mijn ouders hebben daar een plekje voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is mij gelukkig nooit gebeurd, maar daarvoor heb ik wel ergens een sleutel
Je vergeet naief en onrealistisch ofzoquote:
Daar gaat m'n thee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet naief en onrealistisch ofzo
nou ja, mn zus heeft een sleutel, maar die woont in een andere stad. dus ik heb maar een tactische plek moeten verzinnen voor een sleutel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn ouders hebben daar een plekje voor.
Komt door mijn Wageningse opvoeding.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville is naast Noord-Korea, China, Laos, Cuba en Vietnam wel het laatste linkse communistische bolwerk op Aarde.
Daar zouden we eigenlijk heen gaan, maar bleek vol. Gianni had daar al een hotel geregeld, dus uiteindelijk bij de buren (Cubanita) geëindigd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:32 schreef STING het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord eigenlijk al, maar is Heinde dat zelfde tentje uit 2017?
Zwarte kousen en een glurende broer?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt door mijn Wageningse opvoeding.
dat was zeker niet in 2017. toen wilde ik nog geen andere mensen zienquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zouden we eigenlijk heen gaan, maar bleek vol. Gianni had daar al een hotel geregeld, dus uiteindelijk bij de buren (Cubanita) geëindigd.
Nee, ik weet ook niet waarom ik deze details zo goed onthoud.
Of ja, eigenlijk wel. It's the 'tism.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zwarte kousen en een glurende broer?
Vooral op Timmermans stemmenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet naief en onrealistisch ofzo
Was dat recenter ja?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was zeker niet in 2017. toen wilde ik nog geen andere mensen zien
Nou ik besef me nu dat mijn buurvrouw gelukkig ook een huissleutel heeft en die vriend waar ik nu heen ga ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is mij gelukkig nooit gebeurd, maar daarvoor heb ik wel ergens een sleutel
Dat straalt wel aardig wat white power uit jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn pak is wel wit.
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Wageningen is alles behalve Bible Belt
2022 of 2023.quote:
SPEED AND POWER!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:38 schreef STING het volgende:
[..]
Dat straalt wel aardig wat white power uit ja
Ik stem altijd op Laura Bromet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vooral op Timmermans stemmen
Van mij wel.quote:
Is het een neppe steen direct naast de achterdeur?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, mn zus heeft een sleutel, maar die woont in een andere stad. dus ik heb maar een tactische plek moeten verzinnen voor een sleutel.
dus niet in een neppe steen direct naast de voordeur
Nee johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |