abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218918258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Nee.

Maar wat heeft dat te maken met jouw voorgaande reacties?
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Nee, dat is helemaal niet waar. Geert Wilders krijgt wel degelijk uitnodigingen maar zegt zelf juist Nee. Wilders weigert om in publieke omroep-talkshows te verschijnen.
Is dus maar de vraag waarom het er niet van komt.

Maar goed, beter bij alternatieve media aanschuiven ipv het voorspelbare msm tribunaal.
pi_218919068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Die kosten betaalt hij niet zelf dus dat is irrelevant.
Dat klopt inderdaad, dat is geld wat ik en de rest van de belastingbetalers betalen. En dat mag wat mij betreft stoppen.
pi_218920807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:15 schreef EnzoItaliano het volgende:
Hij komt gewoon niet omdat de beveiligingskosten te hoog zijn. Hij gaat wel naar Vandaaginside zag ik ergens verschijnen. Dan kan die lekker zijn eigen verhaal gaan vertellen tussen andere extreem rechtse gekkies zoals weird duk.
Dat is kolder, dat weet je zelf ook wel. Gasten die het nodig achten worden voorzien door de publieke omroep. Dan is het argument kosten niet eens een bespreekpunt. Wilders is ook wel ooit bij de publieke omroep geweest, bij buitenhof. Echter is bij de PVV de drang om de publieke omroep te saneren dusdanig dat hij eerder om die reden niet meer daar aanschuift. De reden daarvan laat zich raden.

Overigens zijn beide televisie-studios van Vandaag Inside en Nieuwsuur op mediapark Hilversum. Slechts honderden meters van elkaar verwijderd. Dus vergeet dat slappe gelul van beveiliging.

[ Bericht 4% gewijzigd door spectrumanalyser op 02-10-2025 20:34:10 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_218921086
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:17 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dat is kolder, dat weet je zelf ook wel. Gasten die het nodig achten worden voorzien door de publieke omroep. Dan is het argument kosten niet eens een bespreekpunt. Wilders is ook wel ooit bij de publieke omroep geweest, bij buitenhof. Echter is bij de PVV de drang om de publieke omroep te saneren dusdanig dat hij eerder om die reden niet meer daar aanschuift. De reden daarvan laat zich raden.

Overigens zijn beide televisie-studios van Vandaag Inside en Nieuwsuur op mediapark Hilversum. Slechts honderden meters van elkaar verwijderd. Dus vergeet dat slappe gelul van beveiliging.
Die beveiliging heeft volgens schattingen de afgelopen 20 jaar bijna 100 miljoen euro gekost. Ik zeg stoppen met die shit want het is allemaal belastinggeld die beter gebruikt kan worden.
pi_218921689
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:37 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Die beveiliging heeft volgens schattingen de afgelopen 20 jaar bijna 100 miljoen euro gekost. Ik zeg stoppen met die shit want het is allemaal belastinggeld die beter gebruikt kan worden.
Bron?

Ik ben het totaal niet eens met de standpunten van Wilders, maar als hij met beveiliging zijn democratische taken kan uitvoeren, dan is het goed besteed. Altijd.
pi_218926442
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 11:25 schreef Nober het volgende:

[..]
Krijgt natuurlijk geen rode loperbehandeling zoals een Jetten,
Jetten ging gisteren tegenover een demonstrant zitten vol onderbuikrage, een gesprek dat hij alleen maar kan verliezen. Met je rodeloper :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218926805
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 12:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Jetten ging gisteren tegenover een demonstrant zitten vol onderbuikrage, een gesprek dat hij alleen maar kan verliezen. Met je rodeloper :')
Pauw vs. Faber gezien? Bekeerling Davey gezien bij Beau?
pi_218926934
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 21:38 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Bron?

Ik ben het totaal niet eens met de standpunten van Wilders, maar als hij met beveiliging zijn democratische taken kan uitvoeren, dan is het goed besteed. Altijd.
Het vervelende is alleen dat als een ander ook beveiliging nodig heeft voor de zelfde reden dan is Wilders daar weer heel erg tegen. Voor zichzelf gelden andere normen dan voor een ander (die van een andere partij is).

Ik vraag me oprecht af in hoeverre er nog steeds een uitzondering positie met zware bewaking nodig is voor die man. Juist zijn adepten hebben wat minder moeite om anderen te bedreigen. Zie hier op het forum maar eens.
Verstand is eerlijk verdeeld, iedereen heeft er zat van.
pi_218928216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 20:37 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Dat zijn kosten die er zijn dankzij de bedreigers, niet dankzij Wilders.

Wat mij betreft haalt de PVV het liefst 0 zetels de komende verkiezingen, maar het beveiligen van bedreigde volksvertegenwoordigers mag nooit een bezuinigingspost zijn. Of het nu gaat om Kaag of om Wilders die bedreigd wordt. Als één volksvertegenwoordiger wordt bedreigt, wordt de hele democratie bedreigd. Als je één volksvertegenwoordiger beschermt, bescherm je de hele democratie.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:25:06 #35
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218928249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:15 schreef EnzoItaliano het volgende:
Hij komt gewoon niet omdat de beveiligingskosten te hoog zijn. Hij gaat wel naar Vandaaginside zag ik ergens verschijnen. Dan kan die lekker zijn eigen verhaal gaan vertellen tussen andere extreem rechtse gekkies zoals weird duk.
Oh, kun je even uitleggen waarom de beveiligingskosten daar ineens wel betaalbaar zijn?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218928254
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Wat mij betreft haalt de PVV het liefst 0 zetels de komende verkiezingen, maar het beveiligen van bedreigde volksvertegenwoordigers mag nooit een bezuinigingspost zijn. Of het nu gaat om Kaag of om Wilders die bedreigd wordt. Als één volksvertegenwoordiger wordt bedreigt, wordt de hele democratie bedreigd. Als je één volksvertegenwoordiger beschermt, bescherm je de hele democratie.
Beveiliging niet voor mensen die heel de wereld provoceren en beledigen wat mij betreft. Dan heb je die situatie zelf gecreerd en vervolgens ga je zelf verschuilen dat je politicus bent en beveiliging moet krijgen op kosten van de belastingbetaler.

NEE.
pi_218928273
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:25 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Beveiliging niet voor mensen die heel de wereld provoceren en beledigen wat mij betreft. Dan heb je die situatie zelf gecreerd en vervolgens ga je zelf verschuilen dat je politicus bent en beveiliging moet krijgen op kosten van de belastingbetaler.

NEE.
En jij bepaalt wie er provoceert? Vraag het hier rond en de helft zal zeggen Wilders en de andere helft Kaag.

Er mag gewoon geen onderscheid zijn op inhoud, je blijft gewoon van volksvertegenwoordigers af en als er mensen zijn die dat niet kunnen zorg je dat er beveiliging is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:31:57 #38
236264 crew  capricia
pi_218928304
quote:

[..]

NEE.
Pas je op dat je Wilders zijn punt niet gaat bewijzen?

Er zijn nu eenmaal groeperingen die erg snel geprovoceerd zijn, sommige al door cartoons.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:34:00 #39
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_218928326
Waarom?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:37:35 #40
438527 MissButterflyy
pi_218928351
quote:

[..]

NEE.
Ik ben geen fan van Wilders, maar dit is onzin natuurlijk.
Hij mag zeggen wat hij wil, en je kunt als je vindt dat hij over de schreef gaat aangifte doen. Of hem negeren natuurlijk.
Maar geweld is ten alle tijden iets wat we niet mogen willen. Zo leg je mensen juist het zwijgen op.

Het gaat nog niet eens om Wilders, meerdere politici worden bedreigd. Dan kost het maar geld aan beveiliging.
Een vermoorde politici gaat veel meer kosten.
pi_218928356
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2025 12:06 schreef Farenji het volgende:
Wipders heeft een uiterst beperkt vocabulaire, vooral bestaande uit ophitsende en platte hyperbolen. Daarmee scoort ie misschien goed op de feesboek en op x (en bij VI) maar in een echt debat of dialoog zakt ie keihard door het ijs.
Als hij zo beperkt is werd hij niet meermaals verkozen tot beste debater.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:41:53 #42
438527 MissButterflyy
pi_218928380
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:38 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Als hij zo beperkt is werd hij niet meermaals verkozen tot beste debater.
Door wie? SBS 6 kijkers?
pi_218928554
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
En jij bepaalt wie er provoceert? Vraag het hier rond en de helft zal zeggen Wilders en de andere helft Kaag.

Er mag gewoon geen onderscheid zijn op inhoud, je blijft gewoon van volksvertegenwoordigers af en als er mensen zijn die dat niet kunnen zorg je dat er beveiliging is.
Kaag heeft volgens mij niet doelbewust mensen beledigd en geprovoceerd anders hoor ik graag de voorbeelden.

Wilders heeft Fitna gemaakt en expres doelbewust teklsten en Cartoons de wereld in geslingerd om meer dan 1 miljard moslims te beledigen.

Daarmee heeft hij niet alleen zijn eigen veiligheid op het spel gezet, maar ook de veiligheid van Nederland. In die periode was er dus echt een gevaar :N ontstaan dat er een aanslag op Nederland en onschuldige burgers gepleegd zou worden.

Tel uit je winst als je zo iemand in het land hebt, :N
pi_218928564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oh, kun je even uitleggen waarom de beveiligingskosten daar ineens wel betaalbaar zijn?
Die kosten worden ook gewoon door de belastingbetaler betaalt.

Maar hij gaat daar gewoon naar toe denk ik omdat hij daar vrij spel heeft en zijn propaganda praatje kan houden.
pi_218928579
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:58 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Kaag heeft volgens mij niet doelbewust mensen beledigd en geprovoceerd anders hoor ik graag de voorbeelden.

Wilders heeft Fitna gemaakt en expres doelbewust teklsten en Cartoons de wereld in geslingerd om meer dan 1 miljard moslims te beledigen.

Daarmee heeft hij niet alleen zijn eigen veiligheid op het spel gezet, maar ook de veiligheid van Nederland. In die periode was er dus echt een gevaar :N ontstaan dat er een aanslag op Nederland en onschuldige burgers gepleegd zou worden.

Tel uit je winst als je zo iemand in het land hebt, :N
Ik ben het met je eens dat Wilders provoceert en Kaag niet, maar er zullen er hier velen zijn die zeggen dat Wilders eindelijk eens de waarheid zegt en Kaag juist aan het provoceren was. Kortom: je kunt geen onderscheid maken op inhoud, als je dat al zou moeten willen.

Ik zou dat zelfs niet eens willen. Voor strafbare feiten is er de rechtbank. We gaan hier niet mensen voor hun eigen rechter laten spelen, ieder die bedreigd wordt verdient bescherming en dat geldt zeker voor onze volksvertegenwoordigers.
pi_218928614
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:02 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat Wilders provoceert en Kaag niet, maar er zullen er hier velen zijn die zeggen dat Wilders eindelijk eens de waarheid zegt en Kaag juist aan het provoceren was. Kortom: je kunt geen onderscheid maken op inhoud, als je dat al zou moeten willen.

Ik zou dat zelfs niet eens willen. Voor strafbare feiten is er de rechtbank. We gaan hier niet mensen voor hun eigen rechter laten spelen, ieder die bedreigd wordt verdient bescherming en dat geldt zeker voor onze volksvertegenwoordigers.
Mijn antwoord blijft daarop post #36

Jij vind je buurman misschien een klootzak maar dat ga jij hem niet vertellen want.... Ik vind 100 miiljoen aan beveiliging gewoon teveel van het goede voor iemand die eigenlijk helemaal niets toegevoegd heeft aan de Nederlandse samenleving.
pi_218928640
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:07 schreef EnzoItaliano het volgende:

[..]
Mijn antwoord blijft daarop post #36

Jij vind je buurman misschien een klootzak maar dat ga jij hem niet vertellen want.... Ik vind 100 miiljoen aan beveiliging gewoon teveel van het goede voor iemand die eigenlijk helemaal niets toegevoegd heeft aan de Nederlandse samenleving.
Ik vind 100miljoen aan beveiliging voor de democratie niet teveel.

Ik vind de miljoenen aan salaris en onkostenvergoedingen die aan Wilders, deels via zijn partij, zijn uitgedeeld wel echt weggegooid geld, aangezien er in al die tijd 0 serieuze plannen voor zijn kiezers zijn voorgesteld. Maar blijkbaar zien zijn kiezer, verblind door holle leugens, dat anders.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:11:44 #48
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_218928642
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dit, je kan je nog zo als een lul met vingers opgesteld hebben. Het is onze taak als land om politici te beschermen tegen idioten.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_218928758
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Door wie? SBS 6 kijkers?
Door het Nederlands Debat Instituut.
pi_218929141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:11 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Dit, je kan je nog zo als een lul met vingers opgesteld hebben. Het is onze taak als land om politici te beschermen tegen idioten.
Daar heb je helemaal gelijk in. Tegelijkertijd is het ook onze taak als land om vluchtelingen en asielzoekers op goede manier op te vangen en te beschermen.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 2 / 3
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')