Goedemiddagquote:
Croissant ham/kaasquote:
Hey Sarabi, vrije dag, de festivals voorbij?quote:
Hello Drakinquote:
Hey Child, alles goedquote:
Lekker weekend aan het vierenquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sarabi, vrije dag, de festivals voorbij?
[..]
Hello Drakin
[..]
Hey Child, alles goed
Vanmorgen huis vol hier. En vanmiddag even op zoek naar een nieuwe bank. Maar ging door mijn rug toen ik daar van een bank wilde opstaan. Dus maar naar huis gegaan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker weekend aan het vieren
En met jou?
He... het begin van je bericht klonk zo positief en daj door je rug... arme jij... een voorzichtige knuffelquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen huis vol hier. En vanmiddag even op zoek naar een nieuwe bank. Maar ging door mijn rug toen ik daar van een bank wilde opstaan. Dus maar naar huis gegaan.
O het was verder ook wel positief hoor. Mijn rug is toch altijd een stoorzender. Ik weet niet beter.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He... het begin van je bericht klonk zo positief en daj door je rug... arme jij... een voorzichtige knuffel
Ooooh dat is mooiquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het was verder ook wel positief hoor. Mijn rug is toch altijd een stoorzender. Ik weet niet beter.
quote:
Hallo! Kan niet slapenquote:
Dat is altijd preut als je niet slapen kan. Hopelijk is het alsnog geluktquote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen huis vol hier. En vanmiddag even op zoek naar een nieuwe bank. Maar ging door mijn rug toen ik daar van een bank wilde opstaan. Dus maar naar huis gegaan.
Hey GGquote:
Mogguh Dotteke. Door je rug gegaan. Pfffff. Kan er ook nog wel bij.quote:
Ja gebeurd wel vaker hoor. Komt wel weer goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 06:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke. Door je rug gegaan. Pfffff. Kan er ook nog wel bij.
Knuffelquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He Mutske, dank je, voor jou ook een dikke knuffelquote:
Een beetje maar..quote:Op maandag 13 oktober 2025 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd preut als je niet slapen kan. Hopelijk is het alsnog gelukt
Dat is minder.quote:Op maandag 13 oktober 2025 06:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Een beetje maar..
goedemorgen dames!
Heb je een foto? Lijkt me echt schattig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier lekker aan het haken
Sint en Pietjes haken. En nu al weten dat ik heel veel mensen over me heen krijg omdat het witte pietjes worden...
Alleen patroon is zo schattig
Hey Child, jij bent er vroeg b ij met hakenquote:Op maandag 13 oktober 2025 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier lekker aan het haken
Sint en Pietjes haken. En nu al weten dat ik heel veel mensen over me heen krijg omdat het witte pietjes worden...
Alleen patroon is zo schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |