Daarom en als ik door heb dat andere mensen niet raar doen Dan denk ik dat ik het zelf ook wel een stuk beter of sneller kan accepteren. Ik weet ook gewoon wel dat het vooral in mijn hoofd zit maar ja toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!
Ik snap het wel. Het voelt alsof iedereen het ziet of er op let, maar in werkelijkheid valt het mensen niet eens op.
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellig!
Ik snap het wel. Het voelt alsof iedereen het ziet of er op let, maar in werkelijkheid valt het mensen niet eens op.
Dat is dus eigenlijk precies wat ik niet wil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nu![]()
Iedereen wil het misschien even zien of zo. En er wat van vinden. En na 5 minuten gaat het weer gewoon over eten en schransen en bunkeren en kirbyaleren en zo zoals altijd
Oh nou, dan doen we dat nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk precies wat ik niet wil.![]()
Kom eraan!quote:
Mooi aantal uur in de week voor een mooie werk-prive balans. Ik leef niet om te werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:40 schreef mschol het volgende:
"Werkweek van rond de dertig uur wint terrein" oftewel, lonen zijn te hoog?
WIJ doen dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
Ik wil juist dat mensen gewoon doen alsof er niks gebeurd is.
Gewoon overheen knoerten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of dat kleine harige monster zo weer op de weg zit
Waarom? Heb je nog nooit een halve vinger gezien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bovendien, iedereen weet het al. Zelfs jij nu![]()
Iedereen wil het misschien even zien of zo. En er wat van vinden. En na 5 minuten gaat het weer gewoon over eten en schransen en bunkeren en kirbyaleren en zo zoals altijd
Nou omdat we er pas acht miljoen posts over gelezen hebben (behalve jij danquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Waarom? Heb je nog nooit een halve vinger gezien?
Ja maar je snapt toch zelf ook wel dat ik juist niet wil dat iedereen daar iets over gaat zeggen. Dan voel ik me juist een soort circusact. Twijfel nu ook of ik me wel moet opgeven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou omdat we er pas acht miljoen posts over gelezen hebben (behalve jij dan). Dat wekt interesse, zo werken mensen
![]()
Maar als Ama dat liever niet heeft, dan ook prima hoor. Is haar vinger he
Oh zo. Ja, oké ik heb dat niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou omdat we er pas acht miljoen posts over gelezen hebben (behalve jij dan). Dat wekt interesse, zo werken mensen
![]()
Maar als Ama dat liever niet heeft, dan ook prima hoor. Is haar vinger he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |