Ik wandel meerdere keren langs het AZC en moest vroeger in het donker ook er ook altijd langs fietsen. Kwam ze ook altijd tegen. Best leuke mensen allemaal.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb naast een AZC gewoond, ben ook nog steeds links
Blufquote:
krijg je van al die sushiquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van Danny blijkbaar niet.
[..]
Ik wilde wat opzoeken.
Dit was apfelstrudel dacht ik.quote:
ja, daar ga je al. In Thailand groeien toch zeker geen appels..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was apfelstrudel dacht ik.
Tenminste, ik zag wat langswaaien.
en de vis blijkbaar, daar was het mee begonnen. die op dat bureau was gekwakt tussen de spullen in, waar toch een bord onder bleek te zitten dus niet gekwaktquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vliegen die sleutels ook rond in de ruimte?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
Allemaal nepsleutels, behalve 1 sleutel, die opent een ruimte waar se echte ligt, verstopt tussen nog meer neppe
De slechtste wijken hier zijn momenteel het rustigst.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
In Wageningen hebben we een speciale PVV buurt. Is gelijk de slechtste buurt van Wageningen met de hoogste criminaliteit.
He watquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:49 schreef STING het volgende:
[..]
Het was gericht aan CL, waar bemoei je je mee.
Toevallig van Apfelstrudel ook een keer goed van over m'n nek gegaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke is dat?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
In Wageningen hebben we een speciale PVV buurt. Is gelijk de slechtste buurt van Wageningen met de hoogste criminaliteit.
nee had gisteren een gegrilde vis. denk dat dat de oorzaak isquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier in de Bloemebuurt gaan de Tokkies elkaar gewoon ter lijf met messen e.d. Maar het is sowieso raar volk, want ze zijn niet alleen xenofobisch naar buitenlanders, maar ook naar mensen die niet van oorsprong Wageningers zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De slechtste wijken hier zijn momenteel het rustigst.
Altijd zo oneerlijk, mannen hebben niets te zeggen over hun ongeboren vrucht maar zodra de vrucht is uitgepoept moeten ze er wel dik voor gaan betalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorige week eventjes toen er de extreem conservatieve anti-abortus mannen een demonstratie hadden op de Campus. Maar die werden verdreven door de politie en de lokale afdeling van de Dolle Mina's.
Daar was het eerst een donker onveilig stuk tussen de metrohalte en de studentencontainers. Er is daar ook een meisje van haar fiets getrokken en in de bosjes verkracht. Dus we hadden helemaal een groep aangemaakt waarin je oproepjes kon plaatsen van "wie komt er zo aan bij de metrohalte" zodat je niet alleen hoefde te lopen. Paar keer zelf ook gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wandel meerdere keren langs het AZC en moest vroeger in het donker ook er ook altijd langs fietsen. Kwam ze ook altijd tegen. Best leuke mensen allemaal.
Ja, hier moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Harry potter, 1 met een gebroken vleugeltje
Ik ben er twee keer geweest met R&P SC, weet niet meer welke jarenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vroeg of Heinde dat tentje was waar we toen in 2017 waren geweest
Ze hebben toch iets te zeggen over waar ze hun zaad lozen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zo oneerlijk, mannen hebben niets te zeggen over hun ongeboren vrucht maar zodra de vrucht is uitgepoept moeten ze er wel dik voor gaan betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |