betaalbare robots die je helpen in het huishouden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:10 schreef Ama het volgende:
Ik vraag me soms wel af wat ik allemaal nog mee ga maken in mijn leven qua technische snufjes want sinds ik leef is wel zoveel in de wereld gekomen.. dat ik mij dus afvraag wat krijgen we nog meer.
Gaan we dat nog meemaken ja?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:12 schreef mschol het volgende:
[..]
betaalbare robots die je helpen in het huishouden?
Hedwig hoopt van wel...quote:
Godverquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hedwig hoopt van wel...
[ afbeelding ]
ja ik hier ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
zag trouwens de oliebollenkramen al staan
Oh lekker. Ik ga weer roepen net als ieder jaar dat als ik binnenkort in het centrum ben dat ik daar wat haal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
zag trouwens de oliebollenkramen al staan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
Maar meestal komt het erop neer dat ik uiteindelijk toch pas 31 december eet omdat ze dan bij de Jumbo hier te koop zijn.
Ja ik vergeet het elke keer ofzo. Terwijl bij een vriendin van mij in de wijk ook een kraam staat en ook nog relatief dicht bij haar huis.quote:
Ik ga er dit jaar maar eens vanaf blijven want het is best ongezond allemaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik ga weer roepen net als ieder jaar dat als ik binnenkort in het centrum ben dat ik daar wat haal.
Gewoon niet 39 stuks kopen maar af en toe eens eentje. Het leven wordt er niet leuker op als je alleen maar gezond eet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar maar eens vanaf blijven want het is best ongezond allemaal.
Eens zien wat daar van terechtkomt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vergeet het elke keer ofzo. Terwijl bij een vriendin van mij in de wijk ook een kraam staat en ook nog relatief dicht bij haar huis.
Wel benieuwd hoe duur die krengen dit jaar zijn.
Nou ik vind het toch altijd wel iets hebben om op oudjaarsdag oliebollen te eten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga er dit jaar maar eens vanaf blijven want het is best ongezond allemaal.
Eens zien wat daar van terechtkomt
En zijn weer veel leuke nieuwe dingen uitgekomen. Maar volgens mij is onze smaak daarin wel een beetje anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja ik kan ook wel weer eens een doosje lego kopen idd.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:31 schreef Ama het volgende:
Als ik teveel geld en ruimte had ging ik die Death Star kopen van ¤1000.
Maar zo heet het toch niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:32 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet dat het meer een death Ring is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |