Pickwick Clear Tea.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net bij het T ZZ. De waterkoker was klaar. Ik schenk het in de theepot en denk bij mezelf. "Die thee is nog wel erg licht van kleur.'
Eerder dat het zakje er nog in moest.quote:
Ja, jij moet vandaag gaan. Ik ga zaterdag of zondag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het zo proberen maar mijn teen is niet blij
is je teen boos op je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga het zo proberen maar mijn teen is niet blij
niet zaterdag en zondag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, jij moet vandaag gaan. Ik ga zaterdag of zondag.
Het is vrijdagquote:
op 3 plaatsen gebroken?quote:
Het zit je ook niet meequote:
Wees een vent die rent!quote:
Ja, stuurt m'n navigatie me door het drukke deel van Rotterdam en ben ik nog al die tijd kwijtquote:
Ik kom straks ook naar Rotterdamquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, stuurt m'n navigatie me door het drukke deel van Rotterdam en ben ik nog al die tijd kwijt
Ik moet die andere route uit m'n hoofd leren.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kom straks ook naar Rotterdam
Ja, op 1 dag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wees een vent die rent!
Ja, dat je niet links moet stemmen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonsopgang is dit een teken?
Dit is de grootste grap die ik ooit gehoord hebquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat je niet links moet stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |