Precies. Waarom zou je Netflix hierom cancelen? Maar goed, op een of andere manier zien die rare rode pettendragers dat spiegeltje niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:30 schreef Red_85 het volgende:
Werd tijd.
Series als Ozark heb ik al een tijdje niet op netflix gezien sinds hun policy verandering. Alles, maar dan ook echt alles is verwoked en dat is te merken aan de kwaliteit.
Gaat het in het openbaar nog wel eens over een serie?
Sopranos, Breaking Bad, die floppy weener serie game of thrones? Better Call Saul? Iemand?
Nee, daarna is het gestopt. Tegelijk met het instellen van de wokepolicy.
[..]
Spiegeltje spiegeltje.
Het is prachtig hoe het 'cancel'-volk hier zelf op reageert.
Dan kan Netflix niet meer overleven. Het rode pettenleger zal daar wel voor zorgen! Southpark is ook woke geworden!!!1!!1!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:36 schreef leolinedance het volgende:
Dat ze alle South Park afleveringen maar eens op Netflix zouden zetten.
Nieuw MAGA trollfarm propagandapoginkje waarschijnlijk. Men heeft de cancellation van de cancellation van Jimmy Kimmel gezien, onder druk van weglopende Disney/ESPN streamingabonnees, en is nu verontwaardigd dat hun eígen rommelende onderbuikje niet op die manier vertegenwoordigd is in het publieke domein. Dus dan slinger je een X-hashtag en 10000 trollfarm accounts aan met 'oeh aah' berichtjes dat Netflix te woke is, en hoop je dat bandwagon volk zijn bandwagon ding doet. Tadaaaa.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:29 schreef sp3c het volgende:
Anyways, raar topic
Mensen vinden netflix niet meer leuk en stoppen ermee
Waarom moet dat in godsnaam in de krant?
Van een sigaar kan ik me dat nog wel voorstellen. Maar verreweg de meeste mensen die sigaretten of shag roken, doen dat puur uit verslaving.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou, sommige mensen roken graag een sigaar of sigaret.
Dat hebben ze wel degelijk nodig, omdat openlijke reclame steeds minder mag. Een van de manieren die ze daarvoor gebruiken, is roken in films en televisieseries. De tabaksindustrie betaalt producenten van films en televisieseries om personages in hun producties te laten roken. Door rokende mensen te laten zien, proberen ze roken te normaliseren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik denk niet dat de tabaksindustrie verborgen reclame nodig heeft.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Tegenstanders uiten hun ongemak met zoveel overgave dat bepaalde mensen daar niet bij willen horen.
Je kan nu wel beginnen met een tirade tegen mensen die teveel eten en te dik zijn, of desnoods tegen mensen die drinken, maar er is een groot verschil. Mensen die teveel eten dwingen een ander niet om ook teveel te eten. Mensen die drinken dwingen een ander niet om ook te drinken. Maar rokers dwingen andere mensen wel om hun tweedehands sigarettenrook in te ademen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik kan persoonlijk niet tegen dikke mensen die zich volvreten. Want das niet gezond en een slecht voorbeeld voor mijn kinderen.
Ik kan ook met volle overgave strijd gaan voeren dat dikke mensen niet in een restaurant mogen zitten.
Die trappen we mijn inziens per 2026 het terras op. Ga maar lekker buiten je dik zitten vreten.
Walgelijk, en weet je wat dat kost?
En per 2027 weren we dikke mensen in de openbare ruimtes. Slecht voorbeeld voor onze jeugd.
Dat klopt, en dat doe ik meestal ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ff serieus, als je “last” hebt van anderen dan kun je je er toch van afsluiten?
Zeer woke. De hoofdrol is voor een vrouw. Zowel moeder als dochter Addams staan niet achter het aanrecht, en niemand spreekt zich pro-life uit. Verder zitten er niet-blanke mensen in. Verschrikkelijk hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wednesday is ook wel aardig alleen moet ik het nieuwe seizoen nog kijken, schien is dat wel helemaal woke
Racisme is oke, ole ole! (Tenminste hier blijkbaar wel)quote:Op donderdag 2 oktober 2025 23:40 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik wil geen negers op mijn tv zien, ok makker?
The White Lotus is van HBO.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The Bear
Succession
Arcane
The Pitt
Ted Lasso
Queens Gambit
The White Lotus
Severance
Genoeg kwaliteitsseries gemaakt afgelopen jaren
De mensen die claimen dat Netflix of welke service dan ook woke is komen verder ook nooit met voorbeelden van series en als ze voorbeelden geven zijn het series die dusdanig specifiek zijn dat ze er zelf naar gezocht hebben inderdaadquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
The White Lotus is van HBO.
En daar staat ook veel ‘woke’ op. Verbaasd me dat daar niet over gezeikt wordt.
Maar je hoeft het niet te kijken hè. Als je er nooit naar kijkt zal het ook helemaal niet zo vaak voorbij komen in je kijkersmenu.
Alle zoekresultaten die je krijgt als je zoekt op Harlan Coben.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem eens 5/10 series/films op Netflix die hieraan voldoen? En dan niet met voorbeelden komen die je alleen ziet als je specifiek op LGBTQ-tags zoekt. Want een paar verborgen series is natuurlijk niet de definitie van propaganda.
Boemba schijnt daar erg populair te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
net zo min als dat ik mijn kind naar Hamas kinder tv zou laten kijken.
Grootste hit op islamtube:quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Boemba schijnt daar erg populair te zijn.
Die thrillerauteur? Volgens mij 1 serie van gezien op Netflix. Beetje te oppervlakkig naar mijn smaak maar woke kon ik er niet in herkennen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Alle zoekresultaten die je krijgt als je zoekt op Harlan Coben.
Ik heb ze bijna allemaal gezien omdat het lekker licht verteerbaar is, en het iets is wat zowel mijn vriendin als ik samen kunnen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die thrillerauteur? Volgens mij 1 serie van gezien op Netflix. Beetje te oppervlakkig naar mijn smaak maar woke kon ik er niet in herkennen.
Misschien kan je het allemaal wat verder toelichten.
Woke is alles waar mensen getriggerd door worden. Die hele term heeft 0,0 betekenis meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:22 schreef Bluesdude het volgende:
Wat is toch de hekel aan woke? ( is dat een hekel aan homos, transgenders, niet-blanken ?)
[ afbeelding ]
En dan heb je verder nog 20k aan content met exclusief alleen maar witte mannenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal gezien omdat het lekker licht verteerbaar is, en het iets is wat zowel mijn vriendin als ik samen kunnen kijken.
Je merkt gewoon dat men heel geforceerd alle woke politiek correcte hokjes wil afvinken.
De transgender, de gehandicapte zwarte vrouw, de boze blanke crimineel, de intellectuele zwarte man. Het ligt er allemaal net iets te geforceerd bovenop.
Ik ken geen content op Netflix met exclusief alleen maar witte mannen, maar jij gaat me nu een lijst met voorbeelden geven toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heb je verder nog 20k aan content met exclusief alleen maar witte mannen
Breaking Bad, Better Call Saul, the Office, Seinfeld, Peaky Blinders, House, Narcos, Dark, Downtown Abbey, Six feet under, Dexter, House of Cards, Mindhunter, Yellowstone, The Crown, Vikings, Suits. Allemaal niet-'woke' series. Wil wel even doorgaan hoor?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ken geen content op Netflix met exclusief alleen maar witte mannen, maar jij gaat me nu een lijst met voorbeelden geven toch?
Ja maar je zei niet "niet woke series", je zei "series met exclusief alleen maar witte mannen".quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breaking Bad, Better Call Saul, the Office, Seinfeld, Peaky Blinders, House, Narcos, Dark, Downtown Abbey, Six feet under, Dexter, House of Cards, Mindhunter, Yellowstone, The Crown, Vikings, Suits. Allemaal niet-'woke' series. Wil wel even doorgaan hoor?
quote:En dan heb je verder nog 20k aan content met exclusief alleen maar witte mannen
Klopt knulquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar je zei niet "niet woke series", je zei "series met exclusief alleen maar witte mannen".
Daar zijn de genoemde serieus geen voorbeelden van. Kan ik concluderen dat dit dus onzin is?
[..]
Waar zou ik van moeten kwijlen en waarom zou ik daar van genieten?quote:
Dat klopt. Zit in het DNA van dit platformquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:04 schreef Shotty het volgende:
[..]
Racisme is oke, ole ole! (Tenminste hier blijkbaar wel)
Nu er eentje wokebeleid heeft, moeten ze er voor opkomen idd.quote:
Ken je wel content met exclusief alleen maar transgenders of LHBGOTJF+-leden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik ken geen content op Netflix met exclusief alleen maar witte mannen, maar jij gaat me nu een lijst met voorbeelden geven toch?
Nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ken je wel content met exclusief alleen maar transgenders of LHBGOTJF+-leden?
Tranbo 1, First Blood Periodquote:
Ja!! Dat lees je niet in de MSM! Vorige week nog mijn sportschoolabo opgezegd, maar de NOS zweeg in alle talen! Propaganda!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:07 schreef Monolith het volgende:
OH NEE TOCH, MEERDERE ANNULERINGEN OP NETFLIX?????????
Het leuke is dat Netflix bijna over de hele wereld te zien is, dus dan is jouw vraag bijzonder interessant.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 15:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat is volgens jou precies de definitie van een minderheid?
Daarnaast is mijn mening agendaloos en alle afwijkende meningen zijn onderdeel van een agenda tegen mijn soort of pure propaganda.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 00:28 schreef Hallojo het volgende:
Ik ben 100% voor vrijheid van meningsuiting. Tenzij de mening afwijkt van mijn mening.
Jij moet eens op zoek naar een homovideotheek, daar kun je prima films vinden met alleen maar blanke mannen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:24 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jij moet eens op zoek naar een homovideotheek, daar kun je prima films vinden met alleen maar blanke mannen!
Wanneer echter bijvoorbeeld moslims hun abonnementen massaal zouden opzeggen omdat ze zich 'gediscrimineerd' of aangevallen zouden voelen vanwege bepaalde content dan zouden een aantal nieuwsmedia vooraan staan om er over te rapporteren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 03:29 schreef sp3c het volgende:
Anyways, raar topic
Mensen vinden netflix niet meer leuk en stoppen ermee
Waarom moet dat in godsnaam in de krant?
3x zouden, dit is zelfs voor wappie-standaarden wel erg hypothetisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wanneer echter bijvoorbeeld moslims hun abonnementen massaal zouden opzeggen omdat ze zich 'gediscrimineerd' of aangevallen zouden voelen vanwege bepaalde content dan zouden een aantal nieuwsmedia vooraan staan om er over te rapporteren.
Blijkbaar wil je alleen maar mannen in je films zien, bij de homovideotheek kom je dan volledig aan je trekken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |