abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 februari 2003 @ 22:54:29 #1
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_8675708
Okee, ik heb dus iets gelezen in een blad van een vriend van mij wat mij aan het denken zette. M'n vriendin zegt dat het bij haar niet werkt maar ik vroeg me af of menige Fok!kers wel opgewonden raakten van bepaalde geluiden.

[Quote uit de Mens Health 5e jaargang nr. 7:]

Het oorkanaal is extreem gevoelig voor vibraties. Oosterse sextechnieken - waarvan sommige geheel op zangtechnieken gebaseerd zijn - hebben aangetoond dat het mogenlijk is om puur door geluid klaar te komen. De invloed van geluid op de stemming van de vrouw wordt bevestigd door een onderzoek van Nottingham University in Engeland. Een groep vrouwen werd gevraagd om naar 34 verschillende mannenstemmen te luisteren. De vrouwen waren vrijwel unaniem in hun oordeel dat de diepe en donkere stemmen van knappe, gespierde mannen waren.

Zó stem je vocaal af op het grote moment:
Gebruik een woord met een lekkere "uuuuhhhhh" in het midden.
Vrouwen prefereren dan wel woorden als "kus me" boven iets dat klinkt als "grote beurt", begrijp je? Zorg dat je klinkt als Barry White en niet als en.... één van de broertjes Gibb. Zeg het woord een paar keer terwijl je diep onder uit je buik uitademt. Laat die "uuhhhhh" uit je mond komen tot je lippen beginnen te tintellen. Dan ben je klaar voor de ultieme soundcheck.

[End quote]

Dus kort samengevat, wie van de Fok! vrouwen worden er ook opgewonden van zulke geluiden?

Fingerbang... BANG! BANG!
pi_8675765
Asl een man 'kus me' zou zeggen zou ik iets hebben van ' potver man ik lig naast/onder/boven je!!!
Maar zogezegde kreungeluiden kunnen soms wel fijn zijn
pi_8675921
ja die wel maar niet van een scheet ofzo maar wel als ze in je oor hijgen
Believe What You Want To Believ I can Only Show You The Door ..::Matrix:::..
pi_8676011
Jaa, ik geloof dat ook wel dat je komt opgewonden kan raken door geluid, als je vriendin kreunt dan is dat echt wel lekker om te horen erg opwindend.
  maandag 24 februari 2003 @ 09:20:28 #5
45801 Thewiseman
thewiseman@garia.net
pi_8679237
Vindt het altijd geil als ze eerst gaan fluisteren wat ze met je gaan doen..

En daarna nog doen ook ..

Ohboy

hehe

dinsdag 25 februari 2003 @ 09:24:26 #6
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_8703543
Gehijg is kind a sexy
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 09:33:10 #7
43415 SkippyTheKangaroo
I come from a land Down Unda..
pi_8703635
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:24 schreef Angst het volgende:
Gehijg is kind a sexy
Helemaal mee eens!
Maar als ze als een Barry White "kuuuusssss meeeeeeee" in m'n oor gaat fluisteren ben ik gauw weg hoor, doe het dan gewoon in plaats van het te zeggen.
♥ ♥ 't Is altijd lente in de ogen van de tandarts... ♥ ♥
  dinsdag 25 februari 2003 @ 09:35:51 #8
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_8703667
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 09:33 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens!
Maar als ze als een Barry White "kuuuusssss meeeeeeee" in m'n oor gaat fluisteren ben ik gauw weg hoor, doe het dan gewoon in plaats van het te zeggen.

Lijkt mij ook niet echt prettig denk ik...
zachtjes gepraat.. met zo'n hijgtoon eronder of schorre stem kan wel.. maar niet als het niet absoluut noodzakelijk is , dan is het gewoon irritant...
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 16:10:06 #9
28590 I_are_Rudeboy
Elmo kan vliegen!!!
pi_8710716
Er staat nog een stukje boven de quote die ik hier heb gepost.

[Quote]

SPEEL VOOR BARRY WHITE

Waar gebeurd: mijn vriendin Colleen, een 30-jarige actrise, kwam een keer spontaan klaar toen haar vriend onverwacht achter haar kwam staan en, met een stem á la Isaac Hayes, in haar oor kreunde: "Awwww yeah, smooth jazz, CD 101". Je gelooft je oren niet als je het hoort, maar er is nog een goede verklaring voor haar reactie ook. Het oorkanaal is extreem gevoelig enz, enz, enz (zie quote begin topic)

[end quote]

Tsja... of je het moet geloven weet ik niet, maar ik heb nog niemand gehoord die hier wel opgewonden van raakt.... mensen op Fok! ook niet dus dus...

Fingerbang... BANG! BANG!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 16:13:39 #10
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8710768
genotsgeluiden van m'n vriendin
Live from the USA
  dinsdag 25 februari 2003 @ 16:21:47 #11
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8710892
Ook in de muziekwereld worden heel veel truukjes gebruikt om bepaalde gevoelens op te wekken. Met elektronische muziek is dat vrij goed te doen. Door middel van alpha- en betagolven of door middel van vaste frequenties kunnen bepaalde emoties worden opgeroepen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_8718910
YooHH!! Geweldig.. ... kon mijn liefje nu maar leuke dingen in mijn oortje fluisteren!
  woensdag 26 februari 2003 @ 14:10:52 #13
31568 Solane
Het blijft niet zoals het is..
pi_8728620
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 16:10 schreef I_are_Rudeboy het volgende:

Tsja... of je het moet geloven weet ik niet, maar ik heb nog niemand gehoord die hier wel opgewonden van raakt.... mensen op Fok! ook niet dus dus...

Het werkt bij mij slechts op de lachspieren..
Maar dat kwam misschien door de persoon die het zei...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')