Dag mevrouw Bal.quote:
En, vliegt ie?quote:
Liever een Fiestaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dus ik hoef niet een Ford Focus te kopen?
Ehhh, ik dacht nog niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
gaat de klok bij jullie dit weekend vooruit?
Al gegeten?quote:
normaal pas eind van de maand dacht ikquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
gaat de klok bij jullie dit weekend vooruit?
Net als de Focus niet meer nieuw te krijgenquote:
Soms voelt het wel zoquote:
Doe mij maar de focusquote:
Nah, lekker rondscheuren met m'n gebakje.quote:
Paar weken wachten nog.quote:
op de een of andere manier trekt mijn lichaam zich daar niks van aanquote:
Nog meer slaap dan afgelopen nacht?quote:
ah. zag iets voorbij komen op fb maar dat klopt dus nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhh, ik dacht nog niet?
Edit: 25-26 oktober
Kan zijn dat het elders in de wereld wel zo is hoor, staat niet wereldwijd vast ofzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. zag iets voorbij komen op fb maar dat klopt dus niet
ja had vannochtend bij het ontbijt niet zoveel gegeten dus was vanmiddag hier geweestquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al gegeten?
[..]
normaal pas eind van de maand dacht ik
maar jij zou nooit meer etenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had vannochtend bij het ontbijt niet zoveel gegeten dus was vanmiddag hier geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen ook gewoon doorskippen naar dat weekend?quote:
Pah, dat was gisteren al niet meer zo.quote:
Dat acai spul ofzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Oeh dat ziet er lekker uit. Wat zit er onder dat fruit?
Als het op FB staat is het waar.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah. zag iets voorbij komen op fb maar dat klopt dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |