Reden waarom ik dat toch gedaan heb..:
Sinds Oud & Nieuw zijn zij en ik al met elkaar aan 't klooien aangezien we elkaar veel leuker vinden dan we ooit aan iemand hebben laten merken..
Tot ze net voor Valentijnsdag opeens iets met hem kreeg..
De redenen waarom zijn heel vaag, persoonlijk denk ik dat 't is omdat zij ontzettend veel aandacht nodig heeft en hij de enige is (ook al verpest het zijn hele thuis situatie) die haar die aandacht geeft..
Hij is dan ook hopeloos verliefd op haar..
Iedereen in onze vriendgroep verdenkt hem daar weer van omdat zij 't eerste en enige meisje is dat met hem omgaat, maar goed, ik zal geen dingen aannemen, dat is gevaarlijk.
Anyways, gister dus met haar over hem en haar gepraat.. Ze heeft 't niet ontkend maar toch eigenlijk toe gegeven dat 't fout van haar was om iets met hem te beginnen (nu neem ik toch iets aan )
Nah, en toen zijn we dus die film gaan kijken en de rest weet je..
Nu de vraag, ze is vanmiddag bij hem geweest en heeft hem niks verteld.. Ook al zei ze vannacht van wel.. Dus vraag ik me af, moet ik 't nou vertellen of niet?
Want dit is echt de foutste actie die ik ooit gemaakt heb en voel me er echt klote over..
Iemand enig advies? Want zit echt met m'n handen in 't haar op 't moment..
hij gaat trouwens nog steeds met dat meidje, hij is niet de knapste maar wel super gezellig en zij is echt heerlijk... dus hij wil haar niet kwijt omdat hij niet snel zon mooi meisje zal krijgen...
ze is ook aardig hoor
Je kunt alleen maar hopen dat zijn reactie niet al te heftig is, maar als hij zwaar verliefd op haar is ben ik bang dat je daar niet op hoeft te rekenen..
als je het maar niet nog eens doet
Ik heb echt geen idee wat je nu moet doen. Dit is echt een hele moeilijke situatie...
Je kan het eigenlijk niet goed doen. Wat je ook besluit, en wat er verder ook gebeurd, je moet jezelf in ieder geval niets verwijten want het is echt moeilijk om hierover een beslissing te nemen... Gebeurd is gebeurd, het is niet goed natuurlijk maar als ik het zo lees heb ik het idee dat je oprecht vindt dat wat je gedaan hebt niet goed is en je maakt ook wel aanneembaar dat zoiets gewoon... gebeurt.
Succes
Dat is wat ik me wel uit de vorige topic herinner. Enfin, wat ik toen al zei, die vriendschap tussen die twee gaat toch niet meer lang mee zolang hij haar verbiedt met andere jongens om te gaan.
Ik denk dat zij het beter wel zelf kan vertellen, vooral omdat er voor haar nogal veel consequenties aan vastzitten (einde vriendschap). Aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat je er niet mee rond wil blijven lopen.
ikzelf zou ook geen grote held zijn in zulke situaties, je zoekt naar het moment wat er eigenlijk toch nooit komt
quote:je heb helemaal gelijk
Op zondag 23 februari 2003 23:19 schreef DrBeavis het volgende:
je wilt dat de dame in kwestie voor jou kiest? laat haar ook wat moeite doen voor je, zij heeft het makkelijk zo te horen...2 walletjes..misschien heeft ze toch de tijd er voor nodig,ikzelf zou ook geen grote held zijn in zulke situaties, je zoekt naar het moment wat er eigenlijk toch nooit komt
Ok laat ik dat ff toelichten op de late avond. Wat deed je eigenlijk met haar in de 1e plaats? De vriendin van je vriend is no-go area.
Kijk uiteraard is er vertrouwen tussen vrienden enzo, heel erg veel vertrouwen zelfs, maar we zijn allemaal menselijk. Als je je vriendin bij een vriend achterlaat (ook al is het je beste vriend die je je hele leven al kent) je vraagt gewoon om problemen. Man + vrouw = aantrekkingskracht.
Dus in principe vind ik het dom dat die vriend van je zn vriendin bij jou achterlaat (laat op de avond? idiot...) en jij...tja je kan er weinig aan doen.
Band tussen vrienden is vaak sterker dan die tussen vriend en vriendin.
Als het echt een goede vriend is dan vertel je het hem. En zij? Slet...niet nemen dus, bedenk je wel, wat ze met een ander doet flikt ze jou ook.
Def
Ik zou er niet meer aan denken, nooit meer iets doen en ze beschouwen als vrienden. Als het uit gaat tussen hun kan jij misschien wat met haar doen...
Dit snel vergeten (of stiekum nog zelf aan denken, als je alleen bent) en ze beschouwen als vrienden.
TIP: niet met z'n 3-en uitgaan... zie je hun knus zijn en jij staat er dan maar een beetje bij en kan nix doen...
Kben t met Ytro eens...! Echte vrienden vergeven je zulke dingen wel...Al zal ie eerst wel ff goed boos zijn...maar achteraf zal ie alleen maar blij wezen, want als zn vriendin zoiets flikt, is zij simpelweg gewoon niet de ware voor `m...En dus kan 't maar beter nu "al" uitgaan, dan over paar maanden...
Hij komt d'r vroeg of laat toch wel achter dat het gebeurd is...( dat kan IK weten...ben dr net achter gekomen dat me ex vreemdging toen ik nog met dr had..:S )
Suc6 drmee iig...
(btw. Kheb geen idee hoe jullie die stukjes van anderen zo mooi copy-en en pasten...kan iemand t me uitleggen? Kben über-noob:))
quote:Nou, kijk, boven de post staat een regeltje met aan de rechter kant een paar icoontjes. Daar staat ook eentje bij met, "quote dit bericht" of iets dergelijks, die moet je hebben.
Op maandag 24 februari 2003 09:27 schreef nybor het volgende:
....(btw. Kheb geen idee hoe jullie die stukjes van anderen zo mooi copy-en en pasten...kan iemand t me uitleggen? Kben über-noob:))
En Angeles, 't gaat inderdaad over dezelfde 2 personen, maar net voor Valentijnsdag kregen ze opeens iets. Zeer waarschijnlijk omdat zij zoveel aandacht nodig heeft en hij de enige is die haar die aandacht geeft, maar daar ga ik 't nog eens over hebben met haar. En je hebt waarschijnlijk gelijk, dit duurt niet lang.
IndoGuyver, een vriend kan z'n vriendin best bij mij achterlaten, geen probleem. Behalve als zij mij bespringt natuurlijk
Alleen nu ligt 't veel gecompliceerder, dus vandaar dat 't fout ging.
Trouwens, hij heeft haar niet bij mij achtergelaten, hij wist nog geeneens dat we met een deel van de groep uitgingen.
En over dat slet zijnde, dat valt zeker wel mee, 't is gewoon beetje verkeerd gelopen allemaal. Maar ik denk toch niet dat ik ooit iets met haar ga beginnen, aangezien ze in 1e instantie toch voor een ander koos. Geen goed begin eigenlijk. Vind ik dan.
Anyways, ik ga d'r snel maar ff spreken en vragen wat zij wilt.
Als zij door wil gaan met die relatie (waarschijnlijk niet, maar you never know, 't is en blijft een vrouw uh? ) dan ga ik 't hem niet vertellen aangezien ik anders zijn geluk verpest, wat niet weet wat niet deert, toch? Dan gaat zijn geluk voor 't mijne, simpel. (Maar oh jee oh jee, als hij er later achter komt
)
Maar als ze niet wil doorgaan, tja, dan mag zij 't lekker vertellen, ik ben zeker geen held
Anyway, ik denk niet dat je haar als vriendin moet nemen. Stel je voor dat een vriend dat bij jou zou doen. Ik bedoel, iedere keer dat je dan die vriend van je ziet dan wordt je er aan herinnert dat ie vreemdging met je toenmalige vriendin. Je kan mij niet vertellen dat je dan niet jaloers bent ofzo. Ik vind dat vriendschap belangrijker is dan de relatie met een vrouw. Waarom weet ik niet, maar zo ervaar ik het.
Ik denk dat je het gewoon compleet moet loslaten. Ik heb het eens flink uit de hand zien lopen (was toen een familiedrama geworden) dus niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent
Def
quote:Thanx en hehe
Op dinsdag 25 februari 2003 02:08 schreef IndoGuyver het volgende:
Nou succes ermee....dus niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent
Def
P. A. Lumile
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |