abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218932208
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Leuk dat je dit zelf in elkaar hebt geknutseld TS ^O^ Op zich bestaat dit concept al in de vorm van stemgedrag.nl maar dat wist je misschien al.
Nee.. :D haha nou ja.. ik heb er veel van geleerd en met plezier gemaakt.
Keyboard Knight
pi_218932223
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:02 schreef embedguy het volgende:
Er zit een bug in (in zowel safari als Brave op Iphone): ik moet de onderwerp-selector twee keer verzetten. De eerste keer dat ik iets selecteer reageert hij niet.

Edit: oh, dat is dus ook als je van onderwerp verandert. Ik dacht al, ik selecteer migratie en ik zie alleen maar klimaat moties :+

Maar leuk initiatief TS!
OOh, ik ben het weekend er niet, misschien dat ik er maandag aan toe kom. ^O^
Keyboard Knight
pi_218933245
Stemmen heeft geen enkel nut, jouw stem doet niets met de uitslag als er 12 miljoen mensen stemmen.
pindazakje
pi_218933943
Je script doet het niet in FireFox. Als ik een onderwerp kies, komen de vragen niet tevoorschijn.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 2
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')