[Quote uit de Mens Health 5e jaargang nr. 7:]
Het oorkanaal is extreem gevoelig voor vibraties. Oosterse sextechnieken - waarvan sommige geheel op zangtechnieken gebaseerd zijn - hebben aangetoond dat het mogenlijk is om puur door geluid klaar te komen. De invloed van geluid op de stemming van de vrouw wordt bevestigd door een onderzoek van Nottingham University in Engeland. Een groep vrouwen werd gevraagd om naar 34 verschillende mannenstemmen te luisteren. De vrouwen waren vrijwel unaniem in hun oordeel dat de diepe en donkere stemmen van knappe, gespierde mannen waren.
Zó stem je vocaal af op het grote moment:
Gebruik een woord met een lekkere "uuuuhhhhh" in het midden.
Vrouwen prefereren dan wel woorden als "kus me" boven iets dat klinkt als "grote beurt", begrijp je? Zorg dat je klinkt als Barry White en niet als en.... één van de broertjes Gibb. Zeg het woord een paar keer terwijl je diep onder uit je buik uitademt. Laat die "uuhhhhh" uit je mond komen tot je lippen beginnen te tintellen. Dan ben je klaar voor de ultieme soundcheck.
[End quote]
Dus kort samengevat, wie van de Fok! vrouwen worden er ook opgewonden van zulke geluiden?
En daarna nog doen ook ..
Ohboy
hehe
quote:Helemaal mee eens!
Op dinsdag 25 februari 2003 09:24 schreef Angst het volgende:
Gehijg is kind a sexy
quote:Lijkt mij ook niet echt prettig denk ik...
Op dinsdag 25 februari 2003 09:33 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Helemaal mee eens!
Maar als ze als een Barry White "kuuuusssss meeeeeeee" in m'n oor gaat fluisteren ben ik gauw weg hoor, doe het dan gewoon in plaats van het te zeggen.
[Quote]
SPEEL VOOR BARRY WHITE
Waar gebeurd: mijn vriendin Colleen, een 30-jarige actrise, kwam een keer spontaan klaar toen haar vriend onverwacht achter haar kwam staan en, met een stem á la Isaac Hayes, in haar oor kreunde: "Awwww yeah, smooth jazz, CD 101". Je gelooft je oren niet als je het hoort, maar er is nog een goede verklaring voor haar reactie ook. Het oorkanaal is extreem gevoelig enz, enz, enz (zie quote begin topic)
[end quote]
Tsja... of je het moet geloven weet ik niet, maar ik heb nog niemand gehoord die hier wel opgewonden van raakt.... mensen op Fok! ook niet dus dus...
quote:Het werkt bij mij slechts op de lachspieren..
Op dinsdag 25 februari 2003 16:10 schreef I_are_Rudeboy het volgende:Tsja... of je het moet geloven weet ik niet, maar ik heb nog niemand gehoord die hier wel opgewonden van raakt.... mensen op Fok! ook niet dus dus...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |