Wat een vernedering.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vroeg dus destijds serieus aan mijn moeder of ze niet wisten of Vennegoor of Hesselink speelde![]()
En toen werd ik uitgelachen
Welkom, goed dat je er bent. In KLB hebben we allemaal problemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:53 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dit doet jaren na dato nog steeds pijn inderdaad, maar zo is het leven.
Maar wel een moeder hebben die blijkbaar verstand van voetbal heeft, weet wat buitenspel is enzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:53 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Dit doet jaren na dato nog steeds pijn inderdaad, maar zo is het leven.
Mijn moeder is zeer wijs inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:44 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Maar wel een moeder hebben die blijkbaar verstand van voetbal heeft, weet wat buitenspel is enzo
Gatver, nou heb je me herinnerd aan een ranzige episode .quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:54 schreef Näsenbar het volgende:
Hahaha en Tinus zit zeker op de wc te poepen en alles op de muren te smeren.
Trouwens niks om je voor te schamen; zelfs Van Basten raakte er van in de war.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vroeg dus destijds serieus aan mijn moeder of ze niet wisten of Vennegoor of Hesselink speelde![]()
En toen werd ik uitgelachen
quote:Lang geleden speelde een talentvolle voetballer, Pieter Van Aken, in de Belgische derde divisie. Hij was een vaste waarde bij KFC Zilverbeek, een club die toen bekendstond om haar stevige verdediging en vurige thuiswedstrijden. Pieter had een tweelingbroer, Stijn, die zelf uitkwam voor VV Blauwwit, een ploeg die in vierde provinciale speelde (de achtste klasse van het Belgische voetbal.)
Hoewel ze op het veld vaak tegen heel andere tegenstanders stonden, waren de broers haast identiek qua uiterlijk . Het verhaal gaat dat Stijn geregeld met blessures sukkelde. Wanneer dat gebeurde, zou Pieter in het geheim zijn plaats innemen bij VV Blauwwit. Niemand merkte het verschil qua uiterlijk.
Zo gebeurde het dat de vaste derde-divisiespeler van KFC Zilverbeek af en toe opdook op de bescheiden terreinen van vierde provinciale, waar de supporters nooit vermoedden dat ze eigenlijk naar een speler uit een hogere reeks keken.(Die dachten wat had hij weer een onverklaarbare goede dag). De tweeling die elkaar afwisselde, alsof ze één en dezelfde speler waren.
Dat verhaal, of iets soortgelijks, heb ik al eens eerder ergens gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
De namen en voetbalploegen zijn verzonnen. Maar ergens in de jaren 80 is dat waargebeurd in mijn streek: heb er even een verhaaltje van laten maken
[..]
nauw zeg, dat is tog niet normaaaaaaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is toch raar? Hij schijnt in Engeland voor zowel Brighton als Hove Albion te spelen, hoe ken dat, zoiets heb ik nauw nog never gezien. Of heeft ie een geheime tweelingbroer?
Jaren geleden dacht ik al het dieptepunt gezien te hebben met een voetballer die twijfels had over zijn eigen achternaam, welke Vennegoor of Hesselink was, dat is nooit helemaal duidelijk geworden.
Klacht: voetbalkeepers die zich blijkbaar in 2en kunnen splitsen.
D8 ut effetjes niet zegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:17 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
nauw zeg, dat is tog niet normaaaaaaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |