ja ik zou sowieso alleen naar Technic kijken denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:30 schreef Ama het volgende:
[..]
En zijn weer veel leuke nieuwe dingen uitgekomen. Maar volgens mij is onze smaak daarin wel een beetje anders.
nee dat klopt, maar gewoon beetje suf dat ze de death star teruggebracht hebben naar een "ring" en dan zoveel geld durven te vragenquote:
Alles en dan "maar" ¤1400?! Ik zit zeker wel op twee a drie keer dat bedrag als ik mijn hele wishlist koop.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:33 schreef mschol het volgende:
als ik teveel geld had, had ik mn winkelmandje gekocht bij lego.. a ~1400 euro
oh, ik heb alleen de sets die eruit gaan ingedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles en dan "maar" ¤1400?! Ik zit zeker wel op twee a drie keer dat bedrag als ik mijn hele wishlist koop.
Ja dat is de afdeling die ik weer oversla.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik zou sowieso alleen naar Technic kijken denk ik.
Ik vind stiekem dat hij best tof is gedaan en je krijgt echt zoveel poppetjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar gewoon beetje suf dat ze de death star teruggebracht hebben naar een "ring" en dan zoveel geld durven te vragen
Ik denk al 1400 Lijkt me wel een beetje weinig voor alles.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik heb alleen de sets die eruit gaan ingedaan
Speciale telefoonhoesjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat zou pas een goeie app zijn. "Hey Google, swiffer mijn hele huis schoon!"
Nu stel ik mij een heel leeg huis voor met een bureau (incl alles) en veel LEGO.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:39 schreef mschol het volgende:
maar helaas moet ik nog wat andere dingen kopen die belangrijker zijn (raambekleding, meubels)
Schimpie de schimmelteentagel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Wat vinden jullie de irritantste reclame die jullie ooit gehoord hebben? Ik vind zelf die van Paula voor "koeien"vlekken vla dicht in de buurt komen.
Ohja goeie. Fucking nasty ook als dat rond etenstijd op TV kwam.quote:
de vaginale schimmel zit daar ook wel in de buurtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja goeie. Fucking nasty ook als dat rond etenstijd op TV kwam.
geen idee, die onthoud ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:54 schreef Ama het volgende:
Wat vinden jullie de irritantste reclame die jullie ooit gehoord hebben? Ik vind zelf die van Paula voor "koeien"vlekken vla dicht in de buurt komen.
Je kan ook al je meubels van lego maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu stel ik mij een heel leeg huis voor met een bureau (incl alles) en veel LEGO.
Ik heb me altijd afgevraagd als ze zelf niet dachten van hey dit is wellicht niet het beste tijdstip voor zulke reclames.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de vaginale schimmel zit daar ook wel in de buurt
of de tena lady
deze had ik gemist (hoedan..?) maar dat zou ik zo kunnen creeeren hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu stel ik mij een heel leeg huis voor met een bureau (incl alles) en veel LEGO.
Ik probeer LEGO en mijn kat zoveel mogelijk uit elkaar te houden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook al je meubels van lego maken.
alles voor het geldquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb me altijd afgevraagd als ze zelf niet dachten van hey dit is wellicht niet het beste tijdstip voor zulke reclames.
Ja geen idee wat je nog meer nodig zou hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
deze had ik gemist (hoedan..?) maar dat zou ik zo kunnen creeeren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |