Van Danny blijkbaar niet.quote:
Ik wilde wat opzoeken.quote:Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool.
Waarom niet?quote:
ja, maar om bij die neppe steen te komen moet je eerst de neppe steen vinden met de sleutel van de garagepoortquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het een neppe steen direct naast de achterdeur?
ouders hebben een sleutelkastje met een cijferslot op een onlogische plek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, mn zus heeft een sleutel, maar die woont in een andere stad. dus ik heb maar een tactische plek moeten verzinnen voor een sleutel.
dus niet in een neppe steen direct naast de voordeur
heb je een speurtocht gemaakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar om bij die neppe steen te komen moet je eerst de neppe steen vinden met de sleutel van de garagepoort
Ik moet nog steeds eens een dagje Wageningen doen, aangezien dat hier om de hoek ligtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Wij hebben zelfs 2 AZC's in Wageningen. Zo links zijn we
Is Wageningen zo vrouwonvriendelijk dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb naast een AZC gewoond, ben ook nog steeds linksquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch geen R&Pquote:
Ik geef dit een half uur.quote:
Doe het nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds eens een dagje Wageningen doen, aangezien dat hier om de hoek ligt
Harry potter, 1 met een gebroken vleugeltjequote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
Allemaal nepsleutels, behalve 1 sleutel, die opent een ruimte waar se echte ligt, verstopt tussen nog meer neppe
1 grote schaal met 250 sleutel. met daartussen ook scheermesjesquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:47 schreef essnhills het volgende:
Allemaal nepsleutels, behalve 1 sleutel, die opent een ruimte waar se echte ligt, verstopt tussen nog meer neppe
Het was gericht aan CL, waar bemoei je je mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is toch geen R&PAlleen KSC meets hier.
Vorige week eventjes toen er de extreem conservatieve anti-abortus mannen een demonstratie hadden op de Campus. Maar die werden verdreven door de politie en de lokale afdeling van de Dolle Mina's.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is Wageningen zo vrouwonvriendelijk dan?
Ik riep maar watquote:
uhuhjajaja nee dit praat je niet meer goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |