Volgens mij werden die gemaakt met BalAI.quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal deed het altijd volgens mij maar die weerberichten geloof ik niet meer.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bal deed het altijd volgens mij maar die weerberichten geloof ik niet meer.
quote:Weather report for Koh Pha Ngan
During the night and in the afternoon there is a chance of thunderstorms and local showers. Before noon it is mostly cloudy. The sun will not be visible. The forecast has a moderate, 40% chance of Precipitation. Temperature highs are likely to reach 26 °C. The UV-Index climbs up to 12, don't forget to use sunscreen when spending the day outside. On Sunday blows a light breeze (7 to 12 km/h). Winds blowing at night and in the morning from Southwest and during the afternoon from West. The weather forecast for Koh Pha Ngan for Sunday can be accurate in parts but deviations are expected. Check again for latest updates.
Heuj!quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat Eindelijk de race op de normale tijd zoals het heurt.
Je kan nog altijd terug gaanquote:
Dit zegt vrij weinig als we niet weten op hoeveel die ingesteld staat om aan te springenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De verwarming was aangesprongen vanmorgen.
Ik geloof iets van 17.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit zegt vrij weinig als we niet weten op hoeveel die ingesteld staat om aan te springen
687 vakanties?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even vakanties van de vakantie uploaden.
687 stuks
dan moet er hier heel wat mis gaan, die staat op 11 geloof ikquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De verwarming was aangesprongen vanmorgen.
687 vakanties van de vakantie......quote:
Ha, nee, zoveel foto's van één vakantie.quote:
Ah ja. Dan is het wel afgekoeld. Hier staat die ook op 17 maar de woonkamer koelt niet zo hard af. Was gisteren nog 21 graden daar.quote:
Als de woonkamer niet onder de 17 komt, springt ie ook niet aan. Ookal is het ergens anders wel kouder.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah ja. Dan is het wel afgekoeld. Hier staat die ook op 17 maar de woonkamer koelt niet zo hard af. Was gisteren nog 21 graden daar.
Het ligt er hier aan hoe koud Lilak het krijgt. Zij is meer thuis dan ik benquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Hier is de 20 ook nog altijd stand aan het houden.
Niet stoken voor 1 november wordt zo weer net zo'n makkie als vorig jaar, toen ik 1 december zelfs haalde.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd @:kwiwi!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Had gekund dat je meerdere thermostaten hadquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als de woonkamer niet onder de 17 komt, springt ie ook niet aan. Ookal is het ergens anders wel kouder.
gefeliciteerd ouwe klusserquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]Dankje!
Sta de kelder de schilderen, as one does op een verjaardag
idem.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:28 schreef drakin het volgende:
Ik stook gewoon wanneer ik wil of wanneer mijn huis het koud heeft
het duurt een eeuwigheid voor ik een beetje warmte merk van mijn radiator in de woonkamer..quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:28 schreef drakin het volgende:
Ik stook gewoon wanneer ik wil of wanneer mijn huis het koud heeft
Had gekund, maar dat is hier niet het geval.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had gekund dat je meerdere thermostaten had
Mijn huis is zo'n oud wijfie die snel last van tocht heeft. Dus tja er wordt iets meer gestookt dan in moderne woningen. Ik moet haar wel tevreden houden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
idem.
maar vooral wanneer ik wil... mijn huis heeft het niet zo snel koud
Misschien er niks voor zetten?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
het duurt een eeuwigheid voor ik een beetje warmte merk van mijn radiator in de woonkamer..
Oh dat is wel handig. Zo geavanceerd is de mijne niet. Kan er schemas mee instellen op tijd en daar houdt het wel mee opquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had gekund, maar dat is hier niet het geval.
En als de thermostaat in de woonkamer geen beweging detecteert voor een bepaalde tijd, schakelt ie weer uit, want niet praktisch is wanneer ik achter de computer bezig ben, want die staat niet in de woonkamer.
Wat een prachtige taart heb je zo snel gebakkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:kwiwi met je verjaardag !!
[ afbeelding ]
zit hij voor het raam?quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat helemaal niets voor, dat is het mooie
ook helemaal niks boven
Je neus is te lang, en te geel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Gefeliciteerd @:kwiwi met je verjaardag !!
[ afbeelding ]
hadden we in Deventer ook, groot raam achter de radiator... dus daar ook een schot met folie aan de binnenkant op gemaaktquote:Op zondag 5 oktober 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
raam zit er boven ja
radiator folie zit er al achter
O dan is je cv misschien ooit aangepast. Paar jaar terug ging iedereen de temperatuur lager zetten omdat dat zuiniger zou zijn. Inclusief ik want traagheid past bij oude woningen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:36 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat helemaal niets voor, dat is het mooie
ook helemaal niks boven
ja goed hequote:Op zondag 5 oktober 2025 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een prachtige taart heb je zo snel gebakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |