Nu wil ik een huis op de Dingeslaanquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Toch wonderlijk hoe slecht mensen lezen. Adressen overnemen is al net zo lastig als namen.
Dingeslaan als adres ingevuld, het adres heeft geen "laan".
Jaloersquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
21 graden hier binnen zonder verwarming.
Ja, ik houd het ook allemaal niet meer bij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben gestopt met het bijhouden van al die clupjes...
begon destijds al met Pim.
Zon schijnt dus geen verwarming nodig.quote:
Je was okay.quote:
Hier ook maar weinig van te merken in de woonkamer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zon schijnt dus geen verwarming nodig.
Slecht glas?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier ook maar weinig van te merken in de woonkamer.
20, achterdeur open, logeerkamerraam op een kier, keukenraam op een kier.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
18,7 graden binnen met raam open.
die gaat het nog zwaar krijgen in de winterquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar is ook bijna klaar met bakken
Nee ik heb eindelijk overal dubbel glas maar die in de woonkamer is wel vrij oud. Maar deze huisjes koelen sowieso snel af maar in de zomer wel als voordeel dat het ook niet heel snel opwarmt ook.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Slecht glas?
Owh en ik ben ook bovenste verdieping met plat dak
Hij vind de 15 graden wel lekker, hij was laatst al een stuk actiever. Hij houdt niet zo van de regenachtige dagen. Ach we zien wel hoe de winter gaat verlopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
die gaat het nog zwaar krijgen in de winter
bedoelde meer zonder zonlicht waar hij erg van lijkt te houden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij vind de 15 graden wel lekker, hij was laatst al een stuk actiever. Hij houdt niet zo van de regenachtige dagen. Ach we zien wel hoe de winter gaat verlopen.
Gelukkig zijn er hondenjasjes enzo tegenwoordig
Dat duurde niet langquote:
het is mij gelukkig nooit gebeurd, maar daarvoor heb ik wel ergens een sleutelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:30 schreef Ama het volgende:
Ik ben de laatste dagen zo chaotisch dat ik bijna naar buiten was gaan zonder sleutel.
Ik moet nog met mijn baas praten over het onderwerp hondenuitlatenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
bedoelde meer zonder zonlicht waar hij erg van lijkt te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |