abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2025 @ 16:11:54 #201
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_218919733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Onder Napoleon kreeg men die achternaam als die persoon de sukkel van het dorp was.
Het is dan ook een voorvoegsel geen achternaam. :{w

250131_1_daily1513_36.jpg
Nooit meer slapen
pi_218919756
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Spreiden is ook echt het allerdomste wat je kan doen en ik voorstanders van de spreidingswet lastig serieus nemen.

Werkelijk ieder probleem, of het nu brand is, of lekkage, of ongedierte, of vervuiling of wat dan ook. De eerste stap is altijd: voorkomen dat het probleem zich uitbreidt. Containment.

Wat doen we met het probleem asielzoekers? Bewust beleid ontwikkelen om het probleem te verspreiden over het hele land.

Alsof je per ongeluk poep onder je schoen had en dat dat nu in je gang ligt, en dat je dan besluit om de poep niet op te ruimen maar dun uit te smeren over je hele benedenverdieping.

En het dan raar vinden dat het verzet toeneemt. Dan heb je er toch echt weinig van begrepen hoor
Stel in jouw stad zijn tien supermarkten en die staan allemaal naast elkaar in 1 wijk. Die parkeerplaats is levensgevaarlijk en de naburige bewoners hebben er enorm veel last van.

Waarom zou zo'n bewoner die supermarkten niet willen verspreiden? Ik begrijp er geen snars van dat er zelfs bewoners zijn die ern aantal van die supermarkten wil sluiten. Dat verhelpt het probleem niet en de rijen bij de kassa's worden alleen maar langer.

Als jij hondenpoep onder je schoen echt zo vervelend vindt. Trek dan je schoen uit en loop voortaan blootvoets over straat. Heb jij je probleem opgelost, superslim
pi_218919777
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 15:16 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ja er valt geen kaas van te maken wat jij neer pent. Ik reageerde met :? omdat het totaal onlogisch is wat je stelt. Ik geef je zelfs een voorbeeld van mijn eigen persoon dat het tegendeel bewijst en toch ga je door.

Dus nogmaals de vraag: "Waarom zouden hogere inkomens in een buurt van armoede er voor zorgen dat het te druk wordt...?"

:?
Voor onnodige drukte zorgen is de aard van de rijken en hun vrienden de hogere inkomens.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 16:20:20 #205
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_218919778
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 08:58 schreef opgebaarde het volgende:

Daarnaast is er niet een 'beter wel' 50.000 asielzoekers per jaar. Ik denk dat waar je geboren wordt geluk of pech is. Als je daar vervolgd of opgejaagd wordt vanwege iets waar je niks aan kan doen, dan is dat verschrikkelijk en dan heb je recht op hulp. Elk mens is gelijk, iedereen heeft recht op leven.
Opgejaagd en vervolgd wel ja, ik heb het over de baard mannetjes. Die worden echt niet allemaal Opgejaagd. Van die gasten die hun paspoort weggooien zodat we hier niet weten hou oud ze zijn en waar ze vandaan komen.

quote:
Dat ik hier geboren ben was puur geluk, ik heb de welvaart en gezondheid van Nederland gekregen en daar niks voor gedaan.
Goh, je voorouders hebben niks gedaan om dit land op te bouwen? Nooit gewerkt en belasting betaald? Niet nagedacht of ze überhaupt een kind op de wereld wilden zetten?

quote:
Voor mij zijn landsgrenzen niet absoluut, het is een administratief dingetje. Staat iemand voor de deur en heeft hij hulp nodig, dan moet die deur verder open te gaan waarna die persoon eten en drinken krijgt plus een bed. Kijken we daarna verder. Voordat die deur opengaat eerst de vraag te stellen 'waar kom je vandaan' of 'ben je toevallig moslim' zijn irrelevant. Nood is nood.
Doen we toch ook met Oekraïne. Of echte vluchtelingen. Niks mis mee. Maar dat zijn ze heus niet allemaal. Anders hoef je je paspoort en afkomst niet te verbergen.

quote:
Het is vooral bijzonder dat 'rechts' zoveel moeite heeft met een normaal gesprek of discussie. Denk daar eens over na
Jij bent de eerste die enigszins aangeeft waarom 50k baarden per jaar prima is.
Je overige linkse makkers komen niet verder dan "huuuh huuuh bruinhemden."
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 16:20:45 #206
498210 KoningWouter
pi_218919782
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:19 schreef torentje het volgende:

[..]
Voor onnodige drukte zorgen is de aard van de rijken en hun vrienden de hogere inkomens.
Nooit meer slapen
  donderdag 2 oktober 2025 @ 16:23:36 #207
498210 KoningWouter
pi_218919788
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:20 schreef matthijst het volgende:

[..]
Opgejaagd en vervolgd wel ja, ik heb het over de baard mannetjes. Die worden echt niet allemaal Opgejaagd. Van die gasten die hun paspoort weggooien zodat we hier niet weten hou oud ze zijn en waar ze vandaan komen.
[..]
Goh, je voorouders hebben niks gedaan om dit land op te bouwen? Nooit gewerkt en belasting betaald? Niet nagedacht of ze überhaupt een kind op de wereld wilden zetten?
[..]
Doen we toch ook met Oekraïne. Of echte vluchtelingen. Niks mis mee. Maar dat zijn ze heus niet allemaal. Anders hoef je je paspoort en afkomst niet te verbergen.
[..]
Dat is niet normaal hoor. Dat je zo begaan bent met de medemens dat je je eigen volk en vaderland naar de verdoemenis wil helpen.

Heel apart.
Nooit meer slapen
pi_218919805
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:20 schreef matthijst het volgende:

[..]
[..]
Oké. Wat ben jij een ongelofelijk slimme jongen dat jij ver voor je geboorte al zag dat je als land voor Nederland moest kiezen. Goed gezien. Pienter van je. Ik vraag me af waar dat verstand gebleven is.

quote:
[..]
[..]
Je kan wel verzinnen dat iemand je voor bruinhemd uitmaakt, je komt zoals wel meer huilers vooral over als een Calimero wannabe.
pi_218919824
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Stel in jouw stad zijn tien supermarkten en die staan allemaal naast elkaar in 1 wijk. Die parkeerplaats is levensgevaarlijk en de naburige bewoners hebben er enorm veel last van.

Waarom zou zo'n bewoner die supermarkten niet willen verspreiden? Ik begrijp er geen snars van dat er zelfs bewoners zijn die ern aantal van die supermarkten wil sluiten. Dat verhelpt het probleem niet en de rijen bij de kassa's worden alleen maar langer.

Ja, laten we een noodzakelijke voorziening, een levensmiddelenwinkel, die iedereen graag in de buurt van zijn leefomgeving heeft, gaan vergelijken met een geldverslindend overlastgevend crimineel broeinest waar niemand op zit te wachten :')

Waarom denk jij dat we in Nederland bijvoorbeeld ooit hebben besloten de zware industrie te concentreren in oa Europoort? Dat is omdat de meeste mensen niet zitten te wachten op dit uitzicht:

Dus mieter je het allemaal op 1 plek, dat is niet alleen efficiënt, je voorkomt er ook mee dat heel Nederland in een industriegebied verandert.

quote:
Als jij hondenpoep onder je schoen echt zo vervelend vindt. Trek dan je schoen uit en loop voortaan blootvoets over straat. Heb jij je probleem opgelost, superslim
Dit is hoe een ambtenaar denkt. Niet verassend dat iemand die hiermee op de proppen komt ook een azc durft te vergelijken met een supermarkt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 2 oktober 2025 @ 17:10:02 #210
28167 matthijst
pi_218919847
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:38 schreef Fok-it het volgende:

Lekker hoor om 6 uur sochtends je zo druk maken.
Zat op schiphol, dat is een mooi moment om links om antwoorden te vragen.
Maar die blijven teleurstellend.

Dus je ziet het immigratieprobleem wel, maar je wilt er verder niks aan doen want het is belangrijker om te laten zien dat rechts erg is :')
  donderdag 2 oktober 2025 @ 17:23:45 #211
28167 matthijst
pi_218919856
Ik heb niks te klagen hoor mannetje.
Zou alleen qua allochtonen wel terug willen naar 1995-2000.
pi_218919868
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja, laten we een noodzakelijke voorziening, een levensmiddelenwinkel, die iedereen graag in de buurt van zijn leefomgeving heeft, gaan vergelijken met een geldverslindend overlastgevend crimineel broeinest waar niemand op zit te wachten :')

Waarom denk jij dat we in Nederland bijvoorbeeld ooit hebben besloten de zware industrie te concentreren in oa Europoort? Dat is omdat de meeste mensen niet zitten te wachten op dit uitzicht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dus mieter je het allemaal op 1 plek, dat is niet alleen efficiënt, je voorkomt er ook mee dat heel Nederland in een industriegebied verandert.
[..]
Dit is hoe een ambtenaar denkt. Niet verassend dat iemand die hiermee op de proppen komt ook een azc durft te vergelijken met een supermarkt.
Het eerste moment doe je alsof je een metafoor niet begrijpt om daarna asielzoeker 'te vergelijken' met zware industrie. Mooi gespeeld
  donderdag 2 oktober 2025 @ 17:41:30 #213
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218919873
https://www.geenstijl.nl/5185982/steek

vandaag weer een vrouw vanuit het niets neergestoken in den haag door een donker getintiër!!!!!!!!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 2 oktober 2025 @ 17:48:10 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_218919882
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 17:23 schreef matthijst het volgende:
Ik heb niks te klagen hoor mannetje.
Zou alleen qua allochtonen wel terug willen naar 1995-2000.
Mannetje nog wel

Toch wel grappig dat een hoop mensen denken dat de PVV het monopoly op migratie-kritiek heeft. Maar om je uit je natte Geert Wilders-droom te helpen. Die gaat behalve tegen schenen schoppen, hard schreeuwen op X waar het stemvee week van wordt, en claimen dat hij wordt tegengewerkt niet iets doen wat in de buurt komt van beleid maken. Maargoed. Als je dat de afgelopen 2 jaar nog niet hebt geconstateerd ga je dat de komende 2 jaar vermoedelijk ook niet doen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 2 oktober 2025 @ 17:54:04 #215
28167 matthijst
pi_218919888
Mannetje was voor oogebaarde bedoeld. Fok doet raar.

Geert gaat idd niks doen. Maar Frans is erger.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 18:04:55 #216
319979 Fok-it
All is well
pi_218919904
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 17:54 schreef matthijst het volgende:
Mannetje was voor oogebaarde bedoeld. Fok doet raar.

Geert gaat idd niks doen. Maar Frans is erger.
Jaja Timmermans de absolute duivel. (Nog nooit een fatsoenlijk argument gehoord hiervoor) Met links gaat alles definitief kapot (Al tig jaar rechts beleid) Dus laten we dan nog maar een keer voor populistisch stemmen, niet omdat ze fatsoenlijk het land gaan besturen maar vooral omdat links en woke en alle grenzen wagenwijd open.

Ofzo.

Ik ga verder ook niet voor Timmermans/PVDAGL maar het is een makkelijke keuze als je vraagt wie er meer bijdraagt aan verdelen ipv verbinden.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218919911
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 17:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het eerste moment doe je alsof je een metafoor niet begrijpt om daarna asielzoeker 'te vergelijken' met zware industrie. Mooi gespeeld
Blijven volharden ...

De vergelijking met zware industrie gaat wél op omdat zowel zware industrie als asielproblematiek zaken zijn die je per definitie NIET in heel het land wilt en daarom concentreert op 1 plek.

Dit in tegenstelling tot supermarkten die je wel wil verspreiden over het land. Alle supermarkten concentreren op de Maasvlakte is niet zo praktisch.

Zo moeilijk is het echt allemaal niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_218919961
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[..]
Ah, waarom vergelijk jij asielzoekers met de voor de Nederlandse economie noodzakelijke en essentiële zware industrie? Probeer je daarmee te zeggen dat Nederland niet zonder asielzoekers kan?
pi_218920314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 16:02 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
ja, je weet toch, de man is koning
Klopt, hij heeft geen mensen nodig, maar slechts gehoorzame robots om daarmee zichzelf te kunnen voorzien van warmte, wijven en wedde.
  donderdag 2 oktober 2025 @ 21:52:46 #221
28167 matthijst
pi_218921842
Nou, wat is dit nu? Doen ze anders nooit:
https://www.telegraaf.nl/(...)eneden/94778794.html

"Ondernemers in Ter Apel zijn het spuugzat: de overlast van een groep asielzoekers in het dorp waar het aanmeldcentrum is gevestigd. Woninginbraken, diefstal en dreigende situaties op straat, het is al jaren kommer en kwel." - Telegraaf

En dan lekker verspreiden over Nederland. Gedeelde smart etc...
pi_218921867
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 07:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is vreemd, want in de jaren 80 en 90 waren seriemoordenaars (meestal op vrouwen) veel meer een begrip dan nu. Met de huidige opsporingsmogelijkheden bestaan die eigenlijk niet meer.

Ook is het aantal moorden en doodslagen in Nederland sinds de jaren negentig met bijna de helft gedaald
Flikker op met je feiten! Blanke mannen misbruiken geen vrouwen. Ik kan het weten, want ik zat bij het corps. We waren en zijn heel respectvol. Altijd al geweest.
pi_218921869
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:52 schreef matthijst het volgende:
Nou, wat is dit nu? Doen ze anders nooit:
https://www.telegraaf.nl/(...)eneden/94778794.html

"Ondernemers in Ter Apel zijn het spuugzat: de overlast van een groep asielzoekers in het dorp waar het aanmeldcentrum is gevestigd. Woninginbraken, diefstal en dreigende situaties op straat, het is al jaren kommer en kwel." - Telegraaf

En dan lekker verspreiden over Nederland. Gedeelde smart etc...
Komt doordat ze lijden door uitzichtloos wachten!
https://www.nu.nl/asielcr(...)t-de-kraan-open.html
pi_218921909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:56 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Komt doordat ze lijden door uitzichtloos wachten!
https://www.nu.nl/asielcr(...)t-de-kraan-open.html
Misschien dat nog meer voorrang voor een woning wel gaat helpen om ze rustig te houden.
-
pi_218921974
Steijn is een beetje traag met zijn afronding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')