947502
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vermoed dat ze iemand naast hem op de bank gaan zetten. Mijn gok: Andries Jonker.
Ik stel voor dat ze een oude bekende als klankbord inzetten

Mijn vrouw had ook mooie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218947567
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik stel voor dat ze een oude bekende als klankbord inzetten

Mijn vrouw had ook mooie
:D
pi_218947576
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Van den Brom vind ik ook niet bepaald een topcoach, maar die heeft Twente toch ook weer aan de gang gekregen. Als het tegen AZ al niet misgaat dan sowieso wel in Enschede.
Volgens mijn voorspelling gaan ze allebei eindigen in een verlies voor ajax! En die klopt toch wel heel aardig. Er is zelfs al een user hier die me een DM heeft gestuurd dat hij baalt dat hij mijn toto niet heeft overgenomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door HMFuckyouall op 05-10-2025 20:35:04 ]
pi_218947607
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goed gespeeld weer, lekker weer 3 om de oren
En dat met een trainer die verdediger was :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:49:32 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218947741
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Elke mongool is een betere trainer dan Heitinga

FTFY :7
Ik durf wel te stellen dat het zonder trainer beter zou gaan. Dan zou Davy het vanuit het veld wel regelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')