Rooibos met mangoquote:
Ik drink dat meestal in de middag en avond. Schijn je ook goed op te slapen 💤💤quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij weet wat lekker is
[..]
Oh... in een glaasje port zou ik niet spugen
Port of thee of allebei?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik drink dat meestal in de middag en avond. Schijn je ook goed op te slapen 💤💤
Thee. Ik drink sowieso geen alcohol meerquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Thee. Ik drink sowieso geen alcohol meer
Nieuwe week, nieuwe kansen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Nieuwe week. Vorige week was ruk, dus ik begin met goede zin aan deze
Straks begeleider. Verder in mijn hobbykamer zitten denk ik
Oh balen! Beterschap voor je jongstequote:Op maandag 6 oktober 2025 08:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nieuwe week, nieuwe kansen.
Hier heeft corona toegeslagen...althans bij mijn jongste zoon.
Dank je, komt goedquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh balen! Beterschap voor je jongste
Oef, beterschap! Hopelijk komt de rest er niet achteraan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oef, beterschap! Hopelijk komt de rest er niet achteraan.
Ik duim voor je.quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet.
Paar weken terug wel gevaccineerd, dus hopelijk scheelt dat.
Wat tof! Ben erg benieuwd hoe het wordtquote:Op maandag 6 oktober 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer op het werk, zou liever verdergaan met m'n griezelige huisje.
Of ja, dat moet het worden. Ik had een poppenhuiskitje gevonden voor weinig bij Action en dat leek me nou net een mooi setje om zelf een draai aan te geven. Eerst maar een basislaag:
[ afbeelding ]
Duimen geblazen dus!quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:44 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet.
Paar weken terug wel gevaccineerd, dus hopelijk scheelt dat.
Dat lijkt me wel interessante belevingquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 08:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gisterenavond hadden we thee van whiskeyvaten. Daar zit geen alcohol in maar het ruikt wel precies naar whiskey, heel interessant.
Beterschap!quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mogguhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen mensen
Lekker een dagje haken tot de bezorger is geweest. Dan weer verder zien
Ben een beetje moe![]()
Tijd voor drinken
Ik begin in de ochtend altijd met koffie. Meestal twee bakkiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb nog niks omdat ik niet weet of ik koffie of thee wil
Lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik begin in de ochtend altijd met koffie. Meestal twee bakkies
Ik vaak 1 of 2 espresso thuis, dan nog een bak slechte automaten koffie op kantoor en dan schakel ik over op een soort kruidenthee die ze op kantoor hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik begin in de ochtend altijd met koffie. Meestal twee bakkies
Ik drink alleen thuis koffie. Op het werk is de koffie niet echt lekker....daar maar thee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik vaak 1 of 2 espresso thuis, dan nog een bak slechte automaten koffie op kantoor en dan schakel ik over op een soort kruidenthee die ze op kantoor hebben
Ik had altijd de senseo van de aldi. Extra dark roast..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier twee, hooguit drie kopjes senseo op een dag
En ja, ik vind senseo echt lekker
Ik koop altijd de goedkoopste die ik kan vindenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik had altijd de senseo van de aldi. Extra dark roast..
Die van de aldi was aardig goedkoop. Goedkoper en beter dan het A merk..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik koop altijd de goedkoopste die ik kan vinden
Ja ik ben een barbaar
Hier gaan Aldiquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die van de aldi was aardig goedkoop. Goedkoper en beter dan het A merk..
Ik heb tegenwoordig gewoon oploskoffie. Dan kan je de koffie zo sterk maken als jezelf wil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier gaan Aldi
Maar goed... die paar euro's
En ik ben bepaald geen fijnproever
Thuis heb ik een automatische machine die bonen maalt. Op werk malen de machines ook, maar is toch niet zo lekker. We hebben wel een koffiebar waar je goede koffie kunt kopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:17 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik drink alleen thuis koffie. Op het werk is de koffie niet echt lekker....daar maar thee.
Het is echt heel bijzonder, het ruikt precies naar whiskey maar er zit geen alcohol meer in.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel interessante beleving
Dat klinkt niet echt lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is echt heel bijzonder, het ruikt precies naar whiskey maar er zit geen alcohol meer in.
Ken je Lapsang Souchong thee? Die is gerookt, ook een heel bijzondere smaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker
Ik heb wel eens rookthee gehad en het is niet mijn pakkie-anquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ken je Lapsang Souchong thee? Die is gerookt, ook een heel bijzondere smaak
Verser krijg je het nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Thuis heb ik een automatische machine die bonen maalt. Op werk malen de machines ook, maar is toch niet zo lekker. We hebben wel een koffiebar waar je goede koffie kunt kopen.
Daar hou ik ook vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ken je Lapsang Souchong thee? Die is gerookt, ook een heel bijzondere smaak
Ik vond het wel lekker, maar te duur om zelf te kopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt lekker
Ik ben een kleuter op smaakgebied hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker, maar te duur om zelf te kopen.
Dat heeft toch niets met kleuter zijn te maken, iedereen heeft een andere smaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een kleuter op smaakgebied hoor
Naja... ik gooi nog altijd zoetjes in mijn thee en zo. Drink voornamelijk theezakjes thee. Ik voel me altijd lullig naar vrienden die losse thee gewend zijn. En heb ik nog het liefste vruchtensmaakjes en zo ... of winterglow of herstthee. Als het maar zoet en warm isquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met kleuter zijn te maken, iedereen heeft een andere smaak
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |